Minkälaisen ruokavalion sanotaankaan alkoholi-himoa vähentävän

Vierailija

himoa vähentävän?
- vähähiilihydraattinen dieetti on saanut alkoholinhimon häviämään ?

-vähähiilihydraattinen dieetti on saanut alkoholinhimon häviämään kokonaan!
Viimeisen kuukauden aikana olen juonut kolme siideriä ja nekin "pakosta", eli oli tilaisuus, jossa oli "pakko" juoda. Suosittelen vhh todella lämpimästi kaikille!
Myös makeanhimo on tiessään ja kiloja lähtenyt kaupan päällä lähes kahdeksan!

Kommentit (8)

Vierailija

Voisiko ruokavalio auttaa?
Raittiudesta en sano mitään, kun en ole sitä kokeillut.
Järjettömän juomiseni sain
kuriin vähitellen juuri hankkimalla monenmoista muuta tilalle, ja pitkään vältin porukoita joissa keskityttiin juomiseen joko sitä tekemällä tai siitä puhumalla.
Aa-kerhossa kävin tasan kerran, ja toinen toistaan liioitellumpia ryyppytarinoita kuunneltuani menin kapakkaan ja nollasin viinalla nämä jutut.

Vierailija

Lainaus:

???Mikä siinä muka vaikuttaisi?
tieteellisiä tutkimuksia, onko?

Todennäköisesti muita tutkimuksia ei ole kuin omaa mutua. Sehän on monen mielestä tarvittava näyttö.
Alkoholi sisältää runsaasti energiaa ja juomisen lopettaminen näkyy pian vyötäröllä.
Dieettiuskovaiset ovat vallanneet keskustelupalstat. :D
Kuinkahan monta alkoholinhuuruista avausta saammekaan nähdä!

Vierailija

Lainaus:

???Mikä siinä muka vaikuttaisi?
tieteellisiä tutkimuksia, onko?

Minä voin olla se tiede!
Olen siirtynyt asteittain vähentämään hiilihydraatteja.
Sen seurauksena ruokatottumusksetkin muuttui.
Makeaa ei voi juurikaan enää syödä, alkoholia ei voi nauttia kuin hiukan ja tekee huonon olon, vaikken suurkuluttaja ole ollutkaan. Kahvia ei tee enää mieli.
Aidon perusruuan maku on nyt hyvää, siis makuaisti on muuttunut.
Mikä parasta paino laskee hiljalleen ja yleinen vireystaso kohenee.
Eli siitä vaan tiedettä kehittämään, eihän se tyhjästä synny.

Vierailija

Lainaus:

himoa vähentävän?
- vähähiilihydraattinen dieetti on saanut alkoholinhimon häviämään ?

-vähähiilihydraattinen dieetti on saanut alkoholinhimon häviämään kokonaan!
Viimeisen kuukauden aikana olen juonut kolme siideriä ja nekin "pakosta", eli oli tilaisuus, jossa oli "pakko" juoda. Suosittelen vhh todella lämpimästi kaikille!
Myös makeanhimo on tiessään ja kiloja lähtenyt kaupan päällä lähes kahdeksan!

Missään tilaisuudessahan ei ole "pakko" juoda.

Vierailija

Minä en tarvitse mitään poppakonsteja. Minulla ei ole viinan himoa. Nautin alkoholia harvoin pari kertaa vuodessa. Älyttömiä jotkut tipattomat tammikuut, joista vouhotetaan. Minulle kun kaikki kuukaudet ovat tipattomia.

Vierailija

Ei siinä mitään ruokavalioita tarvita kyllähän se juominen on korvienvälissä ei vatsassa :)))
Tahdonlujuuttahan se vaatii jos haluaa liiallisen ryyppäämisen lopettaa monastihan tuo on vain totuttu tapa johon sitten yritetään keksiä jos jonkilaista veruketta miksi jeppe juo.
En tajua ihmisiä jotka esim aina mökille tullessaan vetävät pään täyteen mitä siinä koko mökillä olostaan silloin nauttii?
Maailma on paljon kauniinpi selvinpäin aistit avoimina kuljettavaksi.

Vierailija

Minäkään en ymmärrä tuota tipaton tammikuu-systeemiä. Ehkä se on vain holistien keksintö, jotta saavat sitten vetää helmikuun alettua täysillä lärvit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat