Sivut

Kommentit (1961)

Onko tämä hiilihydraatitonta?

Perunamuusi, uunijuurekset, suolakurkku ja 28 tuntia uunissa hautunut karjalanpaisti. Itse tehtyjä sämpylöitä ja ruiskuoreen leivottuja oikeita karjalanpiirakoita ja munavoita.
Kahville kinuskileivoksia, valkosuklaalla kuorrutettuja donitseja (molemmat tietysti itse tehtyjä) ja kinuski-suklaakuorrutteinen ja mansikkamoussella täytetty täytekakku? ;)

Lainaus:

Onko tämä hiilihydraatitonta?

Perunamuusi, uunijuurekset, suolakurkku ja 28 tuntia uunissa hautunut karjalanpaisti. Itse tehtyjä sämpylöitä ja ruiskuoreen leivottuja oikeita karjalanpiirakoita ja munavoita.
Kahville kinuskileivoksia, valkosuklaalla kuorrutettuja donitseja (molemmat tietysti itse tehtyjä) ja kinuski-suklaakuorrutteinen ja mansikkamoussella täytetty täytekakku? ;)

Mitäpä luulet, olisko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kokeillut noin pari viikkoa vähähiilih. ruokavaliota.
Tulin huononvointiseksi, ei sovi minulle. Kalorien laskeminen ja tarkkailu että saa kaikkea tarvittavaa, sopii paremmin. Sillä laihtuukin.
Itse laihduin VHH dietillä syystä, että ei huvittanut syödä, elimistöni vaati enemmän kuitua ja hiilareita. Syön puuroa ja ruisleipää kohtuudella. Myös pastaa ja perunaa. Mutta en ylitä 1200 kcal päivässä. Joskus voi tehdä poikkeuksia, liian ankara ei saa olla itselleen, muuten homma menee pieleen.

Aika normaalia tuo, että ensin tulee vieroitusoireita kun hiilareita vähentää. Sen kun kestää niin olo helpottuu ja kohenee huomattavasti.

Lainaus:

Nyt jo tiedetään, että karppaamisinto on laantunut. En ihmettele. Ainahan muoti-ilmiöt menevät ohi tai ainakin hiipuvat.

Kyllä näin on. Tämä "proteiini-dieetti" ei tosiaankaan sovi kaikille! Hengenvaara suorastaan!!

Eiköhän se ole niinkuin Juisen joululaulussa,Näytät siltä mitä syöt..

Jos liikkuu paljon niinkuin lapset tekevät voi kyllä aina välillä syödä niitä korvapuustejakin.
Kyllä kaikkea voi syödä jos syö kohtuudella ja kuluttaa sen.
Mutta laihtuminen,se on eri juttu.

Silloin kyllä kannattaa katsoa niitä hiilareita.
Sokerit ja valkoiset viljat ovat kaikkein pahimpia sitä ihraa kasvattamaan.
Keinotekoiset makeutusaineet ovat myös harhaa.En osta mitään mehuja enkä hilloja joissa on mainittu jotakin keinotekoisista sokereista.Pitää olla mehuissakin teksti,ei lisättyä sokeria.

Ruisleipää ja maitorahkaa aamiaisella ja kaurapuuro kunnon höyryttämättömistä ryyneistä.
Kai proteiinitkin voi olla jollekin vaarallisia,onhan sanonta että leipäänkin voi kuolla
Tärkeintä on kuitenkin.Ylös,ulos ja liikkumaan kukin vointinsa mukaan.

Kyllä vähähiilihydraattinen ruokavalio sopii ainakin minulle. Olen virkeämpi ja energisempi, kun en syö kotimaisia viljatuotteita. Syynä on se, että minulla oli selvät keliakian oireet, mutta verikokeet näyttivät, ettei oireyhtymäni syy ole se. Vatsani ei siedä myöskään maitotuotteita, vuohenmaitoa kyllä, samoin joskus emmentaljuustoa. Kananmuna aiheuttaa myös pahoja tuntemuksia, joten senkin laitoin pannaan.
Kyllä gluteenittomassa leivässä on hiilihydraatteja, joissakin n. 50%. Syön yhden viipaleen päivässä herkkuani perunarieskaa. "Ulkona" syöminen aiheuttaa joskus ongelmia, tarjoilijoiden kasvot venähtävät useimmissa ruokapaikoissa, kun kyselen itselleni sopivaa syötävää. Joissakin paikoissa taas tarjoillaan ala-arvoista syötävää minunlaiselleni "nirppanokalle", kuten muuan kokki kuuluvasti asian ilmaisi.
Uskokaa tai älkää, mutta on täyttä totta sekin, että pääsin epämääräisistä lihaskivuista tällä ruokavaliolla. Mitään makeaakaan en nauti. Paino on pudonnut n. 16 kg vajaassa parissa vuodessa, liikkunut tietenkin olen päivittäin.

- mustikkasuu -

Sokeri on myrkkyä ja valkoinen vilja on myrkkyä!
Katsoiko joku tv.stä ohjelmaa jossa tuotiin esille selvästi mistä niin Amerikkalaisten kuin muidenkin ihmisten lihominen alkoi. Kun 70 luvulla presidentti Nixon vääräsi, että on lisättävä viljelyä on viljeltävä aidasta aitaan, eli kaikki mahdollinen maa on saatava tuottamaan. Kansa, maanviljelijät kovaa vauhtia rikastuivat.
Sitten tuotettiinkin niin paljon ylimääräistä maissia, että piti sille keksiä käyttö ja seuraus oli maissista puristettava maissisiirappi jota sitten ajan kanssa on työnnetty kaikkiin mahdollisiin ns. roskaruokiin joita ihmiset itseensä ahtavat, ja jäävät koukkuun, varsinkin amerikkalaiset.
Tunnetusti ylilihavin kansa. Suomalaiset käyvät ansiokkaasti perässä.

Nimenomaan VHH on proteiinidieetti, jos sillä haluaa laihtua! Jos syöt jotain muuta kuin proteiinia, se ei ole enää VHH-dieetti, eikä laihtuminen onnistu! Piste

Lainaus:

Nimenomaan VHH on proteiinidieetti, jos sillä haluaa laihtua! Jos syöt jotain muuta kuin proteiinia, se ei ole enää VHH-dieetti, eikä laihtuminen onnistu! Piste

Alkoi niin naurattamaan tämä kommentti.

Lainaus:

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla kyllä laihtuu. Se on varmaa, mutta pystytkö olemaan sillä ruokavaliolla.

Niinpä niin, kuka pystyy syömään näin, melkein vain lihaa, lihaa, lihaa... YÖÖÖÖK! En minä ainakaan!

Lainaus:

Lainaus:

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla kyllä laihtuu. Se on varmaa, mutta pystytkö olemaan sillä ruokavaliolla.

Niinpä niin, kuka pystyy syömään näin, melkein vain lihaa, lihaa, lihaa... YÖÖÖÖK! En minä ainakaan!

Tämä ylläoleva on niin väärä käsitys kuin olla voi. VHH:sta on pilvin pimein saatavissa oikeaa tietoa, niin tuntuu kummalliselta lukea tämän kaltaisia kommentteja.

Lainaus:

Ei pysty, koska se on vastoin ihmisen luontaista ravitsemusta. Aina voi yrittää, mutta terveys sen ajan kanssa näyttää, jotta metsään meni tuokin yritys :)

Minun mielestäni ihmisen luontaiseen ravitsemukseen kuuluu juuri paljon kasviksia, lihaa ja hyviä rasvoja niinkuin vhh:ssa onkin. Luonnotonta on suurien hiilari määrien nauttiminen, joka aiheuttaa monenmoista haittaa terveydelle, ja lisäksi lihottaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat