Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Juuri tuo pehmeän sporttinen kuvaa hyvin sellaista tyyliä, johon itse olen pyrkinyt ja jossa tunnen viihtyväni.
saisinpa vain takaisin sellaisen sporttisen vartalon kuin kuvassa - kateeksi käy...

Vierailija

No en todellakaan kenenkään. Mitä ihmettä minulle kuuluu kenenkään vaatevarasto, omassakin tietämistä. Eikä ainakaan kaikenmaailman turhien julkkisten. Ei ole tirkistelijän vikaa.

Vierailija

Haluan kurkistaa vain omaan vaatekaappiini,
kun mietin sopivaa päälle pantavaa.
Ei vähääkään kiinnosta jonkun toisen vaatekaappi.
Kenen vaatevarastoon tämä keskustelun aloitus mahtaa
liittyä? Jonkun turhimonko?

Vierailija

Lainaus:

Juuri tuo pehmeän sporttinen kuvaa hyvin sellaista tyyliä, johon itse olen pyrkinyt ja jossa tunnen viihtyväni.
saisinpa vain takaisin sellaisen sporttisen vartalon kuin kuvassa - kateeksi käy...

Mitähän kuvaa tarkoitat?
Minäkään en ole oikeastaan kiinnostunut toisten vaatekaapeista. Joiltakin ikäisiltäni toki tekisi mieli kysyä, mistä on vaatteensa löytänyt, kun ovat niin kivannäköisiä. Itse huomaa päätyvänsä lähes aina samoihin kauppoihin ja samanmallisiin vaatteisiin.

/quote

Mitähän kuvaa tarkoitat?
Minäkään en ole oikeastaan kiinnostunut toisten vaatekaapeista. Joiltakin ikäisiltäni toki tekisi mieli kysyä, mistä on vaatteensa löytänyt, kun ovat niin kivannäköisiä. Itse huomaa päätyvänsä lähes aina samoihin kauppoihin ja samanmallisiin vaatteisiin.

Tarkoitetaan varmaan etusivun kyselyä:

Minun tyylini -sarjassa esitellään tunnettujen suomalaisten vaatekaappien sisältö. Ensimmäisenä tyylistään kertoo Ulla-Maija Tamminen. Kenen tyyliin sinä haluat tutustua?

Ulla-Maija Tammisen tyyli on pehmeän sporttinen, on ollut jo nuoresta asti. Se on pysynyt, vaikka työ muodin parissa omassa pr- ja viestintäalan yrityksessä voisi luoda paineita vaihteluun.

Suuri villahuivi on Ulla-Maijan suosikkiasuste. Sillä saa rentoutta ja väriä pukeutumiseen. Koruja hän käyttää vähän.

Kenen vaatekaappiin sinä haluaisit tutustua, kenen tyylistä tietää enemmän?
Lähetä toiveesi osoitteella et-lehti@sanomamagazines.fi, otsikoksi "Tyyli".

Lue lisää ET-lehdestä 2.

Teksti Irene Wichmann Kuvat Nina Kellokoski 25.01.2011
Kiinnostiko juttu? 1 0
Kerro kaverille Jaa Facebookissa Tulosta

Vierailija

Aivan, tuota Ulla-Maija Tammisen kuvaa juuri tarkoitin. Vastaukseni kirjoitin samaisen kuvan alle, mutta se tulikin näkyviin
vain sinisen otsikon alle, ilman sitä kuvaa jota olin kommentoinut.
En minäkään uteliaisuudesta halkea, mitä tulee julkkisten vaatekaappeihin. Katselen kyllä mielelläni kauniita vaatteita
sopusuhtaisten kantajien yllä. Katselen myös missikilpailuja, mallikoulu-ohjelmia sekä Linnan juhlien pukukavalkadia.
"Ei silmä ossoa ota", mutta katsonpa kumminkin.
Terv.
eka kommentoija

Vierailija

Lainaus:

Vaan olishan se kiva katsoa millaisia "luurankoja" kelläkin on kaapissaan vaikka nyt vaalien alla?

Niin - hihhih! Sepä taitaisikin kaikkein mielenkiintoisinta olla...

Vierailija

Ihan omaan vaatekaappiin tahdon kurkistaa oli luurankoja tai ei.
Valitettavasti vaatekaapistani löytyy tällä hetkellä liian isoja vaatteita, kun painoa on lähtenyt niin paljon pois!
Jotain kai tarttis tehdä, eli uusia ostaa!

Vierailija
kukka

Valitettavasti vaatekaapistani löytyy tällä hetkellä liian isoja vaatteita, kun painoa on lähtenyt niin paljon pois!

Ei kannata uusia ostaa - pienetele niitä vanhoja ja pane telteen ylimääräiset kangas-suikaleet jos lihot taas entiselleen! -:D

Vierailija

kukka

Ei kannata uusia ostaa - pienetele niitä vanhoja ja pane telteen ylimääräiset kangas-suikaleet jos lihot taas entiselleen! -:D

Eipä maalata piruja vaatekaapin seinille!
Minä haluaisin samanlaisen ongelman, että isoiksi olisivat vaatteet käyneet.

Vierailija
kukka

Voi älä suotta osta uusia. Vuosi-pari niin olet taas entiselläsi, ehkä jokusen viisi kiloa painavampi.

Vierailija

Omat kaappinikin on ihan sekaisin, pitäisi saada järjestettyä ja heitettyä pois vanhat vaatteet joita en enää päälleni pue. Joka kevät päätän tehdä tuon kaappisiivouksen, vaan aina siirtynyt ja siirtynyt. Kaappeja on niin pirun tylsä siivoilla. Jospa tänä keväänä saisin aikaiseksi tuo operaation. Muiden ihmisten kaapit ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija

Minun pitäisi hommata uusi vaatekaappi.
Vanhassa on sellainen kummallinen ongelma, että se kutistaa kaikki vaatteeni.

Vierailija
kukka

Kukka, osta vain uusia, pienempiä vaatteita,
minä uskon, ettet koskaan enää palaa entisiin
mittoihisi, kun olet tehnyt pysyvän ruokavaliomuutoksen :)
"Kannustaja"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat