Ystävänpäivä/ystävät/näiden merkitys

Vierailija

Lähestymme tulevaa ystävänpäivää. Meillä monella on paljon tuttavia, mutta todellisia ystäviä, ei ehkä kovinkaan monta. Ainakin minulla on asia juuri näin. Mutta nämä todelliset ystävät ovat sitten sitäkin arvokkaampia. Tarkoitus on tulevana ystävänpäivänä heitä muistaa. Ystävyyteen kuuluu niin paljon, elää mukana, niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina, olla tukena, silloin kun sitä tarvitaan. Olla läsnä, kuunnella ja muistaa, kohdella ystäviä, samoin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Vuosien varrella nämä todelliset ystävät ovat kulkeneet rinnalla pitkään, jotkut taas jäävät jossain vaiheessa pois. Ystävyys on kuitenkin asia jota pitää osata arvostaa, muuten sen voi menettää.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Lähestymme tulevaa ystävänpäivää. Meillä monella on paljon tuttavia, mutta todellisia ystäviä, ei ehkä kovinkaan monta. Ainakin minulla on asia juuri näin. Mutta nämä todelliset ystävät ovat sitten sitäkin arvokkaampia. Tarkoitus on tulevana ystävänpäivänä heitä muistaa. Ystävyyteen kuuluu niin paljon, elää mukana, niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina, olla tukena, silloin kun sitä tarvitaan. Olla läsnä, kuunnella ja muistaa, kohdella ystäviä, samoin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Vuosien varrella nämä todelliset ystävät ovat kulkeneet rinnalla pitkään, jotkut taas jäävät jossain vaiheessa pois. Ystävyys on kuitenkin asia jota pitää osata arvostaa, muuten sen voi menettää.

Vierailija

Lähetin 2 kpl ystävänpäiväkortteja. Huomisaamuna lähetän muutaman lisää, sähköisessä muodossa.

Vierailija

Minulla on monta ihan oikeaa ystävää.Lähellä ja kaukana .Tuttavat tulevat ja menevät ,ystävät ovat ja pysyvät.
Juuri tässä odottelen kahta ystävääni ystävän päiväkahville,kun huomenna ei toinen heistä pääse.
Laitoin pöytään herkkuja ja liköörilaisllisetkin taidamme ottaa. Tapasimme viimeksi sunnuntaina teatterissa,mutta oikein ajan kanssa emme ole tavanneet vähään aikaan.
Laitoin ystävän päiväkortteja ja etsin kaikille sopivat värssyt tai aforismit.
Aamulla lähetän muutaman sähköpostikortin ,niihinkin on jo värssyt etsitty valmiiksi.
Olen korttien lähettelijä ja siitä ystävät kiittävät.Jotkut soittavat varmaan huuomenna.
Ystävyyttä pitä vaalia jonkin verran ,mutta oikea ystävyys kyllä pysyy välimatkasta ja pausseista huolimatta.
Tässä oli yksi hyvä värssy minun mielestäni : Jaetaan surut ne puolittuvat,jaetaan ilot ne kaksinkertaistuvat.
Hyvää ystävän päivää kaikille!

Vierailija

Samoin minä lähetin pari korttia, kaikkein eniten heidän kanssaan olen tekemisissä.
Huomenna sähköpostilla myös viestittelen muutamia.

Vierailija

En vietä ystävänpäivää. Vietän omiani ja muiden nimipäiviä. Ystävänpäivä on amerikkalainen krääsäjuhla. jolla ei olke mitään tekemistä edes alkuperäisen kevään ensiaskeleen kanssa.
Miksi teette mitä muut käskevät?

Vierailija

Emme tee mitä käsketään vaan omaehtoisesti laitamme kortit jos siltä tuntuu.
Hyvää Ystävän päivää sullekin!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat