Vielä Ystävyydestä!

Vierailija

kirjoitin nimim.kaipaan vieläkin ja vastaukseksi henkilölle matkojen pituudesta,että kyllä niillä on väliä jos haluaa tavata ystäväänsä aina silloin tällöin ja saa pientä työttömyyspäivärahaa.
Minulla on kirjeystäviä joita en ole koskaan tavannut juuri matkojen takia.
Nyt siis halusin Pirkanmaalta ystävän siksi että voitaisiin joskus tavatakkin ja se toisi vaihtelua elämääni.
Joten kokeilin tätäkautta eikä tärpännyt joten onneksi minulla on nämä ihanat kirjeystävät joten en ole ilman ystävää!

Eteenkin vanhennutuaan viini ja ystävyys maistuvat hyvälle.

Kommentit (5)

Vierailija

Voithan kokeilla jonkun aikakausilehden "etsin ystävää"-palstaa ja
laittaa siihen tarkalleen mistä ja minkälaista ystävää etsit.
Etsivä löytää...

Vierailija

Minulla on ollut ystävähaku päällä yli puoli vuotta- -ilman tulosta.
Ehkä sieltä vielä jonain päivänä jokin viesti tulee?
Kerran vastasin eräällö nettisivustolla yli vuoden vanhaan ilmoitukseen, kirjoittelimme usean vuoden ajan.
Mikäli ihminen on totaalisen yksinäinen, myös välimatkalla on merkitystä!
Varmasti ympäri Suomen löytyisi mukavia ihmiskontakteja, mutta pelkkä kirjoittelu ei ainakaan pitemmän päälle
tunnu tällaisen erakko-ihmisen elämää muuttavan.

terv. tyhjä postiloota

Vierailija

Yksinäisyyteenkin tottuu.
Viimeaikaiset uutiset eivät oikein innosta edes kirjetoveria hommaamaan:
ties millaisia satusetiä ja-tätejä netissä vaaniikaan.
Väittävät olevansa muuta kuin oikeasti ovatkaan.
Kasvokkain kohdaten näkee ilmeet ja eleet, ja voi edes vähän arvioida
ihmisen aitoutta.

Vierailija

Enpä tiedä viinistä kun en ole oppinut sitä makustelemaan.Ystävät kyllä on parantuneet vanhemmiten, ja juuri ne ystävät jotka ovat aitoja.Ahdingon ja sairauksienkaan aikana eivät hylkää vaan pitävät yhteyttä matkojenkin takaa. Soitto silloin, on enemmän kuin kauneinkin lahja tai kukkakimppu ilman sanoja.Arvostan sitä ettei olla liian pidäyttyviä yhteydenpidossa, vaikka vaikea sairaus ja kuolemakin olisi ystävää läheltä koskettanut. Jokainen tarvitsee kanssa matkaajia jakamaan ilot ja surut.Ne ovat jokaisella osana ja kuuluvat meille tämän vaelluksemme osana. Ystäviä, tosi sellaisia ei liene liikaa.Haluaisin olla ystäväsi jos se on mahdollista. Kaikkea hyvää elämääsi ja ennen kaikkea terveyttä!

Vierailija

Lainaus:

kirjoitin nimim.kaipaan vieläkin ja vastaukseksi henkilölle matkojen pituudesta,että kyllä niillä on väliä jos haluaa tavata ystäväänsä aina silloin tällöin ja saa pientä työttömyyspäivärahaa.
Minulla on kirjeystäviä joita en ole koskaan tavannut juuri matkojen takia.
Nyt siis halusin Pirkanmaalta ystävän siksi että voitaisiin joskus tavatakkin ja se toisi vaihtelua elämääni.
Joten kokeilin tätäkautta eikä tärpännyt joten onneksi minulla on nämä ihanat kirjeystävät joten en ole ilman ystävää!

Eteenkin vanhennutuaan viini ja ystävyys maistuvat hyvälle.

Itse en kaipaa muita läheisiä ystäviä kuin aikuiset lapset. Mutta mielelläni olen kuitenkin ihmisten kanssa tekemisissä, ja sitä silmällä pitäen käyn harrastuksissa. Samaa harrastavien kesken usein löytyy jutun juurta. Ja vaikka ei mitään erityistä harrastaisikaan, niin esimerkiksi seurakunnan tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleet. Ei todellakaan tarvitse olla mikään "hihhuli" tai vakituinen kirkossakävijä osallistuakseen seurakuntien kerho- ja muuhun toimintaan. Itse käyn mm. jumpassa, sen jälkeen on musiikkia, yhteislaulua ja pullakahvit. Kävelylenkkejä tehdään myös. Lähin seurakuntasali on minulla kadun toisella puolella, siinä olen onnekas. - Sinne vaan joukkoon, diakonissakin kertoo harrastusmahdollisuuksista jos hänelle soittaa. Kirkon kynnys on matala.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat