Onko ystävää löytynyt?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Eipä tunnu löytyvän! Laitoin kesällä tänne ystäväilmoituksen ja kaksi vastausta olen vain saanut. Viestittelyt ovat loppuneet hyvin lyhyeen, kun on käynyt ilmi että olen työsskäyvä yksinhuoltajaäiti ja vielä johtajatyyppiä (oikeesti on ole johtaja). Eiväthän miehet vahvasta naisesta välitä. Niin, vahvaksi on elämä minut koulinut. Voin olla kova päältä, mutta pehmeä sisältä. Kaipaan ystävää monenlaisiin rientoihin (teatteriin, konsertteihin, elokuviin, vesijuoksuun, sauvakävelyyn, autoiluun sukulaisten luo...), viihdyn myös kotona, tykkään laittaa ruokaa, hellyyttäkin kaipaan ja halauksia. Nytkin istun lauantai-iltaa tässä tietokoneella (mutta vain hetkisen). Kapakkakin olisi lähellä, mutta ei paljon kiinnosta sinne yksin lähteä. Viiniäkin olisi kaapissa, mutta sekään ei yksin joutuna maistu. Sinä tavallinen työelämässä mukana oleva mies (leski, eronnut, pappa), joka tykkäät noista em. asioista (voit toki tykätä muustakin), pistäpä viesti tulemaan. En ole "riihen seinästä revästyn" näköinen, vaan ihan vielä ikäisekseni (56 v) hyvin säilynyt. En etsi seikkailua enkä ystävää varatuista miehistä.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei.
Kävin sattumalta näillä sivuilla ,en käy näillä, mutta uteliaisuuttani katseli mitä täältä löytyy ,niin vaimoni on myös niinsanottu vahva nainen ,mutta olemme me olleet naimisissa 35vuotta ja on lapsen lapsia, jotka käy katsomassa meitä,vaimoni on vielä työ elämässä mukana,mutta olen huomannut että on kiva elää toisen kanssa yhdessä ja kuitenkin olla oma itsensa ,paitsi vaimon seurassa "joskus"tai usein miten,,, saa toruja. Mutta on se vaan kumma että toista ei tunne niin hyvin ettei sieltä uutta löytyisi,mutta joskus yllättävää on että on aikoja jolloin ei vaimoni ärähdä minulle.
Heissan.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllähän tämä maailma vaatii vahvuutta niin miehiltä kuin naisilta, jotta jotenkuten selviää silloinkin, kun joutuu yksin vastuuseen niin itsestä kuin läheisistä.
Terveisin Aluisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat