Haluan kiittää

Vierailija

Löysin ystävähaun kautta tosi ihanan vertaistukiystävän.Hän on suuresti auttanut minua suuressa surussani,toivoakseni minä myös häntä.Oikeastaan minä en löytänyt häntä,vaan hän löysi minut.Olen saanut paljon uutta sisältöä elämääni.Kiitos tästä ystävähakusivustosta,se pelasti minun elämäni.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

Löysin ystävähaun kautta tosi ihanan vertaistukiystävän.Hän on suuresti auttanut minua suuressa surussani,toivoakseni minä myös häntä.Oikeastaan minä en löytänyt häntä,vaan hän löysi minut.Olen saanut paljon uutta sisältöä elämääni.Kiitos tästä ystävähakusivustosta,se pelasti minun elämäni.

Onko hän psykiatri?

Vierailija

Pitäisi se minunkin laittaa oma ilmoitus. Ystäviä ei ole koskaan liikaa, eikä ainakaan tässä iässä. Miten muut, onko tärpännyt?

Vierailija

Lainaus:

Pitäisi se minunkin laittaa oma ilmoitus. Ystäviä ei ole koskaan liikaa, eikä ainakaan tässä iässä. Miten muut, onko tärpännyt?

En ymmärrä miten olette joutuneet tilanteeseen ettei teillä ole ystäviä, onneksi on netti miten olisitte hakkineet ystävät 20 vuotta sitten!
Minulla on suurinpiirtein samat ystävät olleet syntymästäni saakka joku tietenkin on kuollut, mutta pääpiirtteittäin.

Vierailija

Älä juksaa, varmaan ymmärrät miksi joku voi olla yksinäinen. Minä läksin 70-luvulla opiskelemaan toiseen paikkaan, vanhoihin ystäviin ei tule sillä lailla pidettyä yhteyttä kun jos olisin kylälle jäänyt. Lasten kasvaminen isoksi ja miehen kuoleminen saavat monelle yksinäisen olon. Kai tämmöisestä sinäkin olet kuullut?

Vierailija

Lainaus:
anonyymi 11.07.2011 14:05

Onko tärpännyt? Tästä aiheesta on täällä ajatuksia ennestään aika runsaasti :)

http://www.nettiet.fi/forum/ystavyys/1432-Onko-ystava-palstalla-tarppi-k...

http://www.nettiet.fi/forum/ystavyys/672-Oletko-loytanyt-netista-ystavan...

http://www.nettiet.fi/forum/ystavyys/775-Miten-teidan-mielestanne-tama-y...

http://www.nettiet.fi/forum/ystavyys/767-Oletteko-loytaneet-Ystavia-.html

Vierailija

Minulle on kåynyt juuri niin,miehen kuoleman jälkeen ei ole ketään.No tietysti ne aikuiset lapset,jotka elävät omaa elämäänsä.

Vierailija

Toivon totisesti, että kaikki ne ilkeilyt, jotka suustamme suollamme näillä palstoilla asiallisille ihmisille tungetaan meidän kurkkuumme viimeisellä tuomiolla ja jos emme ole tukehtuneet itsekkyyteemme eläissämme, niin tukehtuisimme sitten myöhemmin.
helle taitaa ärsyttää ilkeitä enmmän kuin muita. Olisi kiva tietää, onko se yksi ja sama ilkeilijä joka ketjussa.
t.m

Vierailija

Kannattas varmaan nuo v-mäiset kommentit jättää omaan arvoonsa. Joku selvästikkin nauttii saadessaan muita provosoitumaan."Meitä on joka junaan ja osa jää vielä laiturillekin"!

Vierailija

Lainaus:

Minulle on kåynyt juuri niin,miehen kuoleman jälkeen ei ole ketään.No tietysti ne aikuiset lapset,jotka elävät omaa elämäänsä.

Ei niitä lie ollut ennen miehesi kuolemaakaan, vai tapahtuiko joku suuronnettomuus, että usempi kuoli yhtaikaa.

Vierailija

Lainaus:

Kannattas varmaan nuo v-mäiset kommentit jättää omaan arvoonsa. Joku selvästikkin nauttii saadessaan muita provosoitumaan."Meitä on joka junaan ja osa jää vielä laiturillekin"!

Näinhän se on! Mutta tuo on inhottavaa. kun joku yrittää ilkeilyllä saada muut kiukustumaan. Kumma juttu tosiaan, että joku voi ihmetellä, jos muilla ei ole ystäviä..??? Kaikki kun eivät asu koko ikäänsä samalla paikkakunnalla! Kun muuttaa vaikka monen sadan kilometrin päähän, ei tule pidettyä ystäviin yhteyttä niin tiiviisti.

Ja on kosolti muitakin syitä, miksi ihmisillä ei ole ystäviä.
Kun puoliso kuolee, saattaa jäädä ihan yksin, jos "ystävät" ovatkin olleet enemmän miehen ystäviä...
Minä puolestani olen aina ollut niin ujo, että en ole saanut juurikaan ystäviä, kun perheeni muutti lapsuudessani ja nuoruudessani useasti eri paikkakunnille.
Ja nyt myös minä olen menettänyt puolisoni, joten tuokin, yli 30 vuotta jatkunut ystävyys- ja rakkaussuhde on päättynyt... :( Tosin minullakin on lapsia ja lapsenlapsia.
Ja jos ei itse tunne muita leskiä, ei heiltäkään voi saada tukea! Vain leskeyden itse kokeneet kunnolla ymmärtävät sen surun ja muut murheet, mitä siitä seuraa.

Mutta täytyy varmaan yrittää, jos vaikka itsekin saisi ystävähaun kautta jonkun vertaistukiystävän!! :)
HYvää heinäkuun jatkoa kaikille!

Vierailija

Eipä pidä ihmetellä, vaikka Suomen kouluissa on paljon koulukiusaamista - kun ilkeilyä esiintyy aikuistenkin työpaikoilla ja jopa ikäihmisten keskustelupalstoilla.
Voisi tietysti ajatella, että parempi kun joku saa purettua pois pahaa oloaan palstoille, niin ettei tarvitse kotiväelleen vinoilla. Mutta ei tyly vastaus eikä ivailu täälläkään aina piristä, vaikka anonyymeina oltaisiinkin. Enemmän kumminkin kirpaisee, kun tuttujen kesken nokikkain haukutaan toisiaan.
Taustansa ja elämäntilanteensa on vinoilijallakin, ehkä siitä sitten selittyy se haukkumishalu. - Mutta eipä oteta henkilökohtaisesti, tuuli vaan niitä huulia heiluttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat