Hei nainen, miten mies tekee Sinut onnnelliseksi?

Vierailija

Mielestäni asia hoituu parhaiten kun kysyntä ja tarjonta kohtaa tunnepuolelle!
Onni ei ole muutaman minuutin asia, ei lyhyt hetki arjen harmaudessa.
Onnen hetket varastoituu sydämeen ja ovat käytettävissä silloin kun tarvitaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Antamalla rahaa milloin tarvitsen.Saan mennä tyttöjen kanssa Etelään ainakin 3x-vuodessa.(mies maksaa) Antaa olla omissa oloissaan ,kun sitä tarvitsen.Syötäisiin aina viikonloppuisin ulkona.Ei ainaista ruuan laittoa.Mies ei saa kaljotella kotona,eikä missään nimessä tuoda kavereitaan.Minä saan.Meillä käy viikko siivooja.Saan käydä kauneushoitolassa ainakin kerran kuukaudessa.(mies maksaa).Sänky hommat hoidetaan,milloin MINÄ haluan.
Näillä eväillä mies kun mies TEKEE AINAKIN MINUT ONNELLISEKSI.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tasa-arvoisessa suhteessamme:

* Mies tekee minut onnelliseksi huomaavaisuudellaan.
Ihan arkisissa asioissa, kuin myös muistamalla iloisilla yllätyksillä.
- Huomioimalla minun liikkumisen rajoitukseni.
- Siirtää veneenkin tavallisen laiturin viereen, jotta pääsen turvallisesti kapuamaan veneeseen.
- Kantaa ostoskassia, kun kuljen sauvojen avulla.
- monta muutakin asiaa . . . . . . !

Vierailija

Anonyymi klo.16.30 kirjoitti hauskasti! Sitten kun ollaan oltu naimisissa 20vuotta vähintään, riittää kun mies vie edes roskapussin oma-alotteisesti, tyhjentää tiskikoneen joskus, osallistuu siivoukseen,ehdottaa elokuviin lähtöä, ehdottaa kesäretkeä toiselle paikkakunnalle hotelliöineen, juttelee asiallisesti ja halaa kerran päivässä.

Tällainen yhteiselo on ihan riittävää, ja siinä hoituu sänkyhommatkin sutjakkaasti ja yhdessä nauttien.

Vierailija

Tekee miesten työt, ja kaikki pihaan ja muuhun rakentamiseen liittyvät, mitä keksin pyytää. nostaa oman ruokalautasensa tiskikoneeseen, ei se ollut vitsi. no onnettomaksi tekisi, jos ryyppäisi, jos huutaisi, jos makaisi aina sohvalla, jos kulkisi vieraissa, jos pitäisi itsensä rähjäisenä, jos jättäisi paskaset vaatteensa pitkin lattiota, ja jos ei muistaisi keittää äitienpäivä aamuna kahvia.

Vierailija

Hellyyttä ja läheisyyttä osoittava mies pitää naisen hyvällä tuulella, suukko ja hali silloin tällöin hitsaa parin paremmin yhteen. Pitkässä liitossa tuollaiset hellyyden osoitukset tahtoo unohtua, eletään vain tylsää arkea naama peruslukemilla.

Vierailija

Lainaus:

Tekee miesten työt, ja kaikki pihaan ja muuhun rakentamiseen liittyvät, mitä keksin pyytää. nostaa oman ruokalautasensa tiskikoneeseen, ei se ollut vitsi. no onnettomaksi tekisi, jos ryyppäisi, jos huutaisi, jos makaisi aina sohvalla, jos kulkisi vieraissa, jos pitäisi itsensä rähjäisenä, jos jättäisi paskaset vaatteensa pitkin lattiota, ja jos ei muistaisi keittää äitienpäivä aamuna kahvia.

Puhutko kokemuksesta, vai onko pelkkä arvaus? Onko miehesi nainen ja äiti koska keittäisit hänelle äitienpäivä kahvit?

Vierailija

Kyllä se ihan mies on ja tekee miesten työtkin.. ei ole rähjäinen juoppo ja keittää minulle ne äitien päivä kahvitkin. että olen aivan onnellinen. kyllähän joka mies tiskata osaa ja roskiksen viedä.. mutta rakentaako puusta mitä haluaa ja vaimo haluaa. savusaunaa myöten..

Vierailija

Mies tekee minut onnelliseksi ihan pikku jutuilla , on läsnä , kuuntelee ja pieni halaus silloin tällöin . On kiinnostunut tekemisistäni, samoin minä hänen.
Olkaamme kaikki onnellisia toistemme kanssa

Vierailija

Huh huh onneksi ei tarvitse moisia asioita odottaa tai kerjätä. Yksinolo on parasta ja tykkään siitä kovasti, että mietin millä asioilla minä tänään itseni palkitsisin.

Vierailija

Lainaus:

Huh huh onneksi ei tarvitse moisia asioita odottaa tai kerjätä. Yksinolo on parasta ja tykkään siitä kovasti, että mietin millä asioilla minä tänään itseni palkitsisin.

No eihän tuota kysytty!!??

Vierailija

Lainaus:

Mies tekee minut onnelliseksi ihan pikku jutuilla , on läsnä , kuuntelee ja pieni halaus silloin tällöin . On kiinnostunut tekemisistäni, samoin minä hänen.
Olkaamme kaikki onnellisia toistemme kanssa

Nyt puhutaan samasta asiasta ,hyvää jatkoa vaan terv. savusaunan rakentajan eukko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat