Kaipaan vieläkin!

Vierailija

MINULLA OLI YSTÄVÄN HAKUSESSA VASTAUKSIA TULI YKSI JA HÄN ASUI LIIAN KAUKANA.

JOTEN LÄHETIN HÄNELLE VIESTIN JOSSA PAHOITTELIN MATKAAN PITUUTTA,SILLÄ HAIN YSTÄVÄÄ PIRKANMAALTA.

jOTEN EI MINUA AINAKAAN LYKÄSTÄNYT JA OLEN MIELESTÄNI IHAN MUKAVA IHMINEN VÄHÄN HILJAINEN

JOTEN OLEN HUONO MENEMÄÄN MIHINKÄÄN MISSÄ IHMISET KOKOONTUU JA MISTÄ VOISI SAADA AINAKIN JUTTUSEURAA.

NO TULIPAHAN KOKEILTUA TÄTÄKIN.
HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE YSTÄVYYS PALSTALAISILLE!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

MINULLA OLI YSTÄVÄN HAKUSESSA VASTAUKSIA TULI YKSI JA HÄN ASUI LIIAN KAUKANA.

JOTEN LÄHETIN HÄNELLE VIESTIN JOSSA PAHOITTELIN MATKAAN PITUUTTA,SILLÄ HAIN YSTÄVÄÄ PIRKANMAALTA.

jOTEN EI MINUA AINAKAAN LYKÄSTÄNYT JA OLEN MIELESTÄNI IHAN MUKAVA IHMINEN VÄHÄN HILJAINEN

JOTEN OLEN HUONO MENEMÄÄN MIHINKÄÄN MISSÄ IHMISET KOKOONTUU JA MISTÄ VOISI SAADA AINAKIN JUTTUSEURAA.

NO TULIPAHAN KOKEILTUA TÄTÄKIN.
HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE YSTÄVYYS PALSTALAISILLE!

Jos hän asuu Suomessa, miten voi mukamas asua liian kaukana. Eräs Hesassa asuva ystäväni löysi aviomiehen pohjoisesta Suomesta ja muutti asumaan hänen maatilalleen, joten matka ei ollut este tutustumiselle. Harvoin se OIKEA kotinurkilta löytyy. Hyvää syksyä sinullekin ja onnea etsintään!

Vierailija

En saanut minäkään vastauksia ilmoitukseeni, en edes yhtä ainutta.....
En etsinyt "sitä oikeaa", vaan ihan ja pelkästään kirjeitse tapahtuvaa keskustelua.
Yritän liikkua enemmän "ihmisten ilmoilla", mutta terveys ja rahojen vähyys rajoittavat,
paljonkin.
Koen aika pelottavana sen, etten enää kyllä oikeastaan kaipaakaan juttuseuraa?
Viihdynkin paremmin omissa oloissani,jotkut ihmiset ja heidän puheenaihensa koen kiusallisiksi, jopa typeriksi.
Siis ainaiset väännöt politiikasta, tai kuka julkkis teki mitä ja milloin ja kenen kaa joku on......
Tietyissä tilaisuuksissa kuitenkin käyn, mutta sielläkin on tullut sellainen ilmiö nykyisin vastaan,
että olen vähintäänkin vaivautunut....
Koska olen sairastellut paljon, ja se näkyy päällekin,nämä tuttavat tulevat kertomaan omista sairauksistaan
minulle.Kohteliaasti kuuntelen , vaikka ei kyllä kiinnosta pätkääkään kenenkään ihottumat sen enempää kuin
suolen toimintakaan :(
Muitakin ,rakentavia puheenaiheita olisi?
Tilaisuuksiin osallistuvia on kyllä evästetty ohjeilla, ettei sairaudet, etenkään omat, ole hyvä puheenaihe,
eikä puhekaverinkaan sairauksista pitäisi udella;tilaisuudet ovat aivan muita aiheita varten.
Nyt nousee mieleeni aina tietyt henkilöt nähdessäni heidän juttunsa vaivoistaan, ja se jotenkin latistaa omaa tunnelmaani...
Kertoisivat vaivoistaan vaikka "Anonyymina" tänne palstoille, jos niistä on yleensäkään pakko jollekin muulle kuin terv.hoitohenkilökunnalle kertoa!
Ennen olin kyllä aika seurallinen ihminen.....

Vierailija

"Ennen seurallisesta ihmisestä" on tulossa erakko?
Voisitko vaikka ajatella pyytäväsi mieluisia tuttaviasi käymään luonasi ?
Pikavisiitille, katsotte yhdessä vaikka jotain kiinnostavaa netistä, matkailukertomuksia,
luontodokumentteja tms?
Tai nyyttikestit johonkin aiheeseen liittyen?

Vierailija

Anonyymi 27.09.2010 09.11
En etsinyt "sitä oikeaa", vaan ihan ja pelkästään kirjeitse tapahtuvaa keskustelua.
Yritän liikkua enemmän "ihmisten ilmoilla", mutta terveys ja rahojen vähyys rajoittavat,
paljonkin.
Viihdynkin paremmin omissa oloissani,jotkut ihmiset ja heidän puheenaihensa koen kiusallisiksi, jopa typeriksi.
Siis ainaiset väännöt politiikasta, tai kuka julkkis teki mitä ja milloin ja kenen kaa joku on......
Tietyissä tilaisuuksissa kuitenkin käyn, mutta sielläkin on tullut sellainen ilmiö nykyisin vastaan,
Koska olen sairastellut paljon, ja se näkyy päällekin,nämä tuttavat tulevat kertomaan omista sairauksistaan
minulle.Kohteliaasti kuuntelen , vaikka ei kyllä kiinnosta pätkääkään kenenkään ihottumat sen enempää kuin
Tilaisuuksiin osallistuvia on kyllä evästetty ohjeilla, ettei sairaudet, etenkään omat, ole hyvä puheenaihe,
eikä puhekaverinkaan sairauksista pitäisi udella;tilaisuudet ovat aivan muita aiheita varten.
Nyt nousee mieleeni aina tietyt henkilöt nähdessäni heidän juttunsa vaivoistaan, ja se jotenkin latistaa omaa tunnelmaani...
Kertoisivat vaivoistaan vaikka "Anonyymina" tänne palstoille, jos niistä on yleensäkään pakko jollekin muulle kuin terv.hoitohenkilökunnalle kertoa!

+++++++++++++

Totta haastat! Minuakin ärsyttää suunnattomasti, kun omista sairauksista ruvetaan puhumaan,
ja ainahan ne omat sairudet ovat suurempia kuin toisten..samaten lääkkeet.eihän niitä voi vertailla keskenään, kuinka paljon kukin mitäkin syö ja miten pitää ottaa vahvimmat lääkkeet illalla....
aika monella on ihan samat jutut.onko pakko niitä vaivojaan valitella tuntemattomille ihmisille.

kyllä usein oma seura on parempi kuin joutavanpäiväiset tuttavuudet.

Vierailija

Tuttu sairaanhoitaja puolestaan on vaivautunut, kun hänelle tullaan vapaa-aikana kertomaan
milloin mistäkin vaivasta ja tekisi mieli sanoa:
_Tilaa kuule aika terveyskeskuksesta!
Jos olisi edes lääkäri, voisi lähettää laskun "konsultoinnista" :)

Vierailija

Viisainta pysyä vaan kotona omassa seurassaan.
Tiedä mikä Romanian kerjäläinen vaanii heti kaupan ja pankin luona.
Kansalaisille on turvattava pankkiautomaatilla käynti:
Sicuritas-vartija seuraksi koti-automaatti-kauppareissuille!

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

paljonkin.

+++++++++++++

Totta haastat! Minuakin ärsyttää suunnattomasti, kun omista sairauksista ruvetaan puhumaan,
ja ainahan ne omat sairudet ovat suurempia kuin toisten..samaten lääkkeet.eihän niitä voi vertailla keskenään, kuinka paljon kukin mitäkin syö ja miten pitää ottaa vahvimmat lääkkeet illalla....
aika monella on ihan samat jutut.onko pakko niitä vaivojaan valitella tuntemattomille ihmisille.

+++++++++++++++++++++

edellinen kirjoittaja tässä vielä. voitko antaa jonkun vihjeen ilmostasi, jos se
vielä on, niin kirjoitan sinulle..

Vierailija

Olipa minullakin ilmoitus kirjekaverista, tuli kaksi vastausta, toinen muuten ihan asiallinen mutta kovasti heti toivoi tapaamista, miten hän voi tulla käymään. Toinen taas tykkää kovasti eroottisista saunailloista! Koska halusin löytää vain kirjekaverin, eihän se sitten onnistunut. Kiitos kuitenkin näille kahdelle jotka edes olivat lukeneet ilmoitukseni. Kyllä ystävän löytyminen tällä iällä taitaa olla toivotonta, jos ei etsi petiseuraa, sitä tuntuisi löytyvän .
Ja erakoitumistahan tapahtuu ihan pakosta, kun ei halua tuoda omia henkilökohtaisia asioitaan riepoteltavaksi, ei ketään kiinnosta itse ihminen. Juoru-ukot ja -akat ovat jo sotkeneet ihan tarpeeksi elämää. Reiluja ihmisiä taitaa olla vähän, eikä niihin sitten törmää missään.

Vierailija

Aurinkoista syksypäivää!
Minullakin on olllut kirjoittelukaveri pyyntö tällä palstalla. Olen saanut muutamia vastauksia, itse en ole kenellekkään ottanut yhteyttä. Ajattelenkin ovatko useimmat samanlaisia saahan sitä sitten ihmetellä jos seuraa ei saa. Minulla on kyllä kaksi kirjeystävää ja mukava kirjoitella, mutta ovat sinkkkuja ei naimisissa niinkuin minä. Onko sitten niin että naimisissa olevilla ei ole kaverin tarvetta. Minulle pelkkä miehen seura ei anna sitä mitä haluan, koska naisilla on kuitenkin omat juttunsa. Kuitenkin minulla on vähän sellainen tunnelma että ei näistä nettiystävistä ole pitkällä tähtäimellä apua samat jutut toistuu vain. Pitäisi vaihdella välillä tai ottaa sitten monta ystävää. Tulee myös riippuvaiseksi netistä aina sähköpostilla odottelemassa vastausta. Kerran viikossa vastauksen saanti mielestäni ei riitä minulle.
HYVÄÄ SYKSYN JATKOA JA PALJON KIRJEITÄ KAIKILLE TOIVOTTAA HUPAKKO

Vierailija

Lainaus:

paljonkin.

+++++++++++++

Muistan kun oma äitini sairasti parantumatonta syöpää. Jutellessaan puhelimessa ystävänsä hän sivumennen mainitsi jostain kivusta, joka häiritsi elämää. Ystävä alkoi pitkästi selittää omia vaivojaan, "minullakin on tuollaista", vaikkei sairas ollutkaan. - Harva jaksaa kuunnella toisen vaivoja, mutta kohteliaisuudesta olen yleensä pokkana kuunnellut ja ottanut osaa. Kuten tässä toiset jo sanoivatkin, nämä yksityiskohtaiset kuvaukset kannattaa säästää terveydenhoitohenkilökunnan kuultaviksi. Siitä heille palkka maksetaan, ystävät ja sukulaiset eivät useinkaan oireiden kuulemisesta nauti. - Aikuinen poikani taannoin voihki, että bussilla matkustaessaan hän aina sattuu sellaiselle istumapaikalle, jossa kuulee toisten sairauksista ja leikkauksista.

Vierailija

Lainaus:

Onkin viisasta varoa näitä kyttääjiä, ehkä liikkeen henkilökunnalle tai vartijalle näistä voisi kertoa.
Minua hiukan sekin haittaa, kun Lidlin ostoskärryä hakiessa siinä vieressä viulun vinguttaja tai haitarin
soittaja ottaa kontaktia ja moikkaa rahan toivossa. Menen Lidliin säästääkseni lantin, en heittääkseni
rahaani kerjääjän mukiin.

Vierailija

Eihän se sovi että joku musiikinopiskelijakaan soittaa viulua kauppakeskuksen käytävässä?
Meilläpäin keräävät nuoret opiskelijat erilaisin tempauksin rahaa toimintoihinsa.
Onko sekin kerjäämistä?
Kun Lidliin menijä tahtoo säästää, eikä heitellä senttejään muuta kuin kaupan kassalle?
Ei sovi Euroopan meno Takahikiälle, ei.........

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Onkin viisasta varoa näitä kyttääjiä, ehkä liikkeen henkilökunnalle tai vartijalle näistä voisi kertoa.
Minua hiukan sekin haittaa, kun Lidlin ostoskärryä hakiessa siinä vieressä viulun vinguttaja tai haitarin
soittaja ottaa kontaktia ja moikkaa rahan toivossa. Menen Lidliin säästääkseni lantin, en heittääkseni
rahaani kerjääjän mukiin.

Eipä ihme, että kaipaat vieläkin. Ei kait ystäviä löydykään, jos noin on epäluuloinen. Se on vapaaehtoista tuo kolikoiden antaminen kerjääjille. Lidlin tuotteet ovat enimmäkseen ulkomaisia, milloin on löydetty listeriabakteeria milloin mitäkin, enpä juuri uskaltaisi ostaa. Onneksi ei tarvitse käydä Lidlissä, kun on varaa ostaa muualtakin. Köyhyyttä on monenlaista, jotkut vinguttaa viulua saadakseen jonkun roposen ja joittenkin on pakko ostaa Lidlistä säästääkseen niitä roposia.

Vierailija

Sinulle: "Ei sovi Euroopan meno Takahikiälle, ei........." ystävällinen neuvo: muuta pois.

Vai oliko viestisi olevinaan sarkasmia? Monille on todella vaikeata katsoa kerjäläisiä jos on itse ansainnut 15-vuotiaasta elantonsa tekemällä duunia. Olisiko pitänyt alkaa kerjätä? Onnistuuhan se vieläkin :-)

Kaikki kansaneläkeläiset vaan leikkiin mukaan ja laitetaan markkinatalouden hengessä kerjäämiskilpailu pystyyn.

Jos oikein tuuri käy, niin saadaan formatoitua sellainen reality-tv kilpailu Opiskelijat Vs Eläkeläiset Vs Romanit.

Hieno idea! Mutta mä olenkin nero.

Vierailija

Hikistä työtäon tehty.
Joskus jopa ajatusduuniakin...
Fyysisesti kevyintä työtä tekevät-poliitikot- ovat Suomessa vastuussa siitä,
että kansaneläkeläiset seisovat leipäjonossa kerjäämässä
Totista totta, ei mitään "tositv:tä"
Tänne on tuotu kaikki kotkotukset ulkomailta; niitä ihailevat voisivat muuttaa sinne kokakolamaahan,
whatever....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat