Kysymyksiä vailla vastausta

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki viherpeukalot ja puutarhan ystävät!

Lueskelin pitkästä aikaa puutarhakeskusteluja ja huomasin, että aika monessa Koti&Piha aiheen keskustelussa oli jokin kasveihin ja niiden hoitoon liittyvä kysymys. Vertaistukea saa toisilta keskusteluihin osallistujilta, mutta muistattehan, että sivuilta löytyy myös kysy asiantuntijalta kohta. Näin kysymyksenne tulee myös minulle.

Kesäisin terveisin
Leena L

Kommentit (4)

Vierailija
Leena L

Hei kaikki viherpeukalot ja puutarhan ystävät!

Lueskelin pitkästä aikaa puutarhakeskusteluja ja huomasin, että aika monessa Koti&Piha aiheen keskustelussa oli jokin kasveihin ja niiden hoitoon liittyvä kysymys. Vertaistukea saa toisilta keskusteluihin osallistujilta, mutta muistattehan, että sivuilta löytyy myös kysy asiantuntijalta kohta. Näin kysymyksenne tulee myös minulle.

Kesäisin terveisin
Leena L

Olen laittanut kysymyksen sinulle KYSY-palstan kautta köynnösruusun ruskeista lehdistä, mutta en ole saanut vastausta.
terveisin Hyvämieli

Vierailija

hei

Jos vastaus ei ole tullut sivuille, syynä saattaa olla tekninen vika. Näitähän aina on. Mutta tässä hieman valaistusta mahdolliseen ongelmaan. Köynnösruusun varteen on saattanut tulla lakastumistauti. Sen ensimmäiset oireet ovat lehtien lakastuminen ja ruskettuminen. Myös talvivauriot voivat olla syynä. Suosittelen että leikkaat kitukasvuisen varren poikki.

Jos kaipaat lisätietoa, niin voisitko ystävällisesti kirjoittaa ongelmasi uudelleen

t. leena l

Vierailija

Nyt on selvinnyt syy miksi en ole saanut toukokuussa nettiin asiantuntijalle kirjoittamianne kysymyksiä. Ne tulivat toimituksesta paperille tulostettuna tavallisessa postissa viime viikolla. Kirjoittelen niihin vastaukset lähiaikoina. Jos kirjoitatte kysymyksen vain Koti & piha palstalle, niin sieltä käyn niitä harvakseltaan lukemassa. Toivottavasti toimituksessa on huomattu, että kysymyksiä oli jäänyt järjestelmään.

t. Leena

Vierailija

Hei kaikki kyselijät,
poistin täältä erään retiisejä koskevan kysymyksen, mutta ei hätää, se on lähetetty suoraan Leenalle. Vastausta tähänkin kysymykseen sopii odottaa Kysy-palstan kautta kesän aikana. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat