Toimintaa kaipaava

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikille !

Olen muuttanut syyskuun alussa tänne pääkaupunkiseudulle. Minulle on täällä kaikki niin outoa ja uutta, kaiken aikaa uuden opiskelua. Karttojen tutkistelua, bussivuoroja ja niiden reittejä ja numeroita. En omista autoa. En tunne paljon ihmisiä. Kaipaan verkostoutumista, harrastuksia, uusia ystäviä ja opastusta ympärilleni. Nuoruudessa asuin Hesassa 8 vuotta ja siellä on jonkin verran vielä tuttua minulle. Osaan siellä liikkua jonkin verran. Tämä seutu, jossa ny asun, on vielä outo. Antakaa vinkkejä minulle, että pääsisin vähän tässä eteenpäin ja tuntisin paikan kotoisaksi ja tutustuisin uusiin ihmisiin .

Kommentit (5)

Vierailija

Hei Rajari,

Katsoin profiilistasi ystävänhakuilmoituksesi.
Se oli minusta erittäin hyvä, koska kerroit niin paljon itsestäsi
ja harrastuksistasi. Sen perusteella tuntuu, että olet saanut
vastauksia vaikka kuinka paljon :)

Onko siis kuitenkin mahdollista, että ystäviä ei ole löytynyt?
Jos ei, niin sitten en ymmärrä ollenkaan, että miksi ei.
Palstoilla käy varmaan paljon lukijoita pääkaupunkiseudultakin.

Näin miettii mummeli "susi- ja karhurajalta".

Vierailija

Hei ,en tiedä olekkos nainen vai mies ,mutta ystäviähän täs itsekin etsin ,ystäviähän ei koskaan liikaa ole .olen nainen täältä pohjoisesta ,hyvät joulun odotukset:)

Vierailija
sumujensilta

Hei ,en tiedä olekkos nainen vai mies ,mutta ystäviähän täs itsekin etsin ,ystäviähän ei koskaan liikaa ole .olen nainen täältä pohjoisesta ,hyvät joulun odotukset:)

Katsohan Rajarin käyttäjäprofiilia, sieltä näet hänen
ystävätoiveitaan ym. tarpeelliset tiedot.

Ps. Lisäys, jos "ystävätoiveitaan" sana ei ollut ymmärrettävä.
Tarkoitin mm. sitä, että hän etsii ystävää pääkaupunkiseudulta jne.
ja tarpeellisilla tiedoilla sitä, kun sumujensilta kyseli, että "oletkos
nainen vai mies".

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Jotta näkee profiilin ja pääsee ystävähakua tutkimaan, pitää olla rekisteöitynyt ja kirjautunut sisään sivuille.

Terveisin
Sari Alho
verkkotoimittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat