Vaikuttaako sisustus asunnon myyntihintaan?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen hyvin innokas sisustaja ja sillä vietän paljon aikaa kotona, niin kyllähän se on tärkeää, että oma koti on laitettu nätiksi.

Olemme mieheni kanssa miettineet, että myymme asuntomme ja ostaisimme uuden. Kokeilin juuri tuollaista uutta Ilmo-palvelua, missä voi koemyydä asunnon ja saada tietoonsa asuntonsa arvon. Mietin että sisustusratkaisuni taisivat vaikuttaa asunnon arvoon. Luuletteko, että näin todella on? Että sisustuksella voi vaikuttaa...

Sinne Ilmoon pääsee muuten tästä osotteesta:

http://www.ilmo.fi/fb/?link=4r83g4e

Kommentit (3)

Vierailija

Tärkeintähän on asunnon kunto jne. Toki jos asunto mieleisesti sisustettukin, voi se nopeuttaa/helpottaa tilannetta. Itse ostin asunnon joka oli tyhjillään. Yön yli miettiessä oli helppo sisustaa ja suunnitella asumista, seuraavassa osoitteessa. Näki myös selkeästi kaikkien pintojen kunnon. Mutta totuushan on se että makuja on monenlaisia, joten itse en lähtisi rahojani moiseen pistämään. Moni kakku päältä kaunis jne....

Vierailija

Asunnon kunto ja sijainti ovat tietenkin tärkeimmät, mutta luulenpa,
että joidenkin ostajaehdokkaiden kohdalla saattaa asunnon sisustus
jonkun verran vaikuttaa. Unohtuu ehkä tarkastella oleellisia asioita,
jos koti on kauniisti sisustettu. Jos olisin itse ostaja, ostaisin mieluummin
tyhjillään olevan asunnon, niin näkisi selkeämmin, mitä on ostamassa.

Vierailija

Myyjäkoulutuksen saaneena voin todeta,että asunnon sisustuksella on erittäin suuri merkitys myynti nopeuteen. Ja varmaan silloin saa olla myös reippaanlaisesti ns."ilmaa hinnassa"

Asunnotkin myydään kuten muutkin tuotteet pitkälti mielikuvien perusteella. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Varsinkin etenkin nais-immeiset ovat erittäin herkkiä päättämään kaupoista pelkästään sillä perusteella, miltä se asunnon yleisilme vaikuttaa.Eli jos kaikki on viimeisen päälle laitettu, jopa kukkia maljakossa,niin eikös kiireellä lyödä kaupat lukkoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat