Varamummu/isovanhemmat-elämää jakamaan

Vierailija

Olen pian kolmevuotiaan suloisen, iloisen ja reippaan tytön samanlainen äiti.
Olen koko tyttöni iän ajan etsinyt tietoa ja mahdollisuuksia löytää hänelle varamummu tai mummu ja ukki.
Tuntuu että tällaisia on hirvittävän vaikeaa löytää, vaikka toisaalla kuulen jatkuvasti vanhemmista ihmisisistä jotka kaipaavat elämäänsä kovasti pieniä askelia ja elämän ihmeitä.
Tietääko joku täällä mistä voisin löytää meille/tytölleni isovanhemman/vanhemmat?
Neiti on kerrassaan rakastettava lapsi, joka tietenkin kaipaa kuitenkin välillä myös muuta kuin äidin syliä ja leikkikaveria ja sitä vanhempien ihmisten rauhaa ja elämän viisautta.
Tyttöni isä ei ole elämässämme millään tapaa mukana, eikä siis myöskään sen puolen isovanhemmat.
Oma äitini on vielä työelämässä ja myös hyvin monen muun lapsen mummu joten tältä puolelta mummuus jää satunnaisten, pikaisten kyläilyjen varaan.
Kaipaamme elämämme jakamista arjessa,juhlassa, leikissä ja ihan vaan olemalla ihminen toiselle.

Olen kirjoittanut myös ystävä-palstalle mutta ajattelin jos tämä palsta on aktiivisempi tai sen löytäisi joku, joka osaisi välittää sen taasen sille jollekin :)

Ystävällisin terveisin,
Me tytöt :)
solsaina@suomi24.fi

Kommentit (2)

Vierailija

Missähän päin Suomea te tytöt asutte? Mummu ja/tai Ukki
olisi varmaan hyvä löytää lähettyviltä :)

Vierailija

No miten olikin jäänyt noin oleellinen tieto tekstistä pois :)
Helsingissä ollaan ja asutaan.
Olisi tietenkin ihana jos asuttaisiin suht lähekkäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat