Laita sisukkaasti uusi ystävä-ilmoitus!

Vierailija

Hei! Olen tässä lukenut, kuinka ihmiset etsivät ystäviä, mutta eivät saa vastauksia ystävähakuun. Se onkin vaikeaa, jos haluaa, että juuri omalta seudulta löytyisi ystävä, olen itsekin huomannut. Mutta onhan se mukavaa, jos saa edes jostakin muualta kirjoittelu-seuraa! Ja voithan toki aina LAATIA UUDEN ILMOITUKSEN, ja poistaa sen vanhan tai jättää senkin vielä voimaan - yritä vähän eri sanoilla, ei ole kiellettyä laatia uusia, tai korjata vanhoja viestejä! Ehkä joskus tärppää!! :) Anu-Mari

Kommentit (7)

Vierailija

Poistin vanhan viestini kun kukaan ei vastannut :(

Uutta en vaivaudu laittamaan,tyhjän saa pyytämättäkin.

NettiET :n keskustelujen trollien takia käyn muutenkaan harvoin enää täällä.
Paperisessa lehdessä ei ole mitään vikaa, uusin on oikein hyvää ja mukavaa luettavaa.

Vierailija

Ystävänhakuun tulee paljon ilmoituksia. Laadi ilmoitus jolla erotut massasta.
Ylistyslaulujen aika on ohi.

Vierailija

Lainaus:

Ystävänhakuun tulee paljon ilmoituksia. Laadi ilmoitus jolla erotut massasta.
Ylistyslaulujen aika on ohi.

Olet oikeassa!
Minä jouduin sulkemaan ilmoitukseni kun tuli niin runsaasti vastauksia.

Vierailija

Minulle vastasi vain pari hörhöä. En etsinyt parisuhdetta, vaan kirjoitteluseuraa eikä maantieteellisellä alueella ole tippaakaan väliä. Mutta en ole mikään koti- ja perhetyyppi enkä varmaan jaksaisi semmoiset asiat kovin tosissaan ottavan kanssa kirjoitellakaan. Ei ole hyvä erottua massasta, ei tässä asiassa eikä muutenkaan.

Vierailija

Kyllä noita naisten ilmoituksia tuolla ystävänhaussa on niin tuhottoman paljon,että toivotonta löytää ketään.
Prempi lähtee live touhuun.Onnea etsiville!!

Vierailija

Lainaus:

Kyllä noita naisten ilmoituksia tuolla ystävänhaussa on niin tuhottoman paljon,että toivotonta löytää ketään.
Prempi lähtee live touhuun.Onnea etsiville!!

Ei kaikki etsi parisuhdetta.

Vierailija

Tarttis kyllä saada vän muutakin tietoa kuin maakunta ja ikä. Eihän se paljonkerro, jos kertoo olevansa nukava ja tupakoimaton. Persoonallisuuksia etsitään eikä nynnyjä. Kyllä esimerkiksi "matkustaminen" sekä  "hyvä ruoka ja hiukan viiniä" ovat sellaisenaan tyhjiä  kliseitä. 

Tapasin 6 vuotta sitten hurmaavan ihmisen, jonka ainoa vinkki oli "vaeltamaan Vilsandin kansallispuistoon". No se on nyt nähty ja eletty.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat