Miesten seksileikit

Vierailija

Hei, mua kyllä kiinnostaisi, että miksi kummassa tää nykyajan seksi on niin kovin etovaa ja ällöttävää??!! :( Miesten varsinkin??!! Pitäisi HETI ensitreffeillä päästä sänkyyn, täytyy imeä ja nuolla ja ties mitä, kumpaakin osapuolta tuolta alapäästä, olla mitä oudoimmissa asennoissa ja harrastaa jopa anaaliseksiä jne. jne. :(
Alan olla tosi kypsä tähän touhuun, eikö enää ole lainkaan SELLAISIA romanttisia MIEHIÄ, joille suutelu ja kaunis, romanttinen seksi olisivat riittäviä?
Kohta olen paljon mieluummin YKSIN....!!!! :( :(

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

no voi hyvä ihme! Sehän on tämä seksikyllästeinen, lopunajan yhteiskunta. Kaikkihan on kyllästetty seksillä. Joka asiaan sotketaan sana seksi. Lapsena jo kyllästetään seksillä. Tottakai se miehiin tepsii, kaikkihan lukee "miestenlehtiä" ja sieltä saa kuvan, että KAIKKI on ihan luonnollista! Ei tämän enempää.

Vierailija

Tasan samaa mieltä aloittajan kanssa.
Miehet ( en tiedä kaikkiko, mutta hyvin monet tuntemistani) roikkuvat esim. netin seksisivuilla ja tv:n aikuisviihteellä. Oksettaa minuakin jo ajatus tuollaisista miehistä.
Siksipä on turvallisinta olla yksin. Miehet ovat kadottaneet kosketuksen normaaleihin ihmissuhteisiin, romanttiseen yhdessäoloon ja toisen ihmisen kunnioittamiseen.
Ja entä ne kamalat röllykkävatsat, jotka vaativat/odottavat naiskumppaniltaan pientä ja kiinteää vatsaa, napakoita rintoja ja pyöreää peppua. Ja vielä jos olisi piukaksi kurotut paikat, aina parempi. Hyi hitto että ällöttää! Puhumattakaan niistä, jotka ovat sitä mieltä, että mies on hölmö jos ei aina höylää kun hollille osuu sopiva kohde?

Vierailija

En voi muuta kuin iloita siitä, että seurusteluajat ovat taaksejäänyttä elämää. Lapset aikuisia, oma tupa oma lupa. Rauhassa saan olla meikkaamatta ja harmaantuvin hapsin, kun ei enää hormonit hyrrää. Moni kauhistelisi Tällaista
tilannetta, mutta minulle on nyt alkanut kolmas elämänvaihe, ja saan lopultakin mennä ja tulla mieleni mukaan - vain kukkaronnyörit rajoittamassa.
(Minua ei nuorenakaan ollenkaan miellyttäneet mitkään erikoisemmat sekstailut, suukkoja vain suulle kiitos! Eikä mitään komenteluja sängyssä - röyhkeää!)

Vierailija

Olen minä vielä "vanhoja" herrasmiehiäkin nähnyt,, mutta kyllä se niin tahtoo olla että, kimppuu ku sika limpuu. Joo paras ikä tämä n kuusikymmetä.

Vierailija

Aloittaja: mun mielestä toi kysymykseni oli ihan siisti, joskin aika realistinen, mitä nyt olen joutunut tuolla deitti-sivustoilla kohtaamaan... Olen oikeasti kiinnostunut siitä, että onko romantiikka kuollut miehistä kokonaan! Minusta kun noissa ällöttävyyksissä ei ole mitään romanttista... :(

Vierailija

On kaksi lajia miehiä. Fiksuja normaaleja, asiallisesti seksiin suhtautuvia ja sitten nuo seksihörhöt, jotka kuvittelevat, että rakastellessa pitää vääntyä jos johonkin asentoon ja kaikki aukot on vain miehen mulkun käyttöä varten. Joillakin miehillä on käsitys, että mahdollisimman pitkään kun naista höylää kuin konetta, niin on hyvä rakastaja. Ei mitään käsitystä seksihörhöillä naisen tarpeista ja miten naista tulee käsitellä.

Vierailija

Nyt minusta on jotenkin väärin osoitta miestä sormella näissä seksiasioissa.
Miehen viettimaailma on niin kovin erilainen ja pohjautuu suvun jatkamiseen.
Näin on kait alunalkaen ollut tarkoituskin, että mies kun on valmis niin heti naisen sisään.

Siitä olen ihan samaa mieltä, ei nyt ihan joka reikään tarvitse tarvitse heti työntää.
Suuseksi kyllä on ihan mukavaa, kun sen tekee tutun partnerin kanssa yhteisellä mielellä ja halulla.

Erilaisilla asennoilla on mukava kokeilla ja orgasmin saaminenkin saattaa löytyä todella hassunkin asennon kautta helpommin.

Mitähän vikaa osassa naisia on, kun ovat antaneet/antavat miesten hillua ja tehdä mitä mieleen juolahtaa naisen kanssa.
Osalle varmaan mukavaakin, vaan monelle välttämättä ei.

Meillä naisilla on vallan suuri valta siihen miten osaamme ohjata miehen seksikäyttäytymistä.
Helppoa se ei ole, kun naisen kaipuu on hellyyteen ja romanttiseen yhdessäoloon ja miehellä panemisen pakko.

Yhteispeliä mitä suuremmassa määrin.

Vierailija

Sivuhuomautus: "mitä suurImmassa määrin", eli siihen tulee superlatiivi.
Supermies naisen mieltä kysyä ties.

Vierailija

Lueskelin erään iltapäivälehden keskustelusivuilta kommentteja Jyväskylässä rallien kylkiäisenä pyörivään seksibisnekseen ja kyllä oksetti. Monet tietysti olivat provoja, mutta se miesten asenne, että hyvä kunhan saa kun kotona pihdataan on karmea. Mistähän se mahdollinen kylmyys kotona johtuu? Olisiko miestenkin syytä katsoa peiliin? Onko miehistä tullut pelkkiä tunteettomia elukoita?

Onneksi ei ole miestä. Ei kovin paljoa innosta ajatus, miten ukko menisi miesporukalla katsomaan rallia, tai muuta urheilua tai raveihin tai lappiin kalastusreisuille ja tärkeämpi päämäärä on kuitenkin vain porsastella tuhruisilla ja tautisilla maksullisilla naisilla. Hyi hitto.

Toisaalta on sitä meissä naisissakin vikaa. Kerran muuan pohojalaanen poikamiesisäntä kehuskeli, miten he tekevät mieporukalla joka kevät "hiihtoretken" lappiin ja aina samaan aikaa tulee tietty rouvakööri, seassa opettajia ja lääkäreitä yms. ja he pitävät viikon yhteistä kivaa. Mihin tämä maailma on menossa?

Vierailija

Sitten on vielä sekin, ei lainkaan vähäpätöinen asia, että naisilla ikä tekee myös kiusaa tuonne "alaosastoon": jo vaihdevuosista tai jopa niitä ennenkin (eli siis alle 50-vuotiailla) saattaa alkaa paikat kuivumaan, eikä aina seksiä ajatellen auta kunnolla edes paikallsestrogeenit saatikka liukasteet pitämään paikkoja notkeina...! Silloin nainen voi pelätä näitä "nykyajan kotokotuksia", joissa sinne alapäähän pitää saada työntää kielikin ja touhuta ties mitä... Ja naisen kestää vanhemmiten myös kauemmin "kiihtyä", joka olisi se luonnollinen "liukaste"...
Alkaa todella kammottaa tämä elämä - kun ei voi sitäkään tietää, jos jonkun kanssa alkaa seurustella, että onko hän ns. herrasmies vai näiden nykyajan kotkotusten kannattaja!! :( TOSIN, JOS hän pitää kotkotuksista enemmän, se saattaa aika pian selvitä keskusteluissakin...

Vierailija

Lainaus:

En voi muuta kuin iloita siitä, että seurusteluajat ovat taaksejäänyttä elämää. Lapset aikuisia, oma tupa oma lupa. Rauhassa saan olla meikkaamatta ja harmaantuvin hapsin, kun ei enää hormonit hyrrää. Moni kauhistelisi Tällaista
tilannetta, mutta minulle on nyt alkanut kolmas elämänvaihe, ja saan lopultakin mennä ja tulla mieleni mukaan - vain kukkaronnyörit rajoittamassa.
(Minua ei nuorenakaan ollenkaan miellyttäneet mitkään erikoisemmat sekstailut, suukkoja vain suulle kiitos! Eikä mitään komenteluja sängyssä - röyhkeää!)

MUKAVAA että on samoin ajattelevia.Näin on asiat ,että hyi,jos täytys miestä muka miellyttää ja antautua.Sitä kestikin jo 45 vuotta ja nyt :EI KIITOS!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

MUKAVAA että on samoin ajattelevia.Näin on asiat ,että hyi,jos täytys miestä muka miellyttää ja antautua.Sitä kestikin jo 45 vuotta ja nyt :EI KIITOS!

On tosiaan mukava että kaikki eivät seksin himoisia ole minäkään en enää haluaisi moista harrastaa kuin silloin kun itsellä mieli tekisi. Mutta kun ei kerkiä puute tulemaan niin saakin olla panokoneena mutta minua ei enää pistellä kuin yhteen reikään. Onhan siinä mukavaa se että on haluttu, jos miehellä ei toimisi taas luusisi että vieraissako käynee.

Vierailija

Lainaus:

Lueskelin erään iltapäivälehden keskustelusivuilta kommentteja Jyväskylässä rallien kylkiäisenä pyörivään seksibisnekseen ja kyllä oksetti. Monet tietysti olivat provoja, mutta se miesten asenne, että hyvä kunhan saa kun kotona pihdataan on karmea. Mistähän se mahdollinen kylmyys kotona johtuu? Olisiko miestenkin syytä katsoa peiliin? Onko miehistä tullut pelkkiä tunteettomia elukoita?

Onneksi ei ole miestä. Ei kovin paljoa innosta ajatus, miten ukko menisi miesporukalla katsomaan rallia, tai muuta urheilua tai raveihin tai lappiin kalastusreisuille ja tärkeämpi päämäärä on kuitenkin vain porsastella tuhruisilla ja tautisilla maksullisilla naisilla. Hyi hitto.

Toisaalta on sitä meissä naisissakin vikaa. Kerran muuan pohojalaanen poikamiesisäntä kehuskeli, miten he tekevät mieporukalla joka kevät "hiihtoretken" lappiin ja aina samaan aikaa tulee tietty rouvakööri, seassa opettajia ja lääkäreitä yms. ja he pitävät viikon yhteistä kivaa. Mihin tämä maailma on menossa?

Mitäs pahaa siinä on, jos on kivaa! Seksi maistuu vielä, en ole mikään eunukki.

Vierailija

Minua ei miehet ole komennelleet. Minä olen joskus joutunut hieman opastamaan, kun on sattunut tyyppi jolla mulkku ja järki on seisonut yhtä aikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat