Senttejä kropan mukaan

Vierailija

Taas on palattu töihin ja pitäisi löytää jotain päällepantavaa. Mutta vaatekauppoihin meneminen ärsyttää jo etukäteen. Miten on mahdollista, että nykyisin jopa koot 44 ja 46 passaavat vain nuorille, pitkille naisille? Nämä ns. suuret koot eivät useinkaan palvele yli viisikymppisiä, joiden kroppa on toisenlainen kuin nuorempien.
Kuka tekisi mallistoja, joissa vartalon väistämätön muuttuminen on huomioitu? Jos tiedät kauppoja, joista löytyy kivoja vaatteita kuuttakymppiä hipovalle, vähän pyöreälle, ei kuitenkaan varsinaisesti lihavalle meikäläiselle, kerro näillä sivuilla.
äksön

Kommentit (5)

Vierailija

hei
lahdessa on sellainen vaatetehdas kun naistenpukutehdas käyttää tuotemerkkia NP , Nina & Pia
vaatteet on tosi laadukkaita ja mallistokin on mielestäni hyvä.
Siellä on aina kaksi kertaa vuodessa vielä poisto myyntikin.
On jälleenmyyntiä varmasti ympäri maata.Tässä netti osoite www.np-collection.com

Vierailija

Niin, mallistoja saattaa ollakin, ainakin XL-tyylisiä, mutta lähtökohtana on sitten se, että varttunut haluaa hillittyä, helppohoitoista, jotenkin vammaista tyyliä. Todella upeita aikuisten ihmisten vaatteita on italialaisella Marina Rinaldilla, mutta ne hinnat! Pitäisikö alkaa teettää omat vaatteet?

Vierailija

Minäkin olen harkinnut ompelijan etsimistä. Tietäiskö joku Hesasta ompelijan, joka ei olis kamalan kallis? Nyt ostan aika usein vaatteeni Fredalla sijoitsevasta Crazysta. Sieltä yleensä löytyy ratkaisu olipa painoni missä vaiheessa tahansa. Ei ne ihan halpo ole, mutta kestävät ikuisuuden.

Vierailija

Netistä kyllä löytyy aika paljon XL- tai Plus-kokoisille vaatteita myyviä verkkokauppoja, itse oon tykännyt esimerkiksi sellaisista palveluista kuin http://www.bedivine.fi/ ja Elloksella on kanssa aika kivoja Plus-kokoisia vaatteita. Tosin se on aina vähän tylsää ostaa vaatteita sovittamatta, mutta toisaalta niin on myös se loputon vaeltelu kaupoissa joista ei mitään löydy... Olen tilaillut noista kummastakin aika paljon, ja myös palauttanut aika paljon semmoisia vaatteita jota sitten eivät olekaan elävinä näyttäneet niin hyviltä ja ihan hyvin on se palauttaminenkin toiminut.

Vierailija

Tässä on yksi verkkokauppa, josta itse löydän siistejä vanhemman naisen vaatteita: http://www.ags.fi/. Itse olen lyhyt ja pyöreä, ja olen löytänyt sopivan mittaisia housuja, ei tarvitse lyhentää! Käytän yleensä kokoa 48, mutta näistä vaatteista minulle sopii numeroa pienempi 23.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat