apua psoriakseen

Vierailija

Löytyykö keneltäkään ihmekonstia psoriaksen kurissa pitämiseen.Jalat on kuin ruusutarha, nuppuja kohtuullisesti.
Lääkäriltä olen saanut Daibobet - salvaa, auttaa jonkin verran vaan ei tarpeeksi.Ihotautilääkäriltä ei apua löytynyt.
Tiedän, että tauti on vaikea hoidettava, mutta joillekin on joku asia auttanut. Mikä?
Kyselee yks onneton

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ajattelin torjua tikkateellä flunssa-viruksia, jahautoa atooppista ihoani.
Japanissa kuulema laittavat pakuriuutetta ihonhoitotuotteisiin.
Auttaneeko ihon kutinaan,katsotaan.
Tutkittu tuote näkyy olevan.

"Suosin suomalaista koivua"
Terveys-osiossa on keskustelua pakurikäävästä.
Jotkut tuntevat saaneensa apua psoriin hautomalla ihoa
kääpäuutteella,
toiset myös juovat sitä.
Tutustu aiheeseen!

Vierailija

Etelän aurinkoon vaan usein tai solariumiin. Ne ovat tehokkaita keinoja psoriaksen hoitoon, tosin antavat vain väliaikaisen avun.

Vierailija

Lainaus:

Etelän aurinkoon vaan usein tai solariumiin. Ne ovat tehokkaita keinoja psoriaksen hoitoon, tosin antavat vain väliaikaisen avun.

Solarium on yhdistetty nykyisin ihosyöpään.
Ei suositeltava kenellekään.

Vhh-ruokavaliosta voi olla apua.
Sisältäen voita, oliiviöljyä, proteiineja ja paljon vihnneksia/kasviksia/hedelmiä.
Sokeri ja valkoinen vilja ovat myrkkyjä, jotka altistaa psorille , ja pahentavat sitä :((((

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Solarium on yhdistetty nykyisin ihosyöpään.
Ei suositeltava kenellekään.

Vhh-ruokavaliosta voi olla apua.
Sisältäen voita, oliiviöljyä, proteiineja ja paljon vihnneksia/kasviksia/hedelmiä.
Sokeri ja valkoinen vilja ovat myrkkyjä, jotka altistaa psorille , ja pahentavat sitä :((((

Höpö, höpö sanon minä. Älkää puoskarit johtako ihmisiä harhaan. Psorias on vaikeaselkoinen ihosairaus.

Vierailija

Lainaus:
anonyymi 10.03. 11:32
Höpö, höpö sanon minä. Älkää puoskarit johtako ihmisiä harhaan. Psorias on vaikeaselkoinen ihosairaus.

Eihän täällä kukaan puoskariksi ole ryhtynyt. Keskustelun aloittajahan kyseli
ehdotuksia mistä saattaisi saada apua tuohon ihosairauteen.
Onko sinulla muita parempia ehdotuksia kuin tuo "höpö, höpö"?

Vierailija

Ei ole auttanut mitkään luontaistuotteet ym poppaskonstit ja niitä on sentään kokeiltu laidasta laitaa.
Ruokavaliollakaan en ole sanottavaa merkitystä huomannut mutta muutoin suosin kyllä marjoja vihanneksia hedelmiä kokojyväviljaa ym terveellistä.
Alkoholi kyllä ihan selkeästi pahentaa ei tarvitse kuin yksi pieni snapsi joskus ottaa niin hetimmiten sen ihollaan huomaa.
Nyt myös erittäin paha nivelpsori tuon kokovartalo ihottuman myötä.
Valohoito auttoi kun siinä kävin mutta lopetettiin kesken kun ihoni ei sitä kestänyt eikä kyse ole mistään solariumista.
Kyllähän sitä tässä kokeilisi ihan mitä vain jos tietäisi apua saavansa mutta kyllä ne ovat olleet nuo liuokset ja useat voiteet joita reseptrillä saan jotka ovat edes vähän helpottaneet tilannetta.

Vierailija

Olen kuullut, että vuorisuolaa on sellaisessa muodossa että sulaa nopeasti.
Sitä veden sekaan ja suihkepulloon ja suihkuttelemaan iholle.
Eli samaa suolaa kuin suolalampuissa.

Vierailija

Suolasaippuaakin on. En tiedä miten tehoaa psoriin, mutta omaan hilseilevään atooppimaiseen ihooni tehosi jo heti ensimmäisten käyttökertojen jälkeen. Enää ei iho hilseile ja on tosi pehmeä.

Vierailija
pjv57

Olen ollut VHH -ruokavaliolla kohta 6 kk ja vielä ei ole auttanut psoriakseen.

Eikö ole auttanut? Auttaahan se lähes kaikkiin muihin sairauksiin :)
Sitäpaitsi sinulla ei näytä edes olevan psoria...
t. selvänäkijäharjoittelija

Vierailija

Voi voi sentään, eikö tosiaankaan VHH ( Vie Höynäytettyjä Harhaan) auta. kumma juttu. Onko sekin hurlumhei kohdannut kovempansa??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat