Sivut

Kommentit (245)

Vierailija

"On se sitten tyhmä!" tarkoittaa ettei ollut samaa mieltä kanssani, siis minun, joka olen aina oikeassa ja tiedän melkein kaiken.

Vierailija kirjoitti:
"On se sitten tyhmä!" tarkoittaa ettei ollut samaa mieltä kanssani, siis minun, joka olen aina oikeassa ja tiedän melkein kaiken.

.

On se vaan niin armollista kun on saanut kokea ja oppia elämää, että tietää melkein kaiken siitä tiedosta eli  promillesta tuhannesosan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Annakoo

Tämähän on hauska juttu. En ole pariin vuoteen käynyt näillä sivuilla, vaan eipä mikään sisällöistä ole parantunut. Kuinka te viitsitte toisianne mollata. Voisiko kirjoittaa pohdittavana olevista asioista nätisti ja vastata nätisti, omista näkökohdistaan ja toista kannustaen. Semmoista foorumia kaipaan.

Vierailija

-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

On se vaan niin armollista kun on saanut kokea ja oppia elämää, että tietää melkein kaiken siitä tiedosta eli  promillesta tuhannesosan:)

Ei koskaan pitäisi liioitella kykyjään. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Todistattu on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-valone-Käyttäjä698 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

Ei koskaan pitäisi liioitella kykyjään. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Todistattu on.

Viimeiseen asti juokset kavereita mollaamassa, mitä se sellainen ystävyys on?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat