huokailua

Vierailija

........

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

"Kaikki muut aina vaan, ja mie en koskaan, ikinä......."

Toiset kehuu netissä et on tullu saunasta tai sinne menossa.....
Ei ole minulla saunaa.....

Toiset on narskauttanu siiderin auki...
Ei ole minulla siideriikäää....
en kyl tahtoskaa, mutta sauna kelpais.......

Vierailija

Lainaus:

hohhoijaa..............tämä ketjuhan täältä vielä puuttuikin.

Sinähän huokailet niinkuin entinen isä, kun tyttö tuli piikomasta ruotsista Beibi kainalossaan, niin isä huokaili ..tämähän tuo meiltä vielä puuttuikin

Vierailija

Ei oo mullakaan saunaa, mut löysin IS.fi/pelit sivuilta "Virtuaalinen sauna" pelin....
Voi lyödä löylyä, lauteille ilmestyy kavereitakin höpöttämään, vihtakin on....

Vierailija

Minä en huolis saunaa, kun siellä saattaa nahka palaa ja joutuu sitten teho-osastolle. Saunomisessa ei muutenkaan ole mitään järkee. Istua nyt jonkun lankun päällä höyryn keskellä ja jotkut vieläpä hakkaavat itseään koivunoksakimpuilla. Mistä löytyy hullumpaa väkeä, kysynpä vaan? Niin ja kuinka moni on persiinsä polttanut, kun on löylynlyömänä pyllistänyt kohti kiuasta. Varsinaista sekoilua. Huh, huh....kyll heikompaa hirvittää!

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuli todella aidosti hekotus tuosta saunanvastaisesta kommentista !!!

Kyllähän saunominen on kuin palkinto viikon hikisten hommien jälkeen.
Vaikka en pruukaa siidereitä nauttiakkaan !
Jotakin kylmää ja raikasta kuitenkin, vaikka sitten vettä kraanasta.
Myös se ihana tunne ; kömpiä puhtaaseen petiin, itse saunapuhtaana !

Vierailija

Huokaus = syvä hengenveto, usein kyllästymisen tai turhautumisen merkki.
Tosin huokailu voi olla myös "helpotus", kun jokin vaikea asia kääntyykin parhain päin.
Kyllä tämä joulunalus-aika taas saa monet huokailemaan, jotta miten selvitä kaikista valmisteluista yms.
Tässä itsekin valvon ja mietin, jotta tuleeko sitä joulurauhaa & iloa tästä kaikesta touhuamisesta?

Taisi aloittaja tosin huokailla, jotta täällä ei keskusteluissakaan nyt kovin runsasta kirjoittaja kaartia ole?
No ehkäpä, joulun jälkeen taas vilkastuu kommentointi?
Ainakin niiltä osin, jos ketä tuo joulu ahdistaa. Tännehän voipi kyllä jo nytkin purkaa ylimääräiset paniikit ja stressit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat