Nykypäivän nuorilla ystäviä?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Arka on aihe, mutta eikös se niin mene että nuoriso on tulevaisuus?

Onko meillä nykypäivän nuorilla ystäviä? Sellaisia jotka kohtelee toisia kuin omaa sisarta tai veljeä?

Itse olen saanut oppia kaiken kantapään kautta. Taas sain viikko sitten pettyä ja todeta, että onko minulla niitä ystäviä ollenkaan?

Vaikka minulla on ihana avomies niin ei se silti minulle riitä. Vaikka minä riitän hänelle, mutta itse olen sellainen joka kaipaa jotain kanssa käymistä ja ihan konkreettista että joku kävisi kanssani kahvilla tai muuten vain ulkosalla.

Olen 22-vuotias eli mielestäni kuulun nuorisoon vielä toistaiseksi :D

Ajattelin tälläisen aloittaa tänne ja toivon että tästä tulisi pientä keskustelua.

Kommentit (5)

Vierailija

Hei pyöreäneito
Minäkin olen pettynyt monen monta kertaa ystävyyssuhteissa ja nykyisin en enää ystäviä siksi etsi. tuntuu, ettei oikeita ystäviä enää nykypäivänä olekkaan.
On selkäänpuukotuksia, oman edun tavoittelua, kaikenlaista petturuutta.
Olen ihan onnellinen näinkin, mutta olenkin jo yli 60v.
Nuorilla se on toki eri asia tämä ystävyys.
Mutta tuskin sinä täältä tosi ystävää löydät, ellet sitten tyydy meihin vanhempiin. Toki minäkin kirjoitteleisin sinulle ihan mielelläni, jos kiinnostaa.
Terveisin eläkemummo.

Vierailija
Pyöreäneito

Arka on aihe, mutta eikös se niin mene että nuoriso on tulevaisuus?

Onko meillä nykypäivän nuorilla ystäviä? Sellaisia jotka kohtelee toisia kuin omaa sisarta tai veljeä?

Itse olen saanut oppia kaiken kantapään kautta. Taas sain viikko sitten pettyä ja todeta, että onko minulla niitä ystäviä ollenkaan?

Vaikka minulla on ihana avomies niin ei se silti minulle riitä. Vaikka minä riitän hänelle, mutta itse olen sellainen joka kaipaa jotain kanssa käymistä ja ihan konkreettista että joku kävisi kanssani kahvilla tai muuten vain ulkosalla.

Olen 22-vuotias eli mielestäni kuulun nuorisoon vielä toistaiseksi :D

Ajattelin tälläisen aloittaa tänne ja toivon että tästä tulisi pientä keskustelua.

Minä mummeli käyn harrastus- ja opintopiireissä, niissä yhteisten intressien parissa ja
kahvitellessa on tullut keskusteltua ja tutustuttua moniin mukaviin ihmisiin. Muutama
nuoruudenystäväkin minulla on jäljellä, vaikka en heitä kauhean usein nokikkain tapaa.
Omat aikuiset lapset ovat minulle ne läheisimmät. - Voin lohduttaa sillä, että kun perhe
kasvaa niin ei kerkiä tuntemaan yksinäisyyttä. Itse tavallaan nautin yksinäisistä hetkistä täällä
kotona, sen jälkeen kun nuorimmainen pakkasi tavaransa ja muutti opiskelija-asuntoon.
Mukavaa kesää!

Vierailija

Heippa!
Liityn keskusteluun mukaan, koska itsekkin mietin ihan samaa, tuntuu turhalta kun nynyisin ei enää nähdä kavereita, vaan ollaan netissä "online". Mies löytyy ja 2 lasta ja koiruus =). Olen 22v. Haluisin myös ulkoilu seuraa, tai ihan vaan kaveria, kaveria jonka kanssa käydä leffassa tms =) Kyllä tuo mies lähtee lenkille, mutta ei se oo sama ku joku kaveri. Mitä muut? Missä asutte, ja opnko kesä suunitelmia? -NainenHelsingistä

Vierailija

Kyllä nuorilla on ystäviä, ainakin minun nuorillani.
He ovat löytäneet ystäviä musiikkiharrastuksen ja partiotoiminnan
piiristä. Osa heidän ystävistään on ollut mukana jo päiväkotiajoista
lähtien ja harrastavat samoja asioita.

Eihän partiokaan ole tarkoitettu vain lapsille, vaan siinä toiminnassa
on mukana nuoria aikuisia johtajistossa ym. Nytkin tänä kesänä
ovat lähdössä Jamboreelle 2011 Ruotsiin.

"Ruotsin Kristianstadiin on ensi kesänä tulossa huikeat 38 000 partiolaista ympäri maailman.
Suomesta on lähdössä mukaan kaikkien aikojen suurin joukkue 1400 partiolaista!

22. Maailmanjamboree järjestetään Rinkabyssä, lähellä Kristianstadia etelä-Ruotsissa 27.7-7.8.2011. Yli 18-vuotiaat palvelutehtävissä (International Service Team) toimivat saapuvat leirille jo 25.7. ja lähtevät 8.8.2011."

Vierailija

"Nettiystäviä" näkyy nuorilla olevan, joillakin kavereita satoja Naamakirjassa....
minut on isoäitinä mukaan pyydetty, mielissäni olen "kunniasta", mutta kyllä aika sivussa olen siinä kommunikoinnissa..
30-vuotias tyttäreni piipahti , toi pyytämäni ostokset ruokakaupasta, kun tänään ollut yhtään halukas lähtemään liikkeelle, sadekeli kolottaa kamalasti :((
Kaikenlaista juteltiin samalla kun lapsukaiset teituivat lattialla lelujen kanssa.
Kertoi tehneensä itse suklaata, kehotti minuakin tekemään, helppoa kuin mikä-ja terveellistä;)
Kysyessäni, mistä sai ohjeet, sanoi että Martoissa tehtiin..
HÄH-Martoissa?
Tämä minun lähes punkkarilta näyttävä Tytsyni kaikkine tatskoineen --Martoissa?
Minulla on Martoista lapsuudenaikainen-aika totinen kuva.....? O_O ?
.
Lähemmin kyseltyäni Tytsy kertoi että kyseisessä ryhmässä on nuoria äitejä, joilla on lapset myös mukana...
Ja kaikkea kivaa ovat tehneet-
voi että....sanoi että kyllä sinä Mutsi voisit sinne vanhempien Marttojen touhuihin mennä, ja neuvoi katselemaan netistä kaikkea Marttoihin liittyvää...

"-voit sinä meiän ryhmäänkin tulla, mummojen korvat kestää muksujen kiljumista ihan hyvin-mut kaikki ei enää haluu," vitsaili hän...
Kertoi ystävystyneensä monien-eri-ikäisten-Marttojen kanssa yhteisissä puuhailuissa.
Pitäisiköhän minunkin liittyä Martta-kerhoon?Mies nauraisi itsensä tärviölle, jos tämän kuulisi...oli Anoppi juuri "kammoamani" tiukkanutturainen ja tiukkakatseinen Martta --no,Tytsy seuraa sitten Mummonsa jalanjälkiä--tatskoineen ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat