keskustelujonot

Vierailija

Täällä näyttää olevan pitkiäkin keskustelujonoja. Joissakin satoja viestejä. Eikö silloin olisi mukavampi nähdä se viimeksikirjoitettu viesti ensin. Ettei tarvitsisi menn- taaksepäin viimeiselle sivulle , esim. sivu nro 23?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Sanos muuta!
Itsekin olen alkanut katsoa jo etukäteen, miten pitkä kyseinen keskusteluketju on, koska en viitsi edes avata noita pitkiä ketjuja, sillä koneeni on senverran hidas näillä sivuilla että kuolisin jo ikävään kunnes tuo sivu 23 aukeaisi.

Vierailija

Ettekö te ole huomanneet viimeistä sivunumeroa sen palstan oikealla puolella ylhäällä?
Esim.kun minä avaan rönsy-sivun,niin siinä ylhäällä oikealla on ensimmäinen ja viimeinen sivunumero.
Kokeilin kuinka kauan aikaa minulta meni,kun avasin palstan ja otin esiin viimeisen sivun.Aikaa meni kokonaista 5 (viisi) sekunttia,kun olin jo viimeisellä sivulla.

Vierailija

Juuri niin kuin edellinen kirjoittaja sanoo, nopeasti sinne viimeiselle sivulle
pääsee, kun klikkaa sitä sivunumeroa.

Vierailija

Lainaus:

Juuri niin kuin edellinen kirjoittaja sanoo, nopeasti sinne viimeiselle sivulle
pääsee, kun klikkaa sitä sivunumeroa.

yhdyn minäkin kuoroon: ei tarvitse kaikkia sivuja esiin räpsyttää, jos ei nimenomaan halua nähdä vanhempia kommentteja. Viimeistä kun klikkaa, niin pääsee oitis ajan tasalle.

Vierailija

Lainaus:

Sanos muuta!
Itsekin olen alkanut katsoa jo etukäteen, miten pitkä kyseinen keskusteluketju on, koska en viitsi edes avata noita pitkiä ketjuja, sillä koneeni on senverran hidas näillä sivuilla että kuolisin jo ikävään kunnes tuo sivu 23 aukeaisi.

Onko täällä hölmöläisiäkin liikkeellä? Hiero sinäkin hoksottimet kuntoon!

Vierailija

No niin, keskustelun taso on yhtä korkea kuin suomi 24 :ssäkin. Helpottaisi kuitenkin , jos se sivu 23 olisi heti näkyvissä.

Vierailija

Mielestäni on hyvä, että keskustelun aloitus näkyy ensimmäisenä, koska silloin uusi keskusteluun tulija näkee keskustelun varsinaisen aiheen tai kysymyksen, siis sen mitä keskustelun aloittaja hakee. Helppous ei pitäisi olla pääasia, vaan aiheesta keskustelu.
Niin monta kertaa on aloittaja joutunut pettyneenä toteamaan, että tähänkös tämä taas meni.

Vierailija

Lainaus:

No niin, keskustelun taso on yhtä korkea kuin suomi 24 :ssäkin. Helpottaisi kuitenkin , jos se sivu 23 olisi heti näkyvissä.

Mikään ei ole aina HETI. Ihmiselle on annettu järki ja kannattaa käyttää sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat