Vain miehille!

Vierailija

Hyvät miespuoliset ET-lehden ystävät!
Ajattelin aloittaa keskustelun joka on tarkoitettu meille muutamalle miehelle jotka lukevat ET-lehteä. Varmaan olette panneet merkille sen että valtaosa mm. keskustelijoista on naispuolisia ja jos yrittää laittaa miehisen kommentin johonkin asiaan niin kohta se "ammutaan" alas. Olisihan se kiva keskustella myös vain meitä miehiä kiinnostavista asioista - eikö? Aiheita lienee mm. urheilu, autot ym. ja miksemme voisi vaikka keskustella tällä "vain miehille" palstalla naisistakin.
Kirjoitellaan ja muutetaan lehden suuntaa "naistenlehdestä" eläkeläislehden suuntaan !
Terveisin "Joulupukki"

Sivut

Kommentit (262)

Vierailija

Taitaa kuules joulupukki olla niin ,että miehet juuri nimenomaan haluavat olla meidän naisten kanssa.Saahan sitä ukko porukassa olla muutenkin tarpeeksi,vai?Sehän se on elämän suola ,että ukot ja akat sekasin,mitä siitä nyt tulisi jos eri karsinoissa viiletetään.Näin ajattelee:muori
Anteeksi kun eksyin pelkästään "miesten" loossiin!!

Vierailija

Meitä miehiä kiinnostaa yhtä hyvin naistenkin asiat. Ei tarvita mitään kahtiajakoa/vastakkainasettelua. Taas on jollakin varsinainen älynväläys leimahtanut. Huh huijaa!

Vierailija

Hyvä joulupukki!
Kirjoitan sinulle ensikerran ja toivon samalla, nyt kun nuo pakkaset ovat niin kovia, että laittaisit pakettiini oheisen malliset villa housut ( kai se muorisi ehtii vielä jouluksi kutoa sen ). Kiitän ennakkoon lahjasta!

Vierailija

Lahjan toivojalta jäi nimimerkki pois? Taitaa jäädä pukamataskuhousut? saamatta
kun ei pukki tiedä toivojan nimeä:)

Ootteko muuten kuullu muuten nokian uutuustuotteesta: Langaton villapaita!

t.metsänpoika

Vierailija

Lainaus:

Lahjan toivojalta jäi nimimerkki pois? Taitaa jäädä pukamataskuhousut? saamatta
kun ei pukki tiedä toivojan nimeä:)

Ootteko muuten kuullu muuten nokian uutuustuotteesta: Langaton villapaita!

t.metsänpoika

Kyllä kansa tie... tarkoitin kyllä pukki tietää!

Vierailija

Lainaus:

Meitä miehiä kiinnostaa yhtä hyvin naistenkin asiat. Ei tarvita mitään kahtiajakoa/vastakkainasettelua. Taas on jollakin varsinainen älynväläys leimahtanut. Huh huijaa!

Minnuu ei kiinosta naiste resepti eikä neuleohjeet saati muut heijän asiat ja olen minäki pannu merkille sen että näisä looseisa ( anonyymi muorin sanonta) on enemmistönä naiset. Olisihan se kai naisistaki kivempi jos näillä looseila olisi enemmän miehiä - joten miehille tarinoita ja juttuja lissää (enemmän miehiä kiinnostavia).Kyllä minnuuki naiset naisina kiinnostaa ja eikä se liene mittään vastakkaiasettelua jos mielipitteen kirijottaa!
ps. metsänpoika sano noita villahousuja "pukamataskuhousuiksi" , pittäisikohä ne pukamat jo leikata jos ne on nuin suuret?

Vierailija

Edelleen...olen nainen ja rouva Suulasvuo.Nyt miestenpalstalla,mutta lupaan,ei toistu.
Noita pukamapäällisiä olen kutonut ilman housuja ja erikokoisia.(Minulla on ollut kutoessa housut.)Mutta siis pikkumyssyjä ja tämä on tosi,keitetyn kananmunan päällekin sopivat.Monikäytöiset.Lämpimät.
Älkää hyvät miehet leikkauttako pukamianne,on sitten vielä vähemmän miespuolisia kirjoittajia.............'
Kiss and hugs.
T.Tonttulan äkkipiika joululuutailussaan.

Vierailija

Minähän olisin joutanut noita villa housuja neulomaan, kun vain olisit vinkannut ajoissa, kun ei ole sitä omaa pukkiakaan löytynyt.

Vierailija

Mies ajattelee ääneen:
Kerran elämässäni haluasin käydä paikassa jossa en ole milloinkaan käynyt ja tehdä jotain mitä en ole ennen tehnyt.
Nainen vastaa:
Ole hyvä vaan, käy keittiössä ja tiskaa samalla astiat.

Vierailija

Vaimo toivoi mieheltään syntymäpäivälahjaksi jotain joka kiihtyisi 100:n alle 10 sekunnin. Syntymäpäivän aamuna mies pyysi vaimoaan vikaisemaan ulos ovesta siellä olevaa lahjaa.
Ei tarvittu edes 10 sekunttia kun vaimo kiivastui löytäessään henkilövaa`an !

Vierailija

Minä olen muuten sitä mieltä noista aiemmin olleista villahousuista että niiden
kutojalle on sattunut virhe. Yleensä peukalo kudotaan lapasiin eikä housuihin:)

Vakavampaan aiheeseen mennäkseni kerron tapauksen tutusta miehestä.
Hän oli mennyt kodinkoneliikkeeseen ostamaan astianpesukonetta. Sopiva kone
löytyi ja neuvoteltiin hinnasta:
-Tuleeko entinen kone vaihdossa vai suora kauppa?
-Suoralla kaupalla. Entinen kone on ollut jo monta kymmentä vuotta mutta
kun se on vielä hyvässä kunnossa niin en anna sitä vaihdossa. Olkoon varakoneena.
-Minkäs merkkinen se on kun on niin pitkään kestänyt?
-Orvokki.

Vierailija

Ovatko nämä nyt niitä miesten juttuja? Autoista, traktoreista ja urheilusta jne.?
Ovatko naiset vallanneet tämänkin keskustelun!

kyselee Taavetti Taavetista :)

Vierailija

Hei!
Tuli nyt illan suussa sähköpostiini tarjous joka lupasi
"automaattinen pysäköintikiekko -heitä huolet pysäköinin virhemaksuista" (en ihan sanatarkasti muista).
En avannut kyseistä roskapostia koska muistini mukaan ko. laite on kiellettyjen listalla ja siitä voi saada virhemaksun lisäksi jotain muutakin seurausta.
Onko muille tullu samaa viestiä ja miten sen lain mukaisuus on?

Vierailija

Sähköpostimainosten kanssa kannattaapi olla varovainen.
Kertomasi kuullostaa lievästi sanottuna humpuukilta. Siis ihan uutta minulle!

Rullasin äsken nopeasti tätä keskustelua ja olin näkevinäni siellä oman kuvani mutta
tarkemmin katsottuani siinä onkin kissa? parran tilalla:)

Kirjoituksistaan päätellen usvalintunen ei suutu kommentistani ja sitäpaitsi
on luvannut ettei osallistu enää tähän keskusteluun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat