Ystävyys

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Ystävyys on kuin neliapila, vaikea löytää - onni omistaa!

Ystävää etsien eri medioista olen yllättynyt siitä, mihin on kadonnut ihmisten keskustelutaito? Pitäisi vain tekstiviestejä lähettää ei kai se ole mikään seurustelumuoto aikuisille ihmisille.

Olen esittänyt, että keskusteltaisiin puhelimitse, mutta sitten kun itse soittaa ensin ei oikein tunnu syntyvän vuorovaikutteista keskustelua. Ei keskustelun tarvitse olla mitään tieteellistä vaan ajatusten vaihtoa aivan arkipäivän asioista ja tapahtumista.

Itse vielä työelämässä olevana haluaisin keskusteluystävän jonka kanssa voisin luottamuksellisesti keskustella asioista jotka ovat sillä hetkellä mielessä ja luonnollisesti myös päinvastoin.

Kirjoittaa saan työssäni tarpeeksi, joten puheitse kommunikointi on parempi vaihtoehto minun mielestäni.

Elämäni on mennyt pirstaleiksi, joten tässä pitää vain päivä kerrallaan yrittää räpiköidä eteenpäin. Ilo on kadonnut elämästäni, mutta jos joku haluaa keskusteluystävää saatan kertoa ihmeellisen tarinan elämäni parhaimmasta ajasta joka ei koskaan enää tiettävästi palaa.

Olen aivan vihreä täällä ET-netissä, mutta eiköhän tämä ura tästä aukene.

Hyvää alkavaa vuotta kaikile lukijoille !! T. Marmori (aikuinen nainen)

Kommentit (7)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Marmori,
Tervetuloa näille sivuille. Täällä voi keskustella mistä asiasta vain, mikä itseä kiinnostaa. Toiset sitten lukevat tai hyppäävät yli, jos teksti ei miellytä. Täällä joskus joku vähän parjaakin, mutta ei siitä kannata pahastua.
Hyvää alkanutta vuotta Sinulle toivottaa Aluisa

Vierailija

Voi kun kivaa ,kun uutta verta tulee.Tervetuoloa minunkin puolestani.Onkin jotenkin käynyt tympii nuo ainaiset "jähinät" vaki palstoilla.Saako kuvii laittaa ,ja jos mitä? Ystvii haetaan js jos joku hakee ns.julkisesti,niin johan tökitään.Voi kun tyhmää aikuiset ihmiset.Keskustellaan kivoista sioista ja nautitaan ,kun jokaisella on se oma minä pelissä.siitähän se monimuotoisuus tuleekin ja se on kivaa.Terkvaisin: muumi mamma

Vierailija

Minäkin olen seurannut noita keskusteluja. Ei kuitenkaan pidä yleistää - kyse ei näytä olleen siitä, saako kuvia laittaa tms. vaan siitä mitä kuvia on turvallista laittaa. Kannattaa lukea tekstit tarkkaan, ennenkuin menee parjaamaan toisten mielipiteitä tai tuossa tapauksessa käsittääkseni selkeitä neuvoja.

Vierailija

Lainaus:

Voi kun kivaa ,kun uutta verta tulee.Tervetuoloa minunkin puolestani.Onkin jotenkin käynyt tympii nuo ainaiset "jähinät" vaki palstoilla.Saako kuvii laittaa ,ja jos mitä? Ystvii haetaan js jos joku hakee ns.julkisesti,niin johan tökitään.Voi kun tyhmää aikuiset ihmiset.Keskustellaan kivoista sioista ja nautitaan ,kun jokaisella on se oma minä pelissä.siitähän se monimuotoisuus tuleekin ja se on kivaa.Terkvaisin: muumi mamma

Ei mull oo sikoja joten en voi osallistua kivoista sioista keskusteluun. Se on kyll harmi. Viimeksi nautin siasta jouluna vaan ei ollu se enää elävä.

Vierailija
Marmori

Ystävyys on kuin neliapila, vaikea löytää - onni omistaa!

Ystävää etsien eri medioista olen yllättynyt siitä, mihin on kadonnut ihmisten keskustelutaito? Pitäisi vain tekstiviestejä lähettää ei kai se ole mikään seurustelumuoto aikuisille ihmisille.

Olen esittänyt, että keskusteltaisiin puhelimitse, mutta sitten kun itse soittaa ensin ei oikein tunnu syntyvän vuorovaikutteista keskustelua. Ei keskustelun tarvitse olla mitään tieteellistä vaan ajatusten vaihtoa aivan arkipäivän asioista ja tapahtumista.

Itse vielä työelämässä olevana haluaisin keskusteluystävän jonka kanssa voisin luottamuksellisesti keskustella asioista jotka ovat sillä hetkellä mielessä ja luonnollisesti myös päinvastoin.

Kirjoittaa saan työssäni tarpeeksi, joten puheitse kommunikointi on parempi vaihtoehto minun mielestäni.

Elämäni on mennyt pirstaleiksi, joten tässä pitää vain päivä kerrallaan yrittää räpiköidä eteenpäin. Ilo on kadonnut elämästäni, mutta jos joku haluaa keskusteluystävää saatan kertoa ihmeellisen tarinan elämäni parhaimmasta ajasta joka ei koskaan enää tiettävästi palaa.

Olen aivan vihreä täällä ET-netissä, mutta eiköhän tämä ura tästä aukene.

Hyvää alkavaa vuotta kaikile lukijoille !! T. Marmori (aikuinen nainen)

Kiva kirjoitus sinulla. Olen todennut tuon saman minäkin. Lämpimästi kohtalotoveri.

Vierailija

Toivon että vielä löydät ystävän jonka kanssa voit kommunikoida myös puhelimessa. Olen samaa mieltä kanssasi että ystäviä on vaikea löytää, ainakin todellisia ystäviä, isollla y:llä. Jos ystävän vielä joskus löytää, sitä varmasti osaa myös arvostaa. Onnea ja rohkeutta sinulle, älä luovu toivosta.

Ystävyydellä Heta

Vierailija

Täällä myös mummeli, jolla ei keskustelukaveria oikein löydy. Kun on remppaa ym. helpottaa jos jollekkin saa kertoa, mutta olen huomannut että esim. jumppatunnilla jos jollekkin valittaa niin suhtautuminen on senkaltaista että mitä turhia valitat. Toisaalta taas olen itsekkin kyllästynyt aikanaan kun siskoni viestitti joka ikisen tekemisensä rupesi jo tuntumaan että kehuskelee ja kun siitä huomautin, viestittely loppuikin.
Ihanaa kevätpäivää kaikille ! PS. ainakin täällä Keski-Suomessa on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat