YSTÄVYYS

Vierailija

-mitä se on?
-montako oikeaa ystävää sinulla on?

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Ei minulla ole yhtään oikeaa ystävää.
Ystävikseni luulematkin kaikkosivat kun jäin leskeksi.
Tuttavia kyllä on.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jos meillä tämän päivän maailmassa on oikeita ystäviä, on se kultaakin kalliimpi asia. Pidetään heistä kiinni. Ei todellinen ystävyys pieniin hankauksiin kaikkoa mihinkään. Itselläni on ystävätär, jonka kanssa kirjoitamme joka viikko kirjeen, sitä oikein odottaa innolla, jos ei se jo alkuviikosta tule. Näin on jatkunut jo liki 50 v.

Ystävyydellä Aluisa

Vierailija
aluisa

Jos meillä tämän päivän maailmassa on oikeita ystäviä, on se kultaakin kalliimpi asia. Pidetään heistä kiinni. Ei todellinen ystävyys pieniin hankauksiin kaikkoa mihinkään. Itselläni on ystävätär, jonka kanssa kirjoitamme joka viikko kirjeen, sitä oikein odottaa innolla, jos ei se jo alkuviikosta tule. Näin on jatkunut jo liki 50 v.

Ystävyydellä Aluisa

Sellainen ystävä on varmaan kullan arvoinen. Monet sanovatkin, että kestävimmät ystävyyssuhteet solmitaan lapsuudessa/nuoruudessa.
Kun olin koululainen, naapurin opiskelijatyttö teki meille nuoremmille psykologisen testin: pyysi piirtämään kuvan, jossa on kukkia ja puita. Minun piirrokseni kuulemma osoitti, että minulla kyllä on paljon tuttavia, mutta että olen kuitenkin itse itseni paras ystävä. - Nyt viisikymmentä vuotta myöhemmin tunnistan kyllä itseni tuosta kuvauksesta.
Käyn kerhoissa ja tilaisuuksissa ja tapaan mielelläni ihmisiä, mutta ystäviksi voin sanoa vain omia aikuisia lapsiani. Muut ovat tuttavia.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Anonyymi, joka vastasit viestiini,
Minä itse olen aika varautunut vieraisiin ihmisiin, vallankin nyt kun olen jo poissa töistä, jossa piti koko ajan olla ikään kuin esimerkkinä. Monet matkat on tuon ystävättären kanssa tehty ja niistä on vain upeita muistoja. Meillä on välimatkaa n. 480 km, joten emme tapaa kuin kerran pari vuodessa, mutta onneksi tuo posti vielä kulkee.
Ystävyydellä Aluisa

Vierailija

Lainaus:

Nirppanokilla ei olekaan ystäviä.

Ei niitä ole haisuleillakaan. Pitäisi ihmisen ymmärtää katsoa mitä syö, ettei saastuta hajullaan jopa ystäviään.

Vierailija

Herrajestas miten hapan ihminen sinä oletkaan!
Mitä sinä syöt kun olet noin töykeä?sitruunoitako?
Pikku Myy

Vierailija

Haluan hengittää raikasta ilmaa, enkä huonontaa elämänlaatuani hajuhaitoilla. Tämä totuus saattaa kirpaista jotakuta.

Vierailija

Valitettavasti ilmanlaatu koko maapallolla heikkenee koko ajan.
Et taatusti tahtoisi asua esim . Mexico Cityssä?
Tai Pekingissä.Jääpi sinunkin kitkeryys siinä toiseksi....

Vierailija

Lainaus:

Haluan hengittää raikasta ilmaa, enkä huonontaa elämänlaatuani hajuhaitoilla. Tämä totuus saattaa kirpaista jotakuta.

Muuta jonkun sellutehtaan tms. kupeeseen asumaan niin ilmavaivatkaan ei erotu!

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

-mitä se on?
-montako oikeaa ystävää sinulla on?

Vain pari / kolme todella luotettavaa ystävää.
Pidämme paljon yhteyttä ja tapaammekin usein.
Pidämme toisistamme huolta.
Omat sisarukseni on myös ystäviä, joilta saan tukea.

Tuttavia ja muita semmosia on paljon.
Mutta aina pitää tarkkaan harkita, mitä asioitaan kertoo heille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat