Matkaseuraa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen 62v.eläkkeellä oleva rouva.
Omistamme mökin Enontekiöllä ja haluaisin viettää siellä enemmän aikaa kevättalvella.Mieheni on vielä työelämässä.
Haluaisin seurakseni naisen joka olisi kiinnostunut luonnon rauhasta ja hiihdostakin.
Haluaisin myöskin matkaseuraa ulkomaille.Haaveissani ovat Azorit, Madeira ja Kroatia.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Johan ehdotettiin että kirjaudu ja laita viesti ystävän hakuun siellä me muut edelleen olemme.
Tämä sa haku oli jo "matkat" osiossa!

Vierailija

Niinpä, varmaan se olisi helpompaa kun jokainen avaisi oman keskustelupalstan ystävän haulle, eipähän tarvitsisi kirjaantuakaan.
Ja olisihan se niin kivaa seurata miten siinä kävisi kun kaikki, tuhatkunta ystävän hakijaa täyttäisi keskustelupalstat laittamalla vaikka 3 hakuilmoitusta ( kuten rotuaari ).
Minua se ei häiritse mutta kannattaisi kyllä ajatella vaikka esimerkiksi "järkevästi"

Vierailija

Miksei matkaseuraa voisi hakea siinä kuin muutakin seuraa..?
Tuleepahan näkyvyyttä enemmän kuin ystävänhaku-palstalla.
Tuo Rotuaarin pyyntöhän vaikuttaa ihan asialliselta, mitä siitä
nyt kenenkään kannattaa hiiltyä...?

Vierailija

Sitä järjen käyttöähän (jos sitä on) minä yritin tässä tuoda esille ja kyllähän näitä "välistävetäjiä" ja
"sooloilijoita" piisaa!

Vierailija

Lainaus:

Miksei matkaseuraa voisi hakea siinä kuin muutakin seuraa..?
Tuleepahan näkyvyyttä enemmän kuin ystävänhaku-palstalla.
Tuo Rotuaarin pyyntöhän vaikuttaa ihan asialliselta, mitä siitä
nyt kenenkään kannattaa hiiltyä...?

Ajattelin juuri tuota samaa, aloitusviesti on aivan asiallinen ja
järkeenkäypä. (Eikä aloittaja edes kilpaile kenenkään kanssa
miesseurasta :)

Vierailija

Älä rotuaari välitä noista kielteisistä kommenteista, ne voi jättää omaan arvoonsa ja ohittaa sellaisenaan. Silloin ne yleensä myös loppuvat.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa unohtaa.
Mutta me lähdetään etelän lämpöön, terveisin Hellu. :)

Vierailija

[quote]
Johan ehdotettiin että kirjaudu ja laita viesti ystävän hakuun siellä me muut edelleen olemme.
Tämä sa haku oli jo "matkat" osiossa!
[/quote

Jos aloittajalla on yksityisviesti-mahdollisuus päällä niin miksi pitäisi mennä ystävänhakuun?
Seuraa voi löytyä täältäkin. Mikä sinua risoo ettet antaisa jonkun hoitaa asiaansa miten parhaaksi
näkee.

Vierailija

Täällä kyllä löytyy matkaseuraa vaikka mihin.Kuitenkin tarvitsisin tosi rikkaan papan,jolla rahaa maksaa matkani.Olisi kyllä hulvattoman hauskaa ,vaikka vaatimus olisikin ,sinun rahoilla kaikki.Ei ole minulla varaa ,mutta tahtoa olisi.T.alakuloinen haaveilija.

Vierailija

Mie taijan olla taivaasa
kui nii?
no ku nuo saarnamiehet sannoo ettei taivaasa oo rahhaa
eikä miullakkaa oo!

Classinen
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tosi hyvä ehdotus ! Lisää näitä rohkeita ja rehellisiä. Kovasti kiinnostaa,täytyy selvittää aikatauluni. Minua kiinnostaisi liikunnallinen lomanen esim. Madeira huhtikuun lopulla tai Kroatia,pääsiskö ihan melomaan siellä? Kiitos vinkistä !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat