kaveriseuraa

Vierailija

Löytyiskö kaveri ja puheseuraa 54 vuotiaalle miehelle voit soittaa Puh.04499940358

Kommentit (11)

Vierailija

Älkää immeiset laittako puhelinnumeroita tänne!
Joku voi olla piloillaan laittanut tekstin ja numeron, aatelkaapa sitä, varsinkin jos vielä nimiäkin paljastellaan?
Kannattaa rekisteröityä ja hankkia sitä kautta kavereita tms.
Täällä kun tuo anonyymina kirjoittelu voi saada aikaan, että tekeydytään joksikin toiseksi, kuin mitä lukijat olettaa.

Vierailija

.
Niin ei kai missään voi mihinkään luottaa.?
Jotenkin kuvittelisin,että täällä nettiETissä ei olisi vaaraa mistään tuollaisesta.
Voisi olla vertauskuvallisesti kuten ennenvanhaan :luuta oveen nojaamassa jos ei isäntäväki ollut kotona.
Itse en toki ole elänyt sellaista aikaa kun olen kaupungissa kasvanut,mutta nyt olen maalla,vapaa-ajan vanhassa maalaistalossa melkein vakituisesti ja vapaa-ehtoisesti ja koen,että täällä voin olla ilman mitään pelkoja.
Tämä on haja-asutusaluetta,ei tie eikä katuvaloja.Pikkuruinen ulkovalo ja tähdet vain valoina.Susia ja ilveksiä kuulemma on,kettuja ja valkohäntäpeuroja olen ihaillut....(tämä ei liity edelliseen asiaan)=:)
Mutta,että siis mihinkään ei kai voi luottaa?
Olen naivi ja luottava,uskon kunnens toisin todistetaan,mutta myönnän,että varmasti voi käydä noin,kuten edelläkirjoittaja kirjoitti, ei kannata antaa liian helposti tietojaan,ainakaan yksityiskohtaisesti.

Mutta mitä sitten oikein voisi tapahtua jos on niin luottava ja avomielinen,että antaa tietonsa?Mitä voisi tapahtua?

Vierailija

Usvalintunen
Tuo ensimmäisen viestin varoitus jäi tuohon sen seurauksena,
että toimituksen täytyi alusta poistaa muutamia asiattomia
viestejä. Sinä et todennäköisesti ennättänyt niitä näkemään,
kun olet tänne vastikään tullut.

Ei mielestäni mitään vahinkoa tule, jos jollekin lähetät lehden
kautta yksityispostia, silloin tulee vain nimimerkki vastaan-
ottajan tietoon. Samaa reittiä saat myös vastauksen.
Tiedät kyllä pian itse haluatko antaa oikeat tietosi.

Tuo alun varoitus koski sitä, että tänne oli laitettu suoraan
omia puhelinnumeroita ja kyselty... no enpä sano mitä...
(Ao. kirjoittaja oli joku anonyymi, ei nimimerkillä kirjoittava.)
Luulen kyllä, että ne pari asiatonta viestiä olivat ihan piloillaan
laitettuja, eikä varmaan kukaan olisi soitellutkaan niihin numeroihin.

Kyllä itsekin haluaisin uskoa kaikista hyvää, mutta järjen käyttö on
tietenkin suotavaa ja tarpeellista.

- Karpalo -

Vierailija

Aivan varmasti,Karpalo.Mutta jotenkin tuntuu niin hölmöltä,että täälläkin,aikuisten joukossa on tuommoista .
Olisi niin upeaa luottaa ihmisiin.Mutta oikeassa olet;Järjen käyttö on sallittu ja jopa tarpeellista.
Minussa on lapseuden kaltaista naiviutta.En nähnyt mistä juttu alkoi,mutta kiitokset tiedoista sinulle;)
Ps.Pikkuuisen varuillaan kuitenkin...minäkin

Vierailija
usvalintunen

Aivan varmasti,Karpalo.Mutta jotenkin tuntuu niin hölmöltä,että täälläkin,aikuisten joukossa on tuommoista .
Olisi niin upeaa luottaa ihmisiin.Mutta oikeassa olet;Järjen käyttö on sallittu ja jopa tarpeellista.
Minussa on lapseuden kaltaista naiviutta.En nähnyt mistä juttu alkoi,mutta kiitokset tiedoista sinulle;)
Ps.Pikkuuisen varuillaan kuitenkin...minäkin

Mistä voi tietää onko joku anonyymi kirjoittaja aikuinen ja mistä voi tietää etteikö aikuistenkin joukosta löydy ns.häiriköitä.
Toimituksen kannattaisikin harkita rekisteröinnin pakollisuutta ehtona täällä foorumilla kirjoittaville, niinhän sitä useimmiten on käytäntö.
Uskon että kaikki asiattomuudet eri ketjuista vähenisi.

Kotu

Vierailija

Tämä mummo selailee nettiä näin myöhäsenä iltahetkenä, mutta eipä vielä unenpöpperössä.
Ole ihmetellyt, että missä kaikkien papparaisten kaveri-ilmoitukset piilee. Kyllä monenmoista treffipalstaa on olemassa, mutta eipä niissä esiinny yksinäisyyttä potevia aikuisikäisiä ( 69-71 vuotiaita) yksinäisiä pappoja. Luulisi heitä olevan.

Käsitykseni on, että ikämiehissä on elämänkokemuksen tuomaa rehtiyttä ja ennen kaikkea moraalinen selkäranka.
Kaksin aina kaunihimpi täällä loppumetreillä. Voinhan olla aivan väärässäkin.

ihmetellen mummo 70v.

Vierailija

Miekin kirjoitteleisin nimimerkillä jos voisin vaihtaa sen uuteen. Onko sellainen mitenkään mahdollista, olen koettanut, pois saa, mutta ei uutta tilalle. Tietysti niin, jos vaihtaa sähköpostiosoitteenkin, se kyllä onnistuisi.
Nykyinen nimimerkkini on liiaksi `kulunut`ja `liian`monelle tyhmyyksissä (lue alkuhuumassa) annettu.

Vierailija

Lainaus:

Miekin kirjoitteleisin nimimerkillä jos voisin vaihtaa sen uuteen. Onko sellainen mitenkään mahdollista, olen koettanut, pois saa, mutta ei uutta tilalle. Tietysti niin, jos vaihtaa sähköpostiosoitteenkin, se kyllä onnistuisi.
Nykyinen nimimerkkini on liiaksi `kulunut`ja `liian`monelle tyhmyyksissä (lue alkuhuumassa) annettu.

Ei ole kokemusta asiasta, mutta uskoisin, että juuri niin
kuin itsekin sanot: vaihtamalla myös sähköpostiosoitteen.
Kyselehän asiaa vaikka Sari Alholta.

Vierailija

Lainaus:

Hei!
Ota yhteyttä minuun sähköpostilla, perusteltu nimimerkin vaihto onnistuu kyllä.
Sari Alho
nettiET:n verkkotoimittaja
sari.alho@sanomamagazines.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat