Mistä varamummi tai mummi papan kera?

Vierailija

Mistä varamummi tai mummi ja pappa kohta 9v täyttävälle aktiiviselle pojalle? Etsin siis nimenomaan mummia, en lastenhoitajaa! Pojalla ei omia mummuja ja pappoja ole, mutta usein pohtii, että olisi kiva jos olisi.

Asumme Etelä- Suomessa ja auto liikkumista varten on. Toivomme sinun löytyvän lahti-hämeenlinna akselin alapuolelta, jotta välimatka ei olisi aivan mahdoton :) Saat olla myös kauempaa, jos pääset välillä itse liikkumaan meillepäin.

Kommentit (3)

Vierailija

Lainaus:

Mistä varamummi tai mummi ja pappa kohta 9v täyttävälle aktiiviselle pojalle? Etsin siis nimenomaan mummia, en lastenhoitajaa! Pojalla ei omia mummuja ja pappoja ole, mutta usein pohtii, että olisi kiva jos olisi.

Asumme Etelä- Suomessa ja auto liikkumista varten on. Toivomme sinun löytyvän lahti-hämeenlinna akselin alapuolelta, jotta välimatka ei olisi aivan mahdoton :) Saat olla myös kauempaa, jos pääset välillä itse liikkumaan meillepäin.

Jos tuossa vieressä asuisit haluaisin tarjoutua mummoksi ja pappakin löytyisi kyllä.

Vierailija

Lainaus:

Kokeile ystävänhaku-osioita, siellä on myös oma kategoria: varamummot/ukit.
Sinne päästäksesi sinun on tietenkin kirjauduttava, mutta sittenhän yhteydenotto sujuisi
hyvin, jos sopiva varamummo/ukki löytyy :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat