kelpaa kissallekin ?

Vierailija

Tein pihapiirissä kyselyä, mitä naapurit syöttävät kissoilleen.
Aika herkkujakin ,välillä.

Hämmästyin kovin kun eräs heistä kertoi kissansa syövän kaurapuuroa aamuisin ,
koska olin köyhinä päivinä (pari pv ennen eläkettä :D ) omilleni sitä tarjonnut.
Ei silloin kelvannut....
Naapuri kysyi, olinko tarjonnut voin kera ,kuulema taatusti kelpaa!
Nyt, tämän rasvakuplan puhjettua, osti omaan kaappiini voita.
Ja; hiphurraa,kissani syövät hekin kaurapuuroa!

Mutta vain, jos se tarjoillaan voin kera.....Toki syövät enimmän aikaa omia kissanruokiaaan,
joita emäntä ei syö....
Nimim. "Hurrrrjan hyvää"

Kommentit (4)

Vierailija

Meidän kissat syö vain L***ia.
Ja kuivamuonaa, joka ei oo halpista....
Miten saisi kissan vähemmän ronkeliksi?

Vierailija

Kyllä kissakin hyvän päälle ymmärtää. Voi on aina voita. Meidän kissa myös on perso voin perään.

Vierailija

Hän tuossa,tuo tyttö...tuli kaksoisolentona..on senverran ihanainen kai omasta mielestään.
Piti vain kertoa,että löytölapsi ja asui vanhainkodissa yhden kevään kiltin mummon kanssa,hänen poikansa kiikutti tytön meille kun mummo ei jaksanut hoitaa.Tyttö oli tottunut pullaan ja maitoon.
Se ei ole kissanruokaa,kissa on puhdas lihansyöjä.Siis on!Mutta....älkää vielä sanoko vastaan;)
Mutta eipä kelvannut kaupan tökötit.
Aloitimme luomuhiiristä ,joista tyttö on mestari muhennoimmaan ruokaa itselleen.
Hieman juustoa,jo meni,makkara ja papenat,mitkä ovat kaikin puolin hyödyksi kissalle,hampaiden ja vatsan toiminnassa(.Älkää nyt sanoko,että taas se kertoilee miten pitää jne)..ei se sitä ole,
kas,aamuisin saatammekin syödä pikkiriikkisen puuroa voilla ja varsinkin sen voin.
Kala on edelleen paras herkku kaikessa muodossa ja jo menee kissanmuonatkin.
Minulla ei ole lapsenlapsia joten lellittelen tyttöä ja tappiota ei tule kun koira veli on aina vähällä syödä jopa jäännösten lisäksi lautasen.
Mamin piirakka kelpaa kaikille,vaikka olen onneton leipuri.Ja sen piirakan kanssa sulanut vanilijajäätelö.MMMMMMmmmmmmmmmuiskis.

Vierailija

KIssat pitävät minttujäätelöstä aivan hullun lailla. Siinä on se kissojen rakastama minttu. Tyttären kissa söi myös puuroa aamuisin, opetti ihan pienestä pennusta asti.

Brinna

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat