Ystävyydessä on voimaa

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Uusimmassa ET-lehdessä Taina, Eeva, Veikko ja Lempi kertovat, mitä tekevät ystäviensä kanssa.

Onko sinulla ystävä, jonka kanssa vietätte aikaa yhdessä jonkin harrastuksen parissa? Vai onko sinulla ystävä, jonka kanssa juttelet yleensä vain puhelimessa?

Keskustellaan!

Terv.
Sari
verkkotoimittaja

Kommentit (2)

Vierailija

Olen saanut ystäviä vuosien varrella niin harrastuksista , opiskeluissa kuin työssäkin. Todellisen ystävän erottaa siitä kun voi olla oma itsensä. Minun parhaimmat ystäväni ovat vanhempia kuin itse olen. Olemme melkein yhteydessä puhelimella, harvoin näemme . Ystävyys kantaa, aina ei tarvitse suuria tekoja vaan aikaa olla ystävää varten. Vuosia sitten kun elämä kolhi, ystäväni nostivat minut näkemään pienien asioiden suuruuden. Nyt vastavuoroisesti yritän kuunnella heitä, ja olla lähellä. Harrastamme yhden ystävän kanssa vapaaehtoistyötä, hän tosin on tiiviisti mukana siinä minä vähemmän. jotenkin se tuo hyvän mielen. Toisen ystävän kanssa meitä yhdistää samantapainen sairaus.
Jokainen on yhtätärkeä ystävä minulle, kanssakulkija.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla on yksi ystävätär, jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä yli 40 v. On matkusteltu ristiin rastiin ympäri Eurooppaa ja tietysti kotomaatakin. Yhdessä oltiin lomilla Ruotsissa töissä opiskeluaikana. Käymme toistemme luona vähintään kerran vuodessa, vaikka tällä hetkellä meitä erottaa 480 km. Joka viikko tulee oikein vanhanaikainen kirje. Jos kirje ei tule jo alkuviikosta, alan ihmetellä, onko jotain tapahtunut. Odotan taas ensi suvea ja näkemistä.
Näin Aluisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat