MIEHIÄ IHAN HYVIÄ KYLLÄ LÖYTYY !

Vierailija

On aivan turha joidenkin naisten surkutella näillä palstoilla, ettei mistään löydy kunnon miestä ja ettei heitä muka ole edes olemassa.
Kaikki on aivan itsestä kiinni ! Naisella pitää olla iloisuutta, huumorintajua, terve itsetunto, valpas mieli ja ennen kaikkea rakastava ja hellä. Pitää osasta erottaa hyvät ja huonot miehet. Kyllähän näitä hamppareita, juoppoja, narsisteja ja mammanpoikia löytyy, mutta lopputulos on KAMALA. Naisen ihmisarvon he vievät ja usein myös rahat.

Terve järki ja kriittisyys, johan on mahdollisuuksia !
Löysin hyvän miehen 52- vuotiaana, avioliittossa jo 16 vuotta käsi kädessä.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Tosi HYVÄ KOMMENTTI SINULTA.Itsestään se todellakin on kiinni.Mutta kun luultavasti kaikki onkin siitä,että MISTÄ niitä löytää?Netti,matkat,harrastukset,tanssit..onhan niitä,mutta kun tuntuu, että ne ns.kunnon miehet ei siellä käy.Ehkä metsällä ovat.Mistäs tietää, mihin kohtaa metsää huhuilee,että oletko se sinä?

Vierailija

Minä löysin miehen erämessuilta kun olin siellä työpaikkani tuote-esittelijänä ja myin
hänelle huopahatun. Ja sydämeni!
On oltu pian 5 vuotta naimisissa ja mies on jälkeenpäin tunnustanut että se hattu oli
vain veruke...!
Ja kuinka kauan olimmekaan kumpikin tahoillamme vartavasten etsitty turhaan ja sit
yhtäkkiä kolahti:) Minä olin jo toivoni menettänyt.

Vierailija

Kertokaa minulle, miksi ikääntyneen naisen pitää löytää se mies vaikka kiven silmästä. Siksikö että kaikilla muillakin on, että pääsee rouvaksi, että pääsee valittamaan miten mahdottomia ne miehet ovat, että pääsee vakoilemaan sen tekstareita, että pääsee pesemään sen kalsareita... ja kohta omaishoitajan 24/7 arkea elämään.
Nuoren naisen hinku miehen perään on biologiaa. Miksi lisääntymisiän ohittanut nainen hinkuu satuhäitä?

Joo, tämä oli provo. Ei tarvitse vastata.

Vierailija

IKÄÄNTYNYT NAINEN JA MIES !

Kyllä ikääntynyt nainen voi löytää miehen, jos itse ensin haluaa, siis on henkisesti valmistautunut siihen! EI monet halua.
Ainahan hyvän miehen / ja naisen löytämiseen liittyy paljon ONNEA ja mystiikkaa. Ei se mitenkään itsestäänselvä asia ole. Kaksi samanhenkistä íhmistä ( mies ja nainen) ovat
sattuneet olemaan samassa paikassa samaan aikaan. Tai he ovat kohdanneet toisensa esim. kirjeenvaihdon välityksellä.

Ei pakolla: " Minun on nyt saatava joku mies", tule mitään kuin joutavia juoppoja ym. turhia suhteita, joita ylläpidetään kulissien takia. Ei uskalleta olla rehellisesti yksin, vaan pitää saada esim. seksin takia kylään vaikka joku maalaisukko, jonka luokse ei nainen saa tulla äkäisen anopin takia. Mitä järkeä tuollaisissa suhteissa on? Naisten riistoa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SISARENI (neiti-ihminen oli) löysi OIKEAN MIEHEN ( naimattoman ja lapsettoman) 41-vuotiaana. He tapasivat kirjeenvaihdon avulla. Ja pian ihan kasvokkain Heinolassa. Häitä vietettiin kesällä 1996 Tampereella.
He ovat kovaa työtä tekeviä, täysraittiita ja onnellisia toisistaan.
KIITTÄVÄT LUOJAA, ETTÄ OVAT TOISILLEEN LUOTUJA.

Vierailija

Lainaus:

Kertokaa minulle, miksi ikääntyneen naisen pitää löytää se mies vaikka kiven silmästä. Siksikö että kaikilla muillakin on, että pääsee rouvaksi, että pääsee valittamaan miten mahdottomia ne miehet ovat, että pääsee vakoilemaan sen tekstareita, että pääsee pesemään sen kalsareita... ja kohta omaishoitajan 24/7 arkea elämään.

Sitäpä ei kukaan tiedä kuka ja kenekin omaishoitajaksi päätyy!
Joo- o. Ei tartte etsiä kaveria, ei ainakaan kekenkään toisen määrittelemästä yleisestä syystä. Mutta JOS ihan itse haluaa vanheta mieluummin kaksi jonkun kivan kannsa, kuin yksin. Minä ainakin haluan. En sano että sinun tarttee haluta kumppania tai olet kumma jos et halua. Saat vanheta yksin jos haluat.

Vierailija

Ei varmaankaan ole kyse :pakko etsinnästä.Ikääntyvä tai ei,niin samat tarpeet ne ovat.Kainalossa hellijää ei kukaan voi vastustaa.Kysymyshän oikeesti on ,että mistä niitä KUNNON MIEHIÄ löytää?Niinkuin on jo todettu.Juur nämä netissäkin tavanneet on mukavaa kuultavaa,että kaikki väylät voi kokeilla.Se on se perus ajatus,että ihmisen ei ole hyvä olla yksin.Omais hoito onkin jo aivan toinen keskustelun aihe.

Vierailija

Lainaus:

On aivan turha joidenkin naisten surkutella näillä palstoilla, ettei mistään löydy kunnon miestä ja ettei heitä muka ole edes olemassa.
Kaikki on aivan itsestä kiinni ! Naisella pitää olla iloisuutta, huumorintajua, terve itsetunto, valpas mieli ja ennen kaikkea rakastava ja hellä. Pitää osasta erottaa hyvät ja huonot miehet. Kyllähän näitä hamppareita, juoppoja, narsisteja ja mammanpoikia löytyy, mutta lopputulos on KAMALA. Naisen ihmisarvon he vievät ja usein myös rahat.

Terve järki ja kriittisyys, johan on mahdollisuuksia !
Löysin hyvän miehen 52- vuotiaana, avioliittossa jo 16 vuotta käsi kädessä.

Kunnon miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta eri asia onkin, löytyykö niiden joukosta se sopiva itselle. Kunnollisuus ei vielä takaa mitään, että kehittyisi hyvä parisuhde. Ei täällä mitään opastusta tarvita, jokainen nainen tuntee sydämellään sen millaisen miehen kanssa viihtyy. Työläisammateissa ja vähän koulutetut onnistuvat helpommin löytämään vertaisiaan. Älymystö ei kelpuuta ketä tahansa yksinkertaista junttia, vaikka olisi kuinka kunnollinen muuten.

Vierailija

Lainaus:

IKÄÄNTYNYT NAINEN JA MIES !

Kyllä ikääntynyt nainen voi löytää miehen, jos itse ensin haluaa, siis on henkisesti valmistautunut siihen! EI monet halua.
Ainahan hyvän miehen / ja naisen löytämiseen liittyy paljon ONNEA ja mystiikkaa. Ei se mitenkään itsestäänselvä asia ole. Kaksi samanhenkistä íhmistä ( mies ja nainen) ovat
sattuneet olemaan samassa paikassa samaan aikaan. Tai he ovat kohdanneet toisensa esim. kirjeenvaihdon välityksellä.

Ei pakolla: " Minun on nyt saatava joku mies", tule mitään kuin joutavia juoppoja ym. turhia suhteita, joita ylläpidetään kulissien takia. Ei uskalleta olla rehellisesti yksin, vaan pitää saada esim. seksin takia kylään vaikka joku maalaisukko, jonka luokse ei nainen saa tulla äkäisen anopin takia. Mitä järkeä tuollaisissa suhteissa on? Naisten riistoa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SISARENI (neiti-ihminen oli) löysi OIKEAN MIEHEN ( naimattoman ja lapsettoman) 41-vuotiaana. He tapasivat kirjeenvaihdon avulla. Ja pian ihan kasvokkain Heinolassa. Häitä vietettiin kesällä 1996 Tampereella.
He ovat kovaa työtä tekeviä, täysraittiita ja onnellisia toisistaan.
KIITTÄVÄT LUOJAA, ETTÄ OVAT TOISILLEEN LUOTUJA.

No onpa ihme, kun joku löytää miehen. Suomessa on paljon naimisissa olevia, joten ei tuo nyt ole mitenkään erityistä. Ihmiset tutustuvat kuka milläkin tavalla. Minäkin tapasin tulevan aviomieheni junassa. Mitä ylipäätään meille kuuluu miten kukakin elää. Onnellisia parisuhteita on pilvin pimein.

Vierailija

Lainaus:

Nuoren naisen hinku miehen perään on biologiaa. Miksi lisääntymisiän ohittanut nainen hinkuu satuhäitä?

Joo, tämä oli provo. Ei tarvitse vastata.

Mutta hauska provo, luulin että vakavissaan oli lähetetty kun oli niin totta - ainakin omaan elämäntilanteeseeni sopiva!
Nyt kun lapset on maailmalla, en enää passattavaa kaipaa - enkä saiskaan.

Vierailija

No onpa ihme, kun joku löytää miehen. Suomessa on paljon naimisissa olevia, joten ei tuo nyt ole mitenkään erityistä. Ihmiset tutustuvat kuka milläkin tavalla. Minäkin tapasin tulevan aviomieheni junassa. Mitä ylipäätään meille kuuluu miten kukakin elää. Onnellisia parisuhteita on pilvin pimein

Tää keskustelu kannustaa varmaan niitä joilla ei ole miestä vaikka haluaisivatkin.
Vaikka onnellisia liittoja on niin kaikille se ei ole itsestään selvyys. Jotkut voi
oikeasti jopa ihmetellä että se voi olla mahdollista!
Ekassa lauseessasi on pilkkaava sävy vaikka tarkoitit sitä ehkä huumoriksi.

Vierailija

Lainaus:

Kertokaa minulle, miksi ikääntyneen naisen pitää löytää se mies vaikka kiven silmästä.

Siksi se mies pitää löytää, että on seuraa, ja ainakin minä kaipailen myös eroottista seuraa!! (Vaikka siis olen "nuori", ikää "vain" 50 vuotta!!) En tiedä 60-kymppisistä, mutta taatusti 50-kymppiset haluavat vielä "elämää ja erotiikkaa"!!

Vierailija

Lainaus:

Onkohan maailmassa mitään ihanampaa kuin MIEHET (siis pikkulasten jälkeen), ei TAATUSTI ole!!!!!!!

Voi kiitos sanoistasi!
74v. mies.

Vierailija

Lainaus:

Onkohan maailmassa mitään ihanampaa kuin MIEHET (siis pikkulasten jälkeen), ei TAATUSTI ole!!!!!!!

On.
Koiranpentua ihanampaa olentoa ei olekaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat