Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Hei naisihminen !

Nyt olisi tilaisuus lähteä Saariselälle 1-2 vko hiihtään, ym.

Hyvät huoneistot  ja varusteet.

Vko 11-12/2016

Aliina

Hei!

Täällä yks mummeli - kuudenkympin ja kuoleman välissä - etsii matkaseuraa - Kyprokselle, tai Madeiralle - olen vielä työelämässsä mukana...

Jos kiinnostaa tämmöinen tavallinen karjalaismuorin seura - ota yhteyttä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eevukka

Hei! Olisin kiinnostunut matkaseurasta! Olen just eläköitynyt yli 60v hämäläismuija, joten eiköhän täydennettäis toisiamme. Milloin sinulla suunnitteilla seuraava reissu? Ota yhteyttä, jos matkakaverista vielä puutetta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeelä oleva nuorekas paljonkin matkustellut naishenkilö jolla ystävät ovat kadonneet vuosien myötä kuka minnekkin omiin oloihinsa.Näin lumisenä talvipäivinä miettii kuinka kiva olisi taas heittää sandaalit syrjään ja tallustella lämpimässä hiekassa tai vain istuksia vuorten harjanteella ja antaa kesätuulten helliä ihoa.
Tai patikoida tuntemattomilla kujilla ihmettelemässä erilaista elämää.
Juhlimiset on jääneet nuoruuteen,muu elämä tullut tilalle.
Ajattelinkin,mahtaiskos näiltä kanavilta löytyä samanhenkisiä ihmisiä,jotka olisivat valmiita lähtemään melkein minne vaan ja koska vaan.Kysymys olisikkin talvikuukausista,kesät menee mökkeillessä pääasiallisesti.

Vierailija

Hei ! Olen 70-kymppinen mummo (kukaan ei kyllä tunnu uskovan) reipas ja nuorekas. Olen vailla matkaseuraa koska suunnitelma ei toteutunut matkakaverin kanssa hänen sairastuttuaan. Nyt olen kovin surullinen ja haluaisinkin löytää uuden kaverin jo tilatulle matkalle Teneriffalle ensi joulukuuksi. En haluaisi enää lähteä yksin ja kovin kalliiksikin se tulisi. Jos innostut niin sovitaan asiasta.👙

Vierailija

Olen 56 mieshenkilö ja lähdössä pariksi kuukaudeksi Espanjaan Seura olisi tervetullutta lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa tilanteen mukaan.

Vierailija

Olen 61+ Ja kaipaan matkaseuraa pohjoiseen omistan matkailuauton voimme mennä minne vaan . Olen kiltti huumorintajuinen ja tanssitaitoinen rehellinen mies joka etsii ystävää loppuelämäksi.

Nonnamai

Hei!

Minulla on kaksikin pitkää matkaa suunnitteluasteella, vaan pitäisi löytää kaverit näille matkoilleni. Pyrkimys siis päästä kaamosta pakoon. Kohtuuhintaisi matkoja on tarkoitus tehdä.

Eka matka voisi olla Eurooppaankin. Lähtö olisi suunnilleen 8.-16.11. ja paluu 9.12. ja 13.12. välillä. Toka matka alkaisi joulun alla eli joskus 16.12. ja 20.12. välillä. Paluu sitten ensi vuonna, esim. 9.1. ja 17.1. välillä. Se voisi olla ns. kaukomatka.

Olen asiallinen, joustava ja huumorintajuinen nainen. Ikää vähän oli 60 v. En tupakoi enkä käytä paljoa alkoholia. Rannalla en jaksa kauan makoilla. Koko ajan ei tokikaan tarvitse yhdessä olla. Matkustuskokemusta omatoimimatkoilla on kohtuullisesti, kuten myös puolituttujen kanssa matkustamisesta. Muslimimaita osaan varoa. Matkaseuran iällä ja sukupuolella ei ole väliä.

Nonnamai

Hei vaan,

Kiitos kun vastasit. Minulle ei valitettavasti käy lähtö matkalle kuin vasta aikaisintaan marraskuun 8. päivä...

Nonnamai

Olisin kysynyt, onko tämä vierailijan linkkaus poliisin sivuille tarkoitettu minulle? :-(

Olen matkustanut paljon viimeisen viiden vuoden sisälläkin, vaikka mieheni kuolemasta tulee tänään 5,5 vuotta. Kaikki matkakumppanini olen löytänyt netistä. Osaan kyllä varoa nettihuijareita oikein hyvin. Totta kai tavataan ensin ja suunnitellaan yhdessä matkaa. Helppo on kyllä jossakin vaiheessa huomata puheesta, jos toisessa on jotain epäilyttävää. Jos matkaseurana on yli 50-vuotias tavallinen suomalainen, jonka henkilötunnuksen, osoitteen jne. tiedät, niin missä kohdin se riski oikein on? Kertoo läheisilleen matkastaan ja matkakaveristaan ja jättää kotiinsa näkyvälle paikalle paperin, jossa on  kerrottu nämä asiat. Ilman matkavakuutusta en matkusta minnekään. - Olen muutenkin hyvin kokenut netin käyttäjä, entinen tietojenkäsittelyalan ammattilainen.

Vai oliko arvoisalla vierailijalla tarkoitus varoittaa minusta? Edellä mainittuja asioita voi toki käyttää minuunkin oikein hyvin. Suosittelen toimimaan niin, ettei kenenkään tarvitse kesken matkaa alkaa epäillä minua mistään.

PS. Olen kohtuullisen kielitaitoinen, paikalliset murteet tosin tuottavat vaikeuksia.

Vierailija

Hei Nonnamai!

Kiitos kun vastasit vaikka vastauksesi olikin kielteinen(nyyh).Pidäthän kuitenkin numeroni muistissa jos sitten joskus 

matkan ajakohta ja suunta on sama-koskaan ei tiedä.En utele tämän enempää tässä vaiheessa mutta itsestäni voin sanoa että olen rehellinen ja reilu.Matkoilla olen tavannut monta ihmistä joista on tullut ihan sydänystäviä.

Jatkan etsimistä ja toivotan hyvää matkaa sitten kun se aika koittaa.

Aurinkoisin terveisin Birgitta

Nonnamai

Kyllä, Birgitta, otin numerosi talteen. Toivottavasti löydät syyskuuksi matkaseuraa. Mukavaa olisi tietysti, jos pystyisit edes osan toisesta matkastani tulemaan mukaan :-)

Palataan puhelimitse asiaan!

silmäkuulolla

Olisko rehelliselle miehelle rehellistä "matka" seuraa aikuistuneesta naisesta jolle myös liikunta eri muodoissa olisi terveellistä? Yksin ollen liikunta on pääasiassa sängyn ja jääkaapin välillä ja ihan riittämätöntä.

Yhteystiedot voidaan vaihtaa vaikka chatissa niin ei tuu harmia häiriköistä. Vaikka voihan sen vaihtaa täällä kun hankkii tilapäisen osoitteen...

silmäkuulolla

silmäkuulolla kirjoitti:
Olisko rehelliselle miehelle rehellistä "matka" seuraa aikuistuneesta naisesta jolle myös liikunta eri muodoissa olisi terveellistä? Yksin ollen liikunta on pääasiassa sängyn ja jääkaapin välillä ja ihan riittämätöntä.

Yhteystiedot voidaan vaihtaa vaikka chatissa niin ei tuu harmia häiriköistä. Vaikka voihan sen vaihtaa täällä kun hankkii tilapäisen osoitteen...

JK

Nuo huijaus varoitukset ovat hyviä mutta omillani pärjään joten ei huolta sellaisten murheiden takia!

Sen verran olisi toivomus/vaatimus jotta raittiin naisen haluan sillä itsekkin ole raitis, ei tupakkaa eikä viinaa mutta kaveri saa kahvia vaikka itse en sitkään ryystä =)

Mieluummin suomenkielen taitoinen ja käyhän se ruotsinkielin kun kaksikielinen on suomenmaa...

Turvallisuudellisista syistä en matkustele pohjoismaiden ulkopuolelle. Vaikka nykyisin siitä turvallisuudesta taitaa olla puuta kaikkialla... Eilenkin kävelyllä kaaduin lumen alla olleen jää vuoksi...

Vierailija

Etsin luotettavaa ja huumorintajuista naista (hetero) matkakaveriksi ranta- ja/tai kaupunkilomalle keväällä tai kesällä 2018. 

Olen reilu 5-kymppinen nainen Pohjois-Savosta. Pidän uimisesta ja laiskottelusta rannalla sekä pitkistä kävelylenkeistä . Myös nähtävyyksien katselu ja shoppailu kiinnostavat. Juhliminen ja baareissa pörrääminen ei ole minun juttu.

Yksin matkustaminen tuntuu vähän orvolta. Olisi kiva, jos olisi matkakaveri seurana ja turvana vaikka koko ajan ei tarvitsekaan kulkea yhtämatkaa .

Jos sinäkin etsit matkaseuraa, niin laita viesti osoitteeseen 
matkakamu(at)suomi24.fi

irene

Irenen kysyy:

Löytyisikö 65 vuotiaalle juuri eläköityneelle naiselle matkaseuraa kuubaan, thaimaaseen tai kanarian saarille. Kohde ja ajankohta sovittavissa. Tykkään seurata paikallista elämänmenoa, kävellä, tanssia, shoppailla ja nauttia auringosta. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat