oletus, että joku deitti-palstalla on tietyntyyppinen!

Vierailija

Ihmettelen kovasti, kun ihmisillä on sellaisia "haavekuvia" naisista/miehistä tuolla deitti-palstoilla!! He olettavat, että juuri tuo ihminen on sellainen KUIN MITÄ ITSE HALUAISI, mutta totuushan ei aina ole selaainen, ei ainakaan ihan sataprosenttisesti... Pitää olla kykyä tutustua toiseen, ennen kuin voi vetää johtopäätöksiä! JOs yhden tapaamiskerran perusteella olettaa kaikenlaista toisesta, ei siitä tule kesää eikä kärpäsiä ikinä!!

Toista ei voi myöskään alkaa MUOKATA itselleen sopivaksi, ainakaan näin vanhemmalla iällä, vai mitä mieltä olette?
Sänkypuuhistakaan ei ensimmäisen kerran jälkeen voi vielä sanoa tuon taivaallista: harva, varsinkaan yli 45-vuotias nainen pystyy heti käyttäytymään, kuin jokin seksi- tai edes hellyys-kone!! :(

Mitä mieltä olette, ja onko kokemusta tällaisista tilanteista? Itse itkin silmäni punaisiksi viime yönä, kun sain "haukkuja", huh...!!!!! :( Terveisin Nuori Mamma

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

No huh huh. Miksi meidän naisten edes pitäisi olla jotakin seksi- tai hellyyskoneita Rakastelemme miesten kanssa vain ja ainoastaan, että haluamme itsekkin sitä.
Muunlaiseen meidän ei tarvitse alistua, ellemme riitä sellaisenaan, niin mies saakin mennä. Se on yhteispeliä.
Itse olen ollut ilman miestä jo vuosia, vaikka olen `vasta`kuusikymppinen. Ei vain ole kolahtanut kenenkään kanssa ja elossa viellä olen.
Jotain rajaa, toivoo `vanha`mamma :)

Vierailija

En minäkään ole enää vuosikausiin löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa voisi kuvitella menemistä sänkyyn.
Olen ollut leskenä jo kymmenen vuotta.

Vierailija

Vaan mitä tehdä, jos on itsekin vielä varsin halukas, mutta se "oma" mies on joko kuollut, tai on erottu?? Mitä ihmettä silloin pitäisi tehdä, kun ei kuitenkaan voi kiintyä johonkin vieraaseen mieheen silmänräpäyksessä...? :(

Vierailija

Erosin viime kesänä pitkän liiton jälkeen, liitto päättyi miehen uskottomuuteen. Olen sen jälkeen ollut yksin, ei ole edes tehnyt mieli ketään eikä varsinkaan seksiä.Yksi yritelmä oli mutta kun ei kolahtanut mitenkään, missään ei edes värähtänyt, totesin, etten rupea kenenkään kanssa olemaan vain sen tähden, että olisi joku mies vierellä. Taloudellisesti pärjään, en tarvitse miestä muuten kuin ehkä joskus talonmies pikkaraiseksi mutta kun tarkemmin ajattelen, en edes sellaiseksi.
Kyllä yhden yön petikavereita saa varmasti jokainen, tanssipaikoissa tarjokkaita on ja jos siihen on valmis ja pelkkää seksikaveria hakee, niin siitä vain.
Tunnen useita eronneita, jotka eivät halua tai pysty olemaan yksin, ovat seksuaalisesti aktiivisia ja saavat miehiä varsin helposti. Joillakin pyörii useampiakin miehiä yhtä aikaa. He saavat sellaisesta vipinästä itsetunnon kohotusta, ihailua ja apuakin pikku tekemisiin silloin tällöin. Itse olen toisen tyyppinen, vähän harmittelenkin joskus sitä mutta itseään on kovin vaikea muuttaa. Ajattelen kuitenkin minua varten olevan vielä jossakin mukavan miehen, jonka kanssa voisin jakaa elämääni ja vanhuuttani. NettiEt:n ystäväpalstallakin olen kokeillut mutta vähän huonoin tuloksin. Vastauksia olen saanut ja kun olen vastannut takaisin, sitten ei enää mies ole vastannutkaan. Sama nimimerkki palaa taas uudelleen uuden ilmoituksen kanssa. Olen ihmetellytkin, mitä nämä miehet oikein hakevat, kun he hyvin äkkiä lopettavat viestittelyn ja hetken päästä on taas uusi ilmoitus näkyvissä. Ovatko kaikki heille vastanneet jotenkin ”epäkelpoja” vai hakevatko he todella kuuta taivaalta. Tämän vähäisen ystäväpalstakokemukseni vuoksi olen pikkuhiljaa ruvennut ajattelemaan, että suora kohtaaminen jossain kasvokkain toimii paremmin. Kunhan se oikea nyt jostain nurkan takaa vastaan tulee, mikä sekin taitaa olla aikamoisen ihmeen paikka.

Vierailija

Eroni jälkeen minä elin elämätöntä nuoruuttani, kun olin aikoinaan mennyt hyvin nuorena avioon. Miehet vaihtuivat tiuhaan, en osannut kehenkään kiintyä. Nyt ei enää tuollainen kertakäyttö-elämä innosta. Minulla on ollut myöhemmin pidempiäkin seurustelusuhteita, vaan sitä oikeaa ei ole vastaan kävellyt. Olisihan sellainen vanhuuden kaveri kiva, kunhan vain olisi sellainen sopiva. Useimmat iäkkäämmät miehet ovat kovin vaivaisia. Itse kun olen vielä vireä ja liikunnallinen, niin sitä etsii vertaistaan, että voisi yhdessä harrastaa erilaisia asioita.

Vierailija

Olen samaa mieltä, miehet ovat yllättävän vaivaisia jo viisi-kuusikymppisinä, eivätkä oikein aina välitä pitää huolta ulkoisesta olemuksestaankaan. En välittäisi ryhtyä omahoitajaksi kenellekään, kun yhtä miestä on 30-vuotta ”passannut” ja sitten se lähti itseään toistakymmentä vuotta nuoremman naisen mukaan. Täällä ystäväpalstallakin olen pannut merkille miesten useasti hakevan itseään huomattavasti nuorempaa naista, ikähaarukka voi olla 10 jopa 15-vuotta nuorempi. Nuorena sellainen ikäero ei haittaa mutta vanhana kyllä. Sellainen kokemus ja näkemys minulla on omasta
tuttavapiiristäni. Mutta ehkä mies haluaa sillä varmistaa vanhuuden hoitajan itselleen. Huomattavasti nuorempi nainen vierellä saattaa olla miehen mielestä viesti muille viriilistä ja halutusta miehestä iästä tai muista
jaksamisista, jotka sitten näkyvät kotona, huolimatta. Itse olen kuusikymppinen, hyväkuntoinen, liikunnallinen ja ulkonäöstäni huolta pitävä nainen ja toivonkin saman oloista miestä rinnalleni. Se voi jäädä toiveeksi, aika näyttää.

Vierailija

Minulta ainakin puuttuu nyt se vähäinenkin itsetunto, mitä on joskus ollut, kun deitti-ystäväni haukkui sänkykamari-taitoni, senkin vasta jälkeen päin raukkamaisesti kännykkä-viesteissä!!!

Vierailija

Lainaus:

Olen samaa mieltä, miehet ovat yllättävän vaivaisia jo viisi-kuusikymppisinä, eivätkä oikein aina välitä pitää huolta ulkoisesta olemuksestaankaan. En välittäisi ryhtyä omahoitajaksi kenellekään, kun yhtä miestä on 30-vuotta ”passannut” ja sitten se lähti itseään toistakymmentä vuotta nuoremman naisen mukaan. Täällä ystäväpalstallakin olen pannut merkille miesten useasti hakevan itseään huomattavasti nuorempaa naista, ikähaarukka voi olla 10 jopa 15-vuotta nuorempi. Nuorena sellainen ikäero ei haittaa mutta vanhana kyllä. Sellainen kokemus ja näkemys minulla on omasta
tuttavapiiristäni. Mutta ehkä mies haluaa sillä varmistaa vanhuuden hoitajan itselleen. Huomattavasti nuorempi nainen vierellä saattaa olla miehen mielestä viesti muille viriilistä ja halutusta miehestä iästä tai muista
jaksamisista, jotka sitten näkyvät kotona, huolimatta. Itse olen kuusikymppinen, hyväkuntoinen, liikunnallinen ja ulkonäöstäni huolta pitävä nainen ja toivonkin saman oloista miestä rinnalleni. Se voi jäädä toiveeksi, aika näyttää.

Olen samaa mieltä .... mutta vaihdapa sana mies tilalle nainen !
Ei kannata yleistää miehien "huonoutta" sillä taitaa meitä olla joka lähtöön.

Itse olen jo 74v mies ja väitän että nopempaan teen päivittäisen n. 10 km sauvakävely lenkin kuin useat tälle palstalle kirjoittavat. Ulkonäkökin ettei 60: sestä erotu eikä vaivojen takia ole tohtoria juuri tarvittu.

Tosin nyt kyllä luulen että olen sairastunut malariaan - selaillessani tietokoneen terveyspalstaa tuli esille, että malaria on täysin oireeton 4 viikkoa ennekuin se puhkeaa
ja minä kun olen ollut viimeiset kolmeviikkoa täysin oireeton!!!

ps. kuitenkin kannattaisi hylätä "tekstaileva deitti ystävä" hänen käytöksensä ei ollut lainkaan asianmukainen!

Vierailija

Lainaus:

Minulta ainakin puuttuu nyt se vähäinenkin itsetunto, mitä on joskus ollut, kun deitti-ystäväni haukkui sänkykamari-taitoni, senkin vasta jälkeen päin raukkamaisesti kännykkä-viesteissä!!!

Harkitses nyt,oisko ollut ihan tosi kamalan hyvä, kun et pitempään seurustellut ja ehtinyt kiintyä mokomaan hamppariin!
Herrasmiehet ei naisen sänkyjuttuja arvostele...
Laita piruuttas takasin viesti, että:

"Jos nyt pisteitä haluat omista sänkykamaritaidoistas ja miehisyydestäs,
niin kurjempaa esitystä ei ole vastaan tullut,
niin limbon vaikutelman itsestäsi annoit arviointeinesi.
Luoja naisia sinun kaveriksesi jotumasta varjelkoon, amen!"
Ja lausuntohan on totta,mitäs sinua rupesi loukkaamaan!

Vierailija

Kiitos anonyymi 20:03 ja muutkin! Tuo paransi vähän oloani, kun kirjoititte, mitä mieltä olitte deitti-ystäväni käyttämästä raukkamaisesta arvostelusta!! En näet ole sellaista ennen saanutkaan, ja olen ollut poissa tolaltani tuon takia...!
Ehkä ne "taitoni" joskus vielä kohenee, mutta nyt meni koko hommasta maku ainakin vähäksi aikaa... :(

Vierailija

Lainaus:

Taidot - ei kai mistään suorituksista voi olla kysymys, jos puhutaan kahden tasavertaisen ihmisen suhteesta (eikä ammattilaisen tarjoamasta kaupallisesta seksistä)! Todella törkeänä pidän tuollaista kännykkäviestiä, jättäisin sen omaan arvoonsa. Mies sai varmaan itsetunnolleen kolauksen, kun ei saanut naista syttymään. Mutta eiväthän kahden ihmisen kemiat aina kohtaa, siinä on niin paljon yläpäästäkin kiinni.

Vierailija

Minäkin elän liitossa joka on suurinpiirtein kulissia. Kumpikin yrittää mutta aika-ajoin lipsahtaa moittimaan toista tai mies vuorostaan alkoholin käytöllä loukkaa, mutta rohkeus ei riitä miestä vaihtaa kun järki sanoo että huonomminkin voisi mennä sitten. Olisi 14 vuotta nuorempi mies tarjolla mutta kun ei pääse tutustumaan kun pitäisi heti seurustelemaan ryhtyä. Järki sanoo tässä että en anna pikkusormeanikaan ennenkuin todella tiedän mikä hän on miehiään ja miksi ei ole naimisissa ollutkaan vaikka lähentelee viittäkymppiä. Tunnen paljon yksinäisiä naisia ja kaikilla on ongelma saada mieleisensä kaveri. Kukaan ei halua miehen kanssa asumaan vaan jotain etäsuhteen kaltaista, siihen on mennyt että ei voi luottaa kehenkään. Minä ainakaan en luottaisi jos toinen viikot ja viikonloppujakin olisi ties missä. Paljon on naisia ja miehiä jotka pitää kavereita useampiakin. Silloin vasta tuntisi olonsa turvattomaksi. Luulisin näin. Pelkän seksin hakeminen ja päälle haukkuminen on todella ala arvoista, eri asia jos molemmat hakevat sitä. On muuten hyvä että saa täällä purkaa anonyyminä itseään, olen säästynyt monelta raivokohtaukselta.
Kevään tullessa nämä tunne asiat nousee pintaan. T. Hormoonit tallella

Vierailija

Lainaus:

On olemassa fiksuja miehiä, ja valitettavasti myös sivistymättömiä, niiinkuin tämä joka kohdallesi sattui. Mielestäni nämä tekstiviestillä jättävät, ja arvostelevat miehet, voi jättää omaan arvoonsa. Ystäväni oli vuosikausia eronnut ja etsi itselleen kunnollista miestä, välillä hän luopui toivosta, mutta kannustin häntä aina näiden epäonnistumisten jälkeen. Niin siinä sitten lopulta kävi että oikea osui kohdalle, ja he menivät jopa naimisiin. Olimme kauan vitsailleet, että jos oikea osuu kohdalle, pääsen hänen morsiusneidokseen. Sanoin aina hänelle, että laitan sitten vaaleanpunaisen tylliunelman tilaisuuteen. Heidät vihittiin maitraatissa, mutta tyydyin kuitenkin jakkupukuun, eli tylliunelma jäi haaveeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat