Vierailija

heippa kaikki

Sivut

Kommentit (34)

ihan uus juttu minulle tämä.kirjaudun jokin aikaa sitten sisään ja yriyän päästä systeemistä perille

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tervehdys ! Uusi on tää juttu,myöskin minulle ja vastusti jo rekistöitymis vaiheessa,
mutta jospa se tästä pikku hiljaa valkenis tämän käyttö,olenkin hyvin kiinnostunut millaista,
toimintaa täällä on ,uskoisin että jospa pääsisin"kärryille"enkä heti putois kyydistä...:)))

Kiitos Aluisa ! Mukavalle kuulostaa,kun toivotetaan tervetulleeksi,taidatkin olla täällä jo kauan ollut...:))

Ai, että uusia tulokkaita, sepä mukavaa! Tervetuloa vaan.
Minäkin kävin päivääni piristystä hakemassa ja sainkin. Kyllä oli mukava seurata oravien ja lintujen ateriointia. Päivä ei ollut kuvien ottamiseen parhaita, mutta jotain sain aikaiseksi halvalla digikamerallani.
Niinkuin huomaatte, kuviakin saa laitella, niistä on iloa toisillekin.

Hei Riliini,
Kiva kun tulit mukaan. Minä olen ollut mukana jo reilun vuoden, tosin vaihtelevasti läsnä, mutta kuitenkin. Ei kun vaan reippaasti mukaan keskusteluihin, jotka Sinua miellyttävät.
Näin Aluisa

Kiitti aluisa ! Hyvää talviajan alkamista ja talven odotusta,hiukan olen pyörällä täällä,mutta koitan päästä sisälle tähän yhteisöön,aloitin tältä keskustelu palstalta ja aionkin tässä ottaa kantaa myös muilla puolilla,ensin en muistanut tätäkään,mihin kirjoitukseni tälläsin ja piti vähän etsiä,mutta kyllä tää tästä...Kuulumisiin...riliini..:))

Tervehdys katinka ! Hienon kuvan saitkin näpättyä,mukava on noiden ruokavieraiden aterioimista seurata,paljon minäkin olen niitä kuvannut ja kova säpinä onkin alkanut laudoilla,jospa uskaltais tässä kun tutustuu tähän yhteisöön,pistää kuviakin välillä.Hyvää alkanutta talviaikaa sinulle..täältä..riliini..:))

oooo oooo
ooooooo ooooooo
oooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
ooooooooooooooo
ooooooooooo
oooooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o

Vaikeeta taitelua. Tuli päänsärky!

Lainaus:

oooo oooo
ooooooo ooooooo
oooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
ooooooooooooooo
ooooooooooo
oooooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o

Vaikeeta taiteilua. Tuli päänsärky!

Piti tulla sydömen kuva.

Hei Riliini,
Sama käy minulle usein, etten muista, mihin kävin kirjoittamassa, mutta eiköhän tästä päästä eteenpäin.
Minulle otti lujille tämä uusi aika, nukuin kaksi tuntia, nyt saa sitten illalla varmaankin valvoa ja odotella, koska se unijukka tulee.
Hyvää sunnuntai-illan jatkoa toivottelee Aluisa

Lainaus:

oooo oooo
ooooooo ooooooo
oooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
ooooooooooooooo
ooooooooooo
oooooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o

Vaikeeta taitelua. Tuli päänsärky!

Noilla lahjoilla en töhertelisi täällä. Säästyisit päänsäryltäkin. Turhaa tilan tuhlausta!

Hyvää talvikauden alkamista aluisa ! Kaikille toisillekin samoin ja eiköhän päästä tähän kellon siirtoonkin,sopeutumaan ilman suurempia vaikeuksia,vaikka ilmankin sitä talveen päästäis,kaikenmoisia keksintöjä tuokin asia !!!

Hei aluisa ! Kuten huomaat,aloittelijan mokailua heti,toinen Talvikauden toivotus tuli...nyt ..no..joku voi sanoa ,että turhaa höpötystä,mutta tulipahan ja anteeksi,lupaan olla huolellisempi jatkossa..niinpä minä..riliini...:))

Ajattelin eilen että olen ehkä riippuvainen kahvista..
Kokeilin tänään, pitkäänkö kestän kahvitta tätä harmaata päivää.
Kokeilu loppuu nyt, eli lähden keittämään kunnon kahvit; jospa sitten ajatuskin juoksisi
paremmin;
Meinasin äsken nukahtaa tuoliin, kun katsoin netistä uutisia.
Oikeesti;piristystä päivään! ;D

Hei, tuolta mättään takaa joku vilkuttaa teille. Tuo ainakin minun päivääni piristää. Niin, ja se kahvi ja mustikkapiirakka.

Olen joskus ollut ilman kahvia noin kolme viikkoa kun rupesin paastolle. Kyllä ne vieroitusoireet hävisivät, mutta ei ollut yhtä kivaa ilman kahvihetkiä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat