Hei miehet, miten teette naisen onnelliseksi?

Vierailija

Ajattelin kysellä tällaistakin: monet miehet sanovat jossakin deitti-palstoilla ja muuallakin tekevänsä naisen onnelliseksi, jos sellaisen saavat rinnalleen vielä - niin mitä kaikkea tämä pitää sisällään? Millä ajattelitte tehdä naisen onnelliseksi?
Kannattaa nimittäin kysyä juuri siltä ko naiselta, että mistä hän nauttii ja tulee onnelliseksi. Pelkkä seksi ei riitä, vaikka miehille se tuntuu olevankin maanpäällinen paratiisi... Siihenkin kun kuuluu olennaisena osana ns. esileikki ja toisen toiveiden kunnioittaminen ja kuunteleminen.
Ja vaativatko/haluavatko kaikki miehet jotain suuseksiä? Minusta se on luonnotonta, enkä ihan helpolla sellaiseen ryhdy...!
Tervehtien sinikello

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Mikähän lie semmoinen dietti-palsta, en ossaa sanoa muuta kun on liiemmälti läträämäättä viinaksien kanssa niin kyllä on emätäkkii ollut tyytyväinen.

Vierailija

Kysymys on vaikea ja hyvääkään vastausta ei voida yleistää. Puolisoiden pitää kilvoitella
toinen toisensa kunnioittamisessa. Henkilökemiat pitää sopia yhteen ja yhteenkuuluvuuden
tunne pitää olla molemminpuolinen. Kuka tahansa mies ei voi tehdä onnelliseksi ketä tahansa
naista. Naiset tulee onnellisiksi eri asioista.
Miehen pitää olla epä-itsekäs tietyissä asioissa. Sillä pääsee jo pitkälle:) Sekään ei auta jos
on tehty väärä valinta.

Vierailija

Aloittaja mainitsi suuseksin. - Paitsi että minua jo ajatuskin inhottaa, en suostuisi siihen enkään takia kun se tutkijoiden mukaan on syöpäriski.
Onhan niitä kaikenlaisia pumpattavia barbaroita, joita voisi käyttää tällaiseen tarkoitukseen - ilman riskiä.
Nyt jätän tämän aiheen, kun siirryn nauttimaan iltateetä herkkuineen, enkä halua pilata ruokahaluani.

Vierailija

Lainaus:

Aloittaja mainitsi suuseksin. - Paitsi että minua jo ajatuskin inhottaa, en suostuisi siihen enkään takia kun se tutkijoiden mukaan on syöpäriski.
Onhan niitä kaikenlaisia pumpattavia barbaroita, joita voisi käyttää tällaiseen tarkoitukseen - ilman riskiä.
Nyt jätän tämän aiheen, kun siirryn nauttimaan iltateetä herkkuineen, enkä halua pilata ruokahaluani.

Sanos muuta, hyi hitto! Kuka haluaa suuhunsa sellaista, jolla ihminen (mies) pissii ja kakkii...yäk

Vierailija

No menipäs tämä heti raiteilta... Jos miehet nyt kertoilisi ihan oikeesti. miten he ajattelivat tehdä naisen onnelliseksi.. siis niinkun tässä tavallisessa elämässä,,

Vierailija

Ja lisäänpä vielä,että kertoisivat rehellisesti,eikä vaan niinkuin kuvittelevat naisten haluavan?Kertokaa vaikka kolme juttua ,mitkä mielestänne ovat ne täysi painoisen suhteen a ja o...

Vierailija

Lainaus:

Ja lisäänpä vielä,että kertoisivat rehellisesti,eikä vaan niinkuin kuvittelevat naisten haluavan?Kertokaa vaikka kolme juttua ,mitkä mielestänne ovat ne täysi painoisen suhteen a ja o...

Tuo olikin hyvä pointti, että voisivat kertoa vaikka kolme asiaa, jotka heidän mielestään takaavat hyvän suhteen!! :) Tuosta suuseksistä vielä ihmettelen: eräs mies sanoi minulle, että muka 95% naisista harrastaa sitä...??? EN USKO... Kertokaa miehet, haluatteko muka sellaista, ja onko naiset suostuneet siihen teidän kanssanne...??? Minusta siinä ei ainakaan ole mitään romanttista!
Minua todella ärsyttää tuollainen väite!! :(
T: romantikko

Vierailija

NYT PELI SEIS...Väliaika kahvi ja pulla... Että jos jätetään nämä pissimis välineet kokonaan syrjään.. niin mitenkä miehet ajattelisi tehdä naisen onnelliseksi. Sanokaa se kolme juttua vaikkapa.. onko täällä vaan yksi asiallinen mies(ensimmäinen vastaaja) Kyllä me naiset osattais ne sanoa , mutta miehet kertoisi nyt omat reseptit, jooko.

Vierailija

En halua antaa vastausta kenenkään irvuiltavaksi, asiakeskustelu olisi aivan eri asia:(

Nyt on jo lähtökohtana "...miten teette naisen onnelli-SEKSI?"

Se ei voi olla kotoisin terveen aikuisen ajatusmaailmasta. Vai voiko?
Pidetään sivut siisteinä!

Vierailija

Miehiltä odotetaan vastauksia. Silti ihan pakko sivuta vielä naisena tuota edellä olevaa intiimiä harrastusta. Olen siis nainen ja nautin todellakin "sellaisesta", mielestäni se on -huom. molemminpuolin - paljon intiimimpää ja antoisampaa ja nautinnolisempaa kuin se ns. perinteinen. Tietysti vain jos molemmat sitä haluavat, siisteys 150 % jne. Huikeaa!!!

Vierailija

Anonyymi 19.45
Olen samaa mieltä ja olen yli 60-v nainen.
Seksissä ei ole mitään likaista ja se on tärkeä juuri siinä onnelliseksi tekemisessä.
Kasvatus on usein ollut vielä meikeläisen ikäisillä sellaista, että kaikki kiva on syntiä tai likaista.
Siistit toisiaan rakastavat vakituiset kumppanit keskenään voivat harrastaa ihan mitä vaan, jos hyvää tekee.
saunapuhdas ja vähä enempikin on oltava, harrasti sitten seksinsä miten tahansa.
suvaitsevaisuus on onnen osatekijä.
Onni on ih ihmisen omassa päässä.
t.yli 40-v saman kanssa sekstailija

Vierailija

Lainaus:

NYT PELI SEIS...Väliaika kahvi ja pulla... Että jos jätetään nämä pissimis välineet kokonaan syrjään.. niin mitenkä miehet ajattelisi tehdä naisen onnelliseksi. Sanokaa se kolme juttua vaikkapa.. onko täällä vaan yksi asiallinen mies(ensimmäinen vastaaja) Kyllä me naiset osattais ne sanoa , mutta miehet kertoisi nyt omat reseptit, jooko.

Vaikee hommeli jos ostaa kimpun kukkia muija luulee, että mies on tehnyt jotain pahaa, ja jos ei osta sama juttu, parempi on jotta ukko kattoo töllöstä lätkää, ja muija keittää velliä niin sopu torpassa säilyy!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat