Mistä kumppanin löytää voi?

Vierailija

Olen kuusikymppinen ja leski, akateeminen ja hyvin säilynyt, iloinen realisti. Katselin joitakin nettideittisivustoja, mutta - no, olivat mitä olivat. Missä on tämänikäisille ihmisille oleva deitti- ja tutustumissivusto? Nettitutustuminen on tätä päivää ja näin aloittelevalle deittaajalle vaivaton.

Kyselee Katariina

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Hei Katariina! Samanlaisista taustoista minäkin aloitin deittailun ja sain kolme hyvää kaveria. Neljäskin oli - naisihminen, mutta hän vain valitti, ettei kunnon kaveria löydy, eli tuntui kuin hän olisi ollut kateellinen minulle. Sitä saa, mitä tilaa toiminee nettitutustumisessakin. Kahden miehen kanssa soitellaan silloin tällöin ja parannetaan maailmaa (olen tavannut heidätkin, mutta välimatkat ovat pitkät), kolmatta tapaan ihan livenä.

Onhan siellä sivustoilla kaikenlaisia, mutta myös meitä ystävän etsijöitä. Tähän palstaan olen hiukan pettynyt, kun näkee niin paljon turhia tölväisyjä. Olemmeko niin katkeria elämälle?

vastailee (tällä kertaa) nimimerkki Leski minäkin

Vierailija

Vaikeaa on löytää enää yli viisikymppisenä ainakaan netistä ystävää/elämänkumppania. Kait se on vain odotettava, jos tuolla live-elämässä sattuu vastaan tulemaan. Treffipalstoilla miehet eivät ole. Jos ovat, he eivät osaa kirjoittaa tai käyttää konetta tarpeeksi, että voisivat tutustua netin kautta. Olen yrittänyt vuosia jo netin kautta, mutta tulos on yhtä tyhjän kanssa. Pari viestiä kirjoitetaan. Lyhyillä lauseilla. Ei osata kysyä mitään tai jatkaa juttua, jos et kysele koko ajan ja kysymyksiäkään ei saa olla monta, kun ensimmäiseen vain osataan vastata.

Tämä ei tarkoita sitä, etteikö miehet olisi ihan mukavia ja varmasti kunnollisiakin, vaan se paikka missä tavata ja tutustua on vain hakusessa. Kapakoissa on sellaiset, jotka juovat enemmän kuin myöntävät juovansa. Lenkillä ei keskustella eikä pysähdytä tuntematonta porisuttamaan. Eikä siellä kävelemässä olekkaan juuri muita kuin naisia ja pariskuntia. Siinäpä sitä onkin miettimistä, mihin menis, että noihin miehiin törmäisi.

Vierailija

Niistä deittisivuistoista tiijä mutta kesän lavatanssikausi on alkamassa joten ei kuin mukaan. Esimerkiksi Jenkkapirtille torstain naistentansseihin ( en kyllä ole vielä tutustunut milloin ovat ensimmäiset mutta varmaan jo kesäkuussa!) ... sinne minäkin ajattelin mennä.

Vierailija

Oli muuten hyvä kuva tuossa viestissäsi. Harvinaista, että siinä on vain yksi nainen. Minä pidin ennen tanssimisesta, nyt olen lopettanut. Ikää on kai liikaa, (65) kun olen huomannut, että saan istua seinän koristeena. Miehet hakee vain nättejä ja simsakoita tyttösiä/ naisia. Yleensä naisia on liian paljon, ei ne miehet jaksa kaikkia tanssitta, tai ei halua.

Vierailija

Lainaus:

Vaikeaa on löytää enää yli viisikymppisenä ainakaan netistä ystävää/elämänkumppania. Kait se on vain odotettava, jos tuolla live-elämässä sattuu vastaan tulemaan. Treffipalstoilla miehet eivät ole. Jos ovat, he eivät osaa kirjoittaa tai käyttää konetta tarpeeksi, että voisivat tutustua netin kautta. Olen yrittänyt vuosia jo netin kautta, mutta tulos on yhtä tyhjän kanssa. Pari viestiä kirjoitetaan. Lyhyillä lauseilla. Ei osata kysyä mitään tai jatkaa juttua, jos et kysele koko ajan ja kysymyksiäkään ei saa olla monta, kun ensimmäiseen vain osataan vastata.

Tämä ei tarkoita sitä, etteikö miehet olisi ihan mukavia ja varmasti kunnollisiakin, vaan se paikka missä tavata ja tutustua on vain hakusessa. Kapakoissa on sellaiset, jotka juovat enemmän kuin myöntävät juovansa. Lenkillä ei keskustella eikä pysähdytä tuntematonta porisuttamaan. Eikä siellä kävelemässä olekkaan juuri muita kuin naisia ja pariskuntia. Siinäpä sitä onkin miettimistä, mihin menis, että noihin miehiin törmäisi.

Moi! Oletko kokeillut tanssiharrastusta? Kansalaisopistossa on esim. lavatanssikurssit ym. Vai kiinnostaako koko tanssi? Jos ei, onhan muita harrastuksia, missä käy miehiäkin. On tärpännyt.

Vierailija

Lainaus:

Oli muuten hyvä kuva tuossa viestissäsi. Harvinaista, että siinä on vain yksi nainen. Minä pidin ennen tanssimisesta, nyt olen lopettanut. Ikää on kai liikaa, (65) kun olen huomannut, että saan istua seinän koristeena. Miehet hakee vain nättejä ja simsakoita tyttösiä/ naisia. Yleensä naisia on liian paljon, ei ne miehet jaksa kaikkia tanssitta, tai ei halua.

Ehdotinkin naistentansseja ... siis niitä joissa naiset hakee ... ja ikä ... sehän on vain numeroita joten ei muuta kuin liikkeelle . Itselläni on noita numeroita vain 74 ja kyllä se sanonta pitää paikkansa "minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa"! Lavatanssit ovat hyviä jo senkin puoleen ettei siellä ole näitä alkon mannekiineja ja ystäväkin löytyy varmasti jopa noinkin nuorelle (65) likalle .
Menoksi vain toivoo 74v.

Vierailija

Erilaisilla treffipalstoilla olen kokeeksi ollut. Mutta mitä siellä on - niitä kokemuksia keräileviä miehiä, alkoholisoituneita, seksiaddikteja, narsisteja jne. En tanssi, en käy ns. ulkona. Olen tavallinen työssä käyvä naisihminen, en rumakaan, kunnollinen koti-ihminen, mutta kaltaistani hyvää ja tavallista, uskollista ja oikeaa ihmissuhdetta haluavaa miestä on turha haikailla. Siis olen yksin. Joskus se sattuu, kovastikin, mutta erilaiset nettikikkailut ovat silkkaa pahan mielen ja kurjien kokemusten keräämistä. Joten ei enää, ei kiitos.

Vierailija

Harvoin sen helmen netistä löytää. Yksinkertaisia turjakkeita, vaivaisia, eläviä muumioita lähes tulkoon joka ukko. Ei kelpaa kuuskymppiselle vireälle naiselle moiset, joilla ei seiso ko järki.

Vierailija

Lainaus:
09.05 00:07
Harvoin sen helmen netistä löytää. Yksinkertaisia turjakkeita, vaivaisia, eläviä muumioita lähes tulkoon joka ukko. Ei kelpaa kuuskymppiselle vireälle naiselle moiset, joilla ei seiso ko järki.

Oletko jo käynyt kaikki ukot testaamassa? Ja lähes kaikki olivat
"yksinkertaisia turjakkeita jne...."? Voi surkeeta :(

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
09.05 00:07

Oletko jo käynyt kaikki ukot testaamassa? Ja lähes kaikki olivat
"yksinkertaisia turjakkeita jne...."? Voi surkeeta :(

Helmen voi löytää netistäkin, pitää vaan osata lukea ns. rivien välistä, että mitä ne miehet haluaa/tahtoo. Useimmat on sellaisia, että on kova halipila, en sanoisi silti, että aina on varsinaisesti kyseessä seksiaddikti! Läheisyyden kaipuu on luonnollinen asia.
Kyllä siellä älykkäitäkin miehiä on, ei pelkästään sitä "hali/pusu"-linjaa! :)

Vierailija

Voi, voi kun ne miehet oppisivat edes sen hali/pusulinjan. Tosi on. Kovasti joutuu kyselemään että niistä mokomista jotain irtoo. Eivät paljon rupattale itsestään. Eikä viitsi ottaa "sikaa säkissä".

Vierailija

Useimmat nettiukot ei osaa kirjoittaa eikä puhua. Sielunelämä täysin seniilin tasolla. Kokemusta on. Ei voi kelpuuttaa, mieluummin on yksin. Harrastuksista tai tanssipaikoilta vois natsata paremminkin.

Vierailija

Hei!

En tiedä luetko enää näitä juttuja mutta kirjoitan kuitenkin. Olen samantyyppinen 57 v leskeksi jäänyt mies.
Etsin luotettavaa naisystävää, minulla ei ole erikoisia harrasteita mutta käyn kuitenkin paljon elokuvissa, konserteissa ja joskus oopperassa. En ole mitenkään urheilullinen mutta pidän kuitenkin luonnossa liikkumisessa ja kesäisin seikkailen omatoimisesti keskieurooppaa matkailuautolla. Vuoristovaellukset ovat minulle tärkeät. Jos olisit kiiinnostunut minusta olisin siitä iloinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat