10 tapaa löytää ystävä

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

1. Mene ovesta ulos
2. Juttele naapurin kanssa
3. Liity kirkkokuoroon
4. Käy lavatansseissa
5. Matkustele ulkomailla
6. Käy risteilyillä
7. Osallistu kesätapahtumiin
8. Liity vapaaehtoistoimman pariin
9. Istuskele kesäterasseilla
10. Tee oma deitti-ilmoitus usemmallekin deitti-sivustolle (esim. Deitille.fi, Deitti.net, Kotisatamadeitti, E-kontakti, Be2.com, Suomi24 Treffit, Iskuri.net, Sinkut.net, Senssit.fi, 24/7avec)

Onnea ystävän etsintään!

Vierailija

Ja pah:
- naapurit eivät edes vastaa tervehdykseen
- kirkkokuoroon en mene joikaamaan, en edes koko kirkkoon
- inhoan tanssimista
- ulkomaaille ei ole vara matkustaa
- risteilyille ei ole vara mennä
- kesätapahtumiin en kehtaa mennä yksin
- vapaaehtoistoiminnasta olen saanut tarpeekseni kun koko ikäni tehnyt rupisella palkalla hoitotyötä
- kesäterasseilla joko paahtuu auringossa tai sitten päihtyneet örvreltäjät tulevat sölkkäämään, itse en olutta juo
- en todellakiaan aio lähteä deittipalstoille eli alennusmyyntien loppuerien jäännöseräkoreille koluamaan ja vielä maksamaan siitä!!!!
Oliko muita ehdotuksia?

Vierailija

Lainaus:

Ja pah:
- inhoan tanssimista
- vapaaehtoistoiminnasta olen saanut tarpeekseni kun koko ikäni tehnyt rupisella palkalla hoitotyötä
- kesäterasseilla joko paahtuu auringossa tai sitten päihtyneet örvreltäjät tulevat sölkkäämään, itse en olutta juo
- en todellakiaan aio lähteä deittipalstoille eli alennusmyyntien loppuerien jäännöseräkoreille koluamaan ja vielä maksamaan siitä!!!!
Oliko muita ehdotuksia?

Ei kai mutta tää oli piristävää !! Hyvää päivän jatkoa !

Vierailija

Katson useinkin peiliin. Näen sivistyneen, hyväkäytöksisen ja -tapaisen, tasokasta seuraa ansaitsevan kypsän naisiyhmisen. Eikä edes niin kamalan ruma. Mutta - kun en halua kuulua juorukerhoihin, kaipaan älyllistä/älykästä keskustelua, lenkkeilen mieluiten yksin ja omassa rauhassani. Mutta - silti kaipaan ystävää, todellista miestä, sellaista, johon voi nojata, joka arvostaa hellii ja ymmärtää. En tarvitse säälivää paapomista, haluan elämänkokemusista rikastunutta ja jalostunutta ihmissuhdetta.

Vierailija

Eipä näistä neuvoista ainakaan minulle ole apua... Kohdat 1, 2,5,6,7,9 ja jopa 10 EIVÄT ainakaan lupaa mitään!! Ja peiliin katsoessani ymmärränkin, että MIKSI on näin, hah!! ;)
Kohdat 3,4 ja 8 voisivat edes jotenkin auttaa ystävän etsinnässä, mutta ei nuo muut.

Vierailija

Täälä Lapualla on myös 50+nainen,PITKÄN liiton jälkeen,täytenä yllätyksenä selvisi,että miehen työ-(yö)reissut olivatkin olleet suurelta osin pelkkää kusetusta mua kohtaan.Petetyksi joutuminen kaikkien yhteisten vuosien jälkeen oli niin kauhea shokki,että tunsiitä selviäminen hengissä tuntuu joskus ihan toivottomalta.Pettäminen jatkuu edelleen samaan malliin,mies on päässyt vieraan makuun niin hyvin,ettei haluakaan luopua.Yhteinen maatila,ja sen jakaminen tuntuu aivan hirveältä ajatukselta,siksi en vielä ole pystynyt hakemaan eroa.Kunpa saisi jostakin voimia ja uskallusta lähteä itsekin johonkin tuulettumaan.Eläinten takia olen täällä vain työn orjana,kun mies nauttii omasta olostaan.Ystäviä kaipaisin,että voisi joskus kokeilla edes kesän lavatansseja,yksin ei tällä ikää voi mennä oikein mihinkään.Löytyisikö täältä ketään kaveriksi?

Vierailija

Lainaus:

Ja pah:
- inhoan tanssimista
Oliko muita ehdotuksia?

Ebsimmäinen mieleen tuleva ehdotus lisättäväksi on positiivinen asenne elämää kohtaan yleisesti. Se auttaa ystävien saamisessa, teki mitä tahansa.

Vierailija

No eipä taoda olla paljoakaan asenteessa petrattavaa. Ei se että yrittäisin asennoitua VIELÄ myönteisemmin naam norsunvitulla vaappuviin naapureihin tai tanssipaikkoihin, eikä asenne tuo yhtään enempää rahaa tilille eikä se myöskään tuo nettiin niitä oikeita aitoja ihania uskollisia todellisia miehiä, vaikka siitä palvelusta maksaisi kuinka paljon. Mun asenteessa ei ole mtn vikaa. Ja piste.
Toisaalta - en kyllä tosissani ole edes tässä keskustelussa - miten lienenkin hetkeksi vajonnut näin alas. Yleensä vaadin H I E M A N enemmän!

Vierailija

Entäs sitten, kun sairastaa sosiaalista fobiaa? Asennetta on silloin lähes mahdoton saada positiiviseksi, kun ihmisten ilmoille meneminen yleensäkin on suurta tuskaa - silti jokainen kaipaa ystäviä, sellainen "arkuustautinenkin"!

Vierailija

Kun on liiaksi kaavoihinsa kangistunut ja peruspessimisti. Niin ei tarvitse yhtään ihmetellä, jos yksinäisyys vaivaa. Ennakkoluulot on pahin este tutustumiselle muihin ihmisiin. Nimittelyt vähättelevästi "jäännöserät" jne... kertoo jo paljon ihmisen katkeruudesta. Oma aktiiviisuus on täysin hyväksyttävää ystävän etsinnässä vaikka deitti-sivustojen kautta. Sinä joka viestittelit, ettei naapurit edes tervehdi, en yhtään ihmettele, kun suhtaudut kaikkeen happamasti ja negatiivisesti. Tiedoksi sinulle, ettei kesäterassilla tarvitse kenenkään kitata kaljaa, voi nauttia muutakin juotavaa tai olla nauttimatta. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi kaikille. Sinä voit siis vapaasti olla menemättä terasseille. Nuo ystävän etsimisvinkit ei olleet pelkästään sinulle tarkoitettuja! Rajoita sinäkin jo tuota itsekeskeisyyttäsi, niin elämänlaatusi paranee ratkaisevasti. Älä siis kuvittele itsestäsi liikoja!

Vierailija

Hanki koira, voit jopa joutua jonkun toisen koiraihmisen kanssa juttusille, vaikkei tietysti ole pakko jutustella, voihan sitä tylysti ohittaakkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat