Onko ystävä palstalla tärppi käynyt?

Vierailija

Minkälaisia kokemuksia täällä ystävähaku palstalla on ollut?Olettekos moni löytänyt ystävän tai jopa enemmänkin,että elämänkumppanin?Olisi hauska tietää ,kannattaako vastata.
Minäpä kerron,laitoin tavallisen ilmoituksen ja ei yhtään vastausta.Kun laitoin pökköä pesään,niin jo alkoi tapahtua.Että lupailin vähän enemmänkin,niin ehdotuksia lateli.Hyvä,ettei seuraavana päivänä jo oven takana oltu.
Tämän kokeneena tiedän,että tosi ystävä on tiukassa.

Sivut

Kommentit (1746)

Vierailija

Mulle tulee yksityisviestejä vaikka en varsinaisesti hakenut ystävää. Kannattaa
varmaan olla mukana yleisissä keskusteluissa ja hakea tosi ystävää sitä kautta.
Rehellisiä omia mielipiteitä siitä se kiinnostus voi herätä.

Vierailija

no omasta kokemuksesta voin sanoa että miehiä ei tunnu pelkkä ystävyys kiinnostavan..kyllä miehet hakee täältä ihan jotain muuta kun juttuseuraa..toiset jopa menee heti ekassa viestissä suoraan asiaan..poikkeuksiakin tietty on..en usko että täältä kovin helposti itselleen löytää ainakaan miesystävää...ystäviä kyllä saattaa hyvällä tuurilla löytyä.
täälläkin olis mukava jos näkis kuka on sivulla käynyt katsomassa..

Vierailija

Hei vaan jatta!1juuri noin ajattelen itsekkin.Että "pelkkä" ystävyys" ei nappaa...siksi teinkin sen testin.
Jos suoraan melkein itteensä tarjoo,niin se on valttia.Harmi,mutta näin on näreet.Vaikka tuntuisi,että jos ystävystyisi ensin ,niin kaikki muu tulee kylkiäisenä...

Vierailija

Hei kaikki.Minäkin kaipaan ystävää kuten varmaan jokainen älyssään oleva ihminen.Liityimpä tässä yhteen deittilinjaan,laitoin profiilin ja sain paljon yhteydenottoja mutta...siitähän täytyy tietysti maksaa ennenkun näät mitä sulle kirjoitetaanja mikäs siinä,oisin maksanutkin,mutta kun minun kortti ei kelvannut kun se ei ole kansainvälinen tai jotan,en tajua.Harmittaahan se tietysti,ois ollu kiva nähdä minulle lähetetty posti.Onko jollain samanlaisia kokemuksia...

Vierailija

Tuo "suapisti" muistaakseni jossain keskustelussa kertoi, samantapaisesta
kokemuksesta. En nyt muista missä. Ehkä hän itse sattuu huomaamaan tämän
kyselysi....

Vierailija

Mulle on tullut kaksi hyvää kirjoituskaveria, ystävyydeksi kääntymässä toinenkin.
Molemmat näiltä keskustelupalstoilta.
Miehillä taitaa olla ihan eri intressit hakiessaan naisystäviä..luulen minä.

Vierailija

Jos keskusteluissa löytyy kiinnostava henkilö niin laittakaa vaan rohkeasti yksityisviesti
jos siihen on mahdollisuus ja kertokaa toiveenne avoimesti. Ei me miehet purra:)
Keski-ikäisistä naisistakin tulee kuin "kikattavia teinityttöjä" kun ollaan kiinnostuneita
mutta ei uskalleta tehdä aloitetta kunnolla. Raja-aidat nurin!

Vierailija

Lainaus:

eipä täällä montaa miestä ole;)

Hamstratako meinasit? Kyllä miehiä kuule riittää kaikille halukkaille.

Vierailija

Joo ei sitä yksi nainen jaksa montaa miestä,joskus yhdessäkin on jo liikaa.Tällä saralla on varmaan laatumiehiä-tai mies kun sentään seuraa näitä keskusteluja eikä ole nokka kaljatuopissa.

Vierailija

Niimpä,vaikea on päästä puremaan tätäkautta.Mitäpä olet mieltä,voiko tätäkautta löytyä vaikkapa kumppani loppuelämäksi?En kyllä usko itse sellaiseen mahdollisuuteen,mutta kuluuhan se aika näinkin kirjoitellessa.

Vierailija

Lainaus:

Jos keskusteluissa löytyy kiinnostava henkilö niin laittakaa vaan rohkeasti yksityisviesti
jos siihen on mahdollisuus ja kertokaa toiveenne avoimesti. Ei me miehet purra:)
Keski-ikäisistä naisistakin tulee kuin "kikattavia teinityttöjä" kun ollaan kiinnostuneita
mutta ei uskalleta tehdä aloitetta kunnolla. Raja-aidat nurin!

Miten sitten anonyymi laittaa anonyymimiehelle (joka ei pure) yksityispostia?
Siinäpä pulma :) Eihän tänne palstoille monikaan mies kirjoita nikillä, että
voisi saada edes mitään käsitystä ao. henkilön ajatuksista tai mahdollisesta
kiinnostavuudesta.

Vierailija

Lainaus:

Täälläpä on! Tuu!

No mikäpä se on herran nimimerkki? Vai tarkoittaako tuo "tuu",
että teitä on siellä peräti kaksi herrahenkilöä?
Ehkä se kuitenkin tarkoittaa myös sanaa (too) :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat