Vapaa

Vierailija

Miksi täälläkin varattuja? Mikä vaivaa kun jokaisella ystävänhakupalstalla törmää suureen määrään varattuja. Ystävyyttä miehen ja naisen välillä voi olla mutta kummastuttaa kuitenkin.

Kommentit (9)

Vierailija

Haetaan vissiin jännittävyyttä tylsään avio- tai avoelämään. Parempi olisi suoraan erota, kuin hyssytellä salaa jossain puskassa. Eipä tuollainenkaan mitään oikeaa elämää ole. Luin juuri lehdestä, kun mies oli puukottanut vaimoaan pettämisestä.

Vierailija

eihän miehet halua erota, kun kotona on ilmainen piika ja sitä jännitystä voi sitten piian pesemissä vaatteissa hakea vieraista.
En minä, mutta pojat.

Vierailija

Juuri noin.
Saan jatkuvasti suoria ehdotuksia ukkomiehiltä ja kun teen selväksi, etten ala sellaisiin suhteisiin, laittavatpa vielä liikkeelle juoruja, että olen jakorasia. onneksi itse tiedän periaatteeni, mutta aika kurjalta silti tuntuu tuollainen p:n jauhaminen.

Vierailija

Lainaus:

Juuri noin.
Saan jatkuvasti suoria ehdotuksia ukkomiehiltä ja kun teen selväksi, etten ala sellaisiin suhteisiin, laittavatpa vielä liikkeelle juoruja, että olen jakorasia. onneksi itse tiedän periaatteeni, mutta aika kurjalta silti tuntuu tuollainen p:n jauhaminen.

Tosi kaksinaamaista miehiltä, jos laittavat juoruja liikkeelle, ja vielä täyttä p...aa!! Sanoisivat sitten edes, että siinä on pihtari... Ikävältä sekin kuulostaisi, mutta olisi edes totuudenmukaisempaa!!

Vierailija

Olen myös saanut kokea miesten juoruja kun en suostunut varatun miehen sänkykaveriksi, alkoi levitellä juttuja ja valheita ympäri kylää. Ei ole ollut tungosta miesrintamalla. Mutta totuushan on ainakin minun kohdallani että miehet jotka tulevat jossain juttelemaan ovat varattuja, vapaat miehet kiertävät kaukaa, eihän se juttelu vielä vie vapautta heiltä, jos sitä pelkäävät noin kovasti. Eikä ole tarkoitukseni kenenkään vapautta viedä, vaikka toivonkin vielä löytäväni jonkinmoisen ystävän minäkin.

Vierailija

"Miehet sitä ja miehet tätä..."

Naisissako ei mitää ole? Ovat kuulkaa paljon pahempia kuin miehet!

Vierailija

Lainaus:

"Miehet sitä ja miehet tätä..."

Naisissako ei mitää ole? Ovat kuulkaa paljon pahempia kuin miehet!

Minäkin olen tosi hämmästynyt, kun täällä kirjoitetaan, että miehet levittelevät perättömiä juoruja...!!? Yleensähän se on perinteisesti enemmänkin ollut aina naisten puuhaa, mutta näyttävät miehetkin sitten siihen vajonneen... Maailma muuttuu, ja mihin suuntaan, huh!! :(

Vierailija

Kyllä ne petipuuhat on kahden kauppa. Mitä järkeä olis juoruja levitellä, jos samassa veneessä ollaan. Mitähän akkoja täälläkin on?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat