Kommentit (14)

Vierailija

Hei! Vaan eikös juuri tuo Humektan-voide ole se kaikkein "vetisin" tuosta Aqualan-sarjasta? Itse käytän mieluummin esim. Aqualan L tai Agualan Duo-voiteita?

Vierailija

Lainaus:

Kysy apteekista. Täällä tuskin on farmaseutteja.

Mistä tiedät, ettei joku näillä palstoilla käyvä ole ammatiltaan farmaseutti?? Sitä paitsi, ihmettelin, kun tuolla terveys-palstalla se lääkäri neuvoi, että kutinan hoitoon ei auta "litku"-voiteet, sitten hän kuitenkin itse ehdotti sitä Agualan-sarjan vetisintä, outoa... Eikä ole mitään syytä vastata tylysti. AMH

Vierailija

Jos kutisoo niin katohan jottei oo syyhypunkki asialla tai peräti satiaiset. Eihän tiällä kettään tylyä oo ollunna. Apteekissa tietävät voitehista paremmin ko siellä niitä myyvätkii. Mittee tylyä siin on jos tietämätöntä opastoo. Mittee sinä marmatat usko vuan liäkäriä, äläkä tiältä joutavia kysele. Myö ko ei mittään apteekin voitehia käytetä.

Vierailija

Jos kutisee, niin raavi. Tai sitten katso vähän mitä syöt tai mitä pesuaineita käytät. Kyllä kutinaan on aina joku syy. Entäs se henk.koht. hygienia sitten?

Vierailija

Aqualan-sarjan vetisimmällä voiteella voi myös pestä ihoa,niin ei tarvitse vesipesua,sillä vesi kuivattaa vielä enemmän.
Myös vanhemmiten iho kuivuu ja se vaatii rasvaa,mutta ei pidä pitkiä aikoja rasvata samanmerkkisellä rasvalla,koska iho tottuu siihen,eikä se sitten enää auta.
Mutta kutinan syy olisi hyvä ensin selvittää,sillä on sairauksiakin ,jotka kutittaa.

Vierailija

Lainaus:

Jos kutisoo niin katohan jottei oo syyhypunkki asialla tai peräti satiaiset. Eihän tiällä kettään tylyä oo ollunna. Apteekissa tietävät voitehista paremmin ko siellä niitä myyvätkii. Mittee tylyä siin on jos tietämätöntä opastoo. Mittee sinä marmatat usko vuan liäkäriä, äläkä tiältä joutavia kysele. Myö ko ei mittään apteekin voitehia käytetä.

Kyl niit apteekin voiteit kantsii käyttää tai ainaki koklata, jos joku niist oliski ittelle ok! :) Perusvoiteet on ainaki hyviä apteekis!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kysy apteekista. Täällä tuskin on farmaseutteja.

Mistä tiedät, ettei joku näillä palstoilla käyvä ole ammatiltaan farmaseutti?? Sitä paitsi, ihmettelin, kun tuolla terveys-palstalla se lääkäri neuvoi, että kutinan hoitoon ei auta "litku"-voiteet, sitten hän kuitenkin itse ehdotti sitä Agualan-sarjan vetisintä, outoa... Eikä ole mitään syytä vastata tylysti. AMH

Eihän ne litkut auta, jos vaginassa on hiivainfektio. Osta Canesten combi, jota mainostavat tv:ssäkin, niin eiköhän kutina hellitä. Hankalat oireet varmaan, kun pitää täällä viisastella.

Vierailija

Yksi diabetekseen liittyvä oirekin on kutina.
Kipikapi lääkäriin ja lähetteet tutkimuksiin.!

Ajoissa todettuna helpompi hoitaa.
Suomessa on hyvä terveydenhuolto.

Liuskoja sokerin testaamiseen virtsasta saa apteekista.
Apteekin henkilökunnaltakin voi saada mukavia vinkkejä terveyden ylläpitoon.
Siellä on ammattitaitoista ja ystävällistä porukkaa.

Vierailija

Minulle tuli intiimialueelle sietämätön kutina ja kirvely, hyvä kun pissalla sai käytyä.
Farmaseutin opastukseela ostin apteekista voiteita ja myös varmuudeksi hiivalääkettä, mutta ei auttanut. Sitten ostin apteekista Bepanten-voidetta ja nyt pikkuhiljaa olen päässyt pahimman yli.

Kiitollinen käyttäjä

Vierailija

Vanhoilla akoilla limakalvot ohenevat ja pöpöt iskee helpommin. Minulla on jotkut pöpöt valloittaneet peräukon, kutisee ja kutisee...Ei ole kihomatoja. Hyvä hygienian taso helpottaa jonkin aikaa.

Vierailija

Eikö kellään persii kutise tai syyhypunkit. Onko vaivat parantuneet kun tämä sivusto on täysin hyljätty?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat