Ulkonäollä ON väliä-!-

Vierailija

Vai onko sittenkään?
Mielipiteitä?
Keskustelun pohjustukseksi:Kauneusihanne--
http://www.youtube.com/watch?v=yuS6wYO4ocU

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Lainaus:

Vai onko sittenkään?
Mielipiteitä?
Keskustelun pohjustukseksi:Kauneusihanne--

minä kun klikkasin tuosta, näin vain valkoista. en siis tiedä, mitä ulkonäkö-asiaa siellä on.
ylipäätään uskon, että on olemassa kauneusihanne, joku kultainen leikkaus se kai oli, josta olen joskus
lukenut. koskee kasvonpiirteitä ja myös kropan sopusuhtaisuutta. oli tehty sellainen tutkimuskin, jossa
eri maalaisille lapsille oli näytetty kuvia naiskasvoista, myös erimaalaisten naisten. lapsia oli pyydetty nimeämään, mistä
kuvista he eniten pitivät. lapset olivat sitten poikkeuksetta, vaiko suurella enemmistöllä, valinneet ne kasvot jotka
vastasivat tuota kultaista leikkausta. siinä on muistaakseni sydämenmuotoisuus, pitkä silmien väli, määrätyt mitat kasvojen eri osissa toisiinsa verraten - en nyt jaksa niitä googlettaa kun toinen käsi on siteessä. mutta tuntuisi siltä, että tiedemiehet ovat määritelleet symmetrian kauniiksi. - kyllä minä tuon allekirjoittaisin, arkipäivän kokemusteni perusteella. katselin telkkarista yhtenä päivänä tanja karpelan haastattelua ja ajattelin, että onpa siinä ihmisellä kauniit kasvot ja sopusuhtainen vartalo.

Vierailija

Onhan ulkonäöllä väliä,riippuen missä kohtaa?Jos joku mies etsii määrätyin kriteerein naista ,niin onhan sillä väliä.Samoin määrättyihin työpaikkoihin otetaan edustavan näköisiä ihmisiä.Mutta jos on sinut itsensä kanssa ja rakastaa itteään ,niin ei kai liene väliä.Liikaa nykyisin luodaan paineita ulkonäön suhteen.Niin nuorilla ja etenkin meillä vanhemmilla naisilla 55-lähtien.Hoida,jumppaa,urheile,venyttele,zumbaa,juokse jne..mitä se muuta on kun pitäis näyttää ainakin itteään 5-10 v. nuoremmalta.No,kenen takia? Ollaan niinkuin ollaan...

Vierailija

Onhan ulkonäöllä väliä. Miehen pitää olla miellyttävän ja siistin näköinen, että herättää kiinnostuksen. En tarkoita mitään malli/kiiltokuvapoikaa. Ulkonäköseikat ei kuitenkaan pelkästään ratkaise, lisäksi pitää olla älliä korvien välissä myös.

Vierailija

Tottakai ulkonäöllä on väliä. Myös miesten. Sitä vaan ihmettelen, että mies, jolla itsellään on hirveä ihraröllykkä alkaen suoraan leuasta, kehtaa huomautella muutamasta naiskumppaninsa ylikilosta. Siinä on todellisuus ja kuva itsestä vääristynyt pahemman kerran.

Ei miehen mikään kiiltokuvapoika tarvitse olla. Eikä niitä hirveitä bodarilihaksia - yök. Mutta siisteys, itsestään huolehtiminen ja herrasmiehen käytöstavat höystävät miehekästä ulkonäköä mukavasti. Ja sitä pituutta tietysti pitää olla.

Vierailija

Ihmisen ei tarvitse olla mikään komistus.Kun on suht. siisti ja sinut itsensä kanssa,niin siitä tulee sellaista vetovoimaa,että oksat pois.

Vierailija

minulle kyllä linkistä avautui:
Ihmebantu-Kauneusihanne

Ohjelma n.7 min.
Ihannointi kohdistuu täydellisyyteen....
Rauli Badding näytti vammaselta joka ui selkää seisten..
Menkää pullukat verhon taakse laulamaan..
Muotitukka vaatii muotinaaman...
supermallit?
Omaa ulkonäköä voi muuttaa...
"Nobody" saa leikeltyä ittestään ihan ihmisen näkösen :D
Kallista, on...

Sarkasmia ihanan seksikkään Tommin laukomana..
Lopun malleissa vilahti luurangonlaiha anorektikkokin.

Kyllä moni silikonia ja botoxia kehoonsa tuupannut ihminen on huomannut,ettei ne
konstit kovin autuaaksitekeviä olekaan...

Vierailija

Koulussa luokan "nätein" tyttö saa kavereita enemmän
kuin hammasraudat suussa suhiseva rillipää...
Lapset on julmia.
Kotoako oppivat?

Vierailija

Mainokset luo ihmisille ulkonäköpaineita.
Onneksi olen jo avioliiton elänyt,
lapset isoiksi saanut,
tyytyväinen sinkku, joka ei uroita huusholliinsa ennä kaipaile.
Onnellinen olen ilman :)

Surettaa vaan kun 9-v,lapsenlapsi sanoo olevansa "läski".
Ihan normaalipainoinen, liikuva,voimistelukerhossa käyvä tyttö...
Minusta näyttää jopa laihalta..
Alakoululaiset pohtii olemattomi läskejään:
ennen tytöt tuossa iässä leikkivätvielä nukeilla....

Mediaa voinee ainakin osittain syyttää vääristä ihanteista?

Vierailija

Lainaus:

Mainokset luo ihmisille ulkonäköpaineita.
Onneksi olen jo avioliiton elänyt,
lapset isoiksi saanut,
tyytyväinen sinkku, joka ei uroita huusholliinsa ennä kaipaile.
Onnellinen olen ilman :)

Surettaa vaan kun 9-v,lapsenlapsi sanoo olevansa "läski".
Ihan normaalipainoinen, liikuva,voimistelukerhossa käyvä tyttö...
Minusta näyttää jopa laihalta..
Alakoululaiset pohtii olemattomi läskejään:
ennen tytöt tuossa iässä leikkivätvielä nukeilla....

Mediaa voinee ainakin osittain syyttää vääristä ihanteista?

Näin on kuule näreet.Itselläni myös saman suuntaisia kokemuksia lapsenlasten kanssa.Kyllä nyky maailma on raaka jo lapsena.
Itse viis veisaan läskeistäni.Kolme pitkää suhdetta ,aviot ym..joten osuuteni olen tehnyt.Jälkeläisiä yli 10 kaikkinensa,joten ihan mukava olla sivussa tässä kauneuden ihannoinnissa.Harmitta vaan lasten puolesta.

Vierailija

Lainaus:

Lapset on julmia.
Kotoako oppivat?

Tuo on kyllä liioittelua. Nykyajan lapsukaiset ovat enimmäkseen fiksuja.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lapset on julmia.
Kotoako oppivat?

Tuo on kyllä liioittelua. Nykyajan lapsukaiset ovat enimmäkseen fiksuja.

**Valitettavasti minun opettajana täytyy todeta,että media vaikuttaa lapsiin ja nuoriin kielteisesti nykyisin*************************************************
Aikuisetkin käyttäytyvät huonosti, ja netissä suorastaan typerästi ja holtittomasti.
Kuten tältäkin foorumilta voi välillä huomata.
Kiusantekijöitten ikäähän ei voi kuin arvailla, mutta olettaisin fyysisesti aikuisiakin joukossa olevan
Henkisestä iästä voi kukin tehdä oman arvionsa myös :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat