Lähdetkö etelän lämpöön

Vierailija

Täällä kaipailtiin matkaseuraa etelään, olisiko aikuisten oikeesti lähtijöitä? Yksin ja matkaseuraa vailla?
Esittäisin seuraavaa:
- asiasta kiinnostuneet ilmoittautuisivat tähän keskusteluun nimimerkillä (ei tarvitse olla se sama, jolla ehkä on täällä aikaisemmin esiintynyt)
- pohdittaisiin sitten yhdessä matkakohdetta ja - aikaa. Ehdottaisin jotakin maaliskuun loppupuolta, kun hiihtolomaruuhka olisi ohitse.
-valittaisiin valmismatka, joka olisi kaikinpuolin turvallisin ja jokainen itse hoitelisi varaamisjärjestelyt suoraan.
-kokoonnuttaisiin lentokentällä johonkin alkututustumisiin ja jokainen voisi perillä olla niinpaljon tai vähän yhdessä, kuin haluaa.
-otettaisiin mukaan suuri annos ennakkoluulottomuutta ja iloista lomamieltä ja hyvät kävelykengät.
-tähän keskusteluun ei osallistu kukaan negatiivisella asenteella, koska sellaisena tämän voi ohittaa puuttumatta keskusteluun.
Rohkeasti mukaan, terveisin Hellu.

Kommentit (5)

Vierailija

Hei! Hellu,Kirjoittelen kuulumisiani joten en voi lähteä maaliskuussa matkalle,olen vielä työelämässä
mukana.Kesällä on pitkäloma,silloin vois harkita?Kirjoitellaa ja hyvää kevään odotusta!
Täällä toinen Hellu

Vierailija

Tervehdys! Tulin sivuille juuri siksi etsimään matkaseuruetta.Löytyy äkkilähtöjäkin mukavaan hintaan Maaliskuun loppu tai Huhtikuun alku vaikka viikko.Työelämässä vielä, 56v. Rentoutumista, liikuntaa,ym.niin jaksaa taas!

aquarius
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei!
Lähdetään hoitamaan terveyttämme Viroon. Tallinnassa jo on hyviä kylpylöitä. Pärnu on edullinen paikka.
Haapsalussa on kaksi kylpylää Fra Mare ja Laine. Piritassa olen ollut kerran. Pärnussa kolme kertaa.
Sitten on vielä Bulgaria. Siellä on rantalomia, mutta myös kylpylälomia.
Pärnussa onnistuu rantalomakin Toukokuusta Syyskuuhun.
Bulgaria on vielä etelämmässä. Ainakin Huhtikuusta lokakuuhun on lämmintä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat