Ilmoitukset Ystävyys- palstalla

Vierailija

Moi ! Ihmettelen ilmoituksia ystävyys- palstalla. Siellä haetaan esim. elämänkumppani- seuraa. Kun vastaa ilmoitukseen ja odottaa vastausta, sitä ei kuulu. Miksi vaivaudutaan laittamaan ilmoitus palstalle, jos siihen ei voi vastata. Vai odottaako miehet suoraan vastausta, että haluan seksiä sinun kanssasi, muuten ei kiinnosta. Itse kaipaan alkuun tutustumista vaikka vain netin kautta meilaamalla, ehkä sitten tapaamista ym.ym. Onko miehet tosiaan niin aivottomia nykyään, että mikään muu ei pyöri mielessä kuin seksi. Tottakai se on myös tärkeä asia minulle elämässä, mutta arvostan elämässä muitakin asiota sen edelle, kuten esim. uskollisuutta, rehellisyyttä, toista arvostavaa suhdetta. Tälläistä miestä minä kaipaan.Onko sellaisia vielä olemassa...epäilenpä !!????

Kommentit (8)

Vierailija

Suurin osa näistä miehistä taitaa olla semmoisia reppanoita. Eivät saa mitään aikaiseksi. Nainen saattaa vaikuttaa liian fiksulta, joten eivät rohkene vastata, kun itse ovat yksinkertaisia toljakkeita.

Vierailija

Lainaus:

Moi ! Ihmettelen ilmoituksia ystävyys- palstalla. Siellä haetaan esim. elämänkumppani- seuraa. Kun vastaa ilmoitukseen ja odottaa vastausta, sitä ei kuulu. Miksi vaivaudutaan laittamaan ilmoitus palstalle, jos siihen ei voi vastata. Vai odottaako miehet suoraan vastausta, että haluan seksiä sinun kanssasi, muuten ei kiinnosta. Itse kaipaan alkuun tutustumista vaikka vain netin kautta meilaamalla, ehkä sitten tapaamista ym.ym. Onko miehet tosiaan niin aivottomia nykyään, että mikään muu ei pyöri mielessä kuin seksi. Tottakai se on myös tärkeä asia minulle elämässä, mutta arvostan elämässä muitakin asiota sen edelle, kuten esim. uskollisuutta, rehellisyyttä, toista arvostavaa suhdetta. Tälläistä miestä minä kaipaan.Onko sellaisia vielä olemassa...epäilenpä !!????

Karvaasti olen pettynyt minäkin kun noita ystävyyspalstoja olen selaillut ja niihin osallistunutkin!! Seksiä halutaan, ja HETI, ei mitään tapoja nykyään miehillä, ei vaivauduta ensin tutustumaan muuten - seksi toki on minunkin mielestäni tärkeä asia parisuhteessa, mutta ei pelkästään sen varaan voi rakentaa; sellainen suhde ei anna yhtikäs mitään pitemmällä tähtäimellä!
Mutta maailma on kai nykyisin tällainen? Voi, miten ikävöinkään miesvainajaani, hän oli OIKEA mies...!

Vierailija

Samat ovat kokemukseni miehistä kuin" Anonyymillä"! Muutaman kerran olen vastannut sanomalehden ilmoitukseen ja jopa tavannut sen perusteella miehen, joka kehuu itsensä maasta taivaaseen. Mutta todellisuudessa hän onkin likainen, sivistymätön ja täynnä komplekseja. Aivot valahtaneet jalkoväliin! Varokaa, naiset, antamasta puhelinnumeroanne noille tyypeille, koska siitä voi seurata yötä-päivää jatkuvaa häirintää kuvottavine seksifantasioineen uroiden taholta! Itse tein sen virheen( siis annoin numeroni!) ja jouduin lopulta pyytämään poliisia puuttumaan asiaan.

Varmaankin on olemassa fiksujakin miehiä, mutta ovat niin fiksuja, etteivät ainakaan lehtien kautta kumppania ala hakea!
Surullista tässä on se, etteivät asialliset, tervejärkiset naiset löydä kumppania ja sama tietysi pätee miehiinkin, niihin harvoihin, jotka haluaisivat muutakin kuin seksiseuraa.

Vierailija

Muistakaa sallia yksityiset viestit, siinä voi olla yksi syy, miksei vastausta kuulu. Sain itse viestin kivalta mieheltä vaan minne olisin vastaillut? Mies ei kirjoittanut minulle sähköpostiosoitettaan eikä ollut sallinut yksityistä viestittelyä täällä.

Vierailija

Lainaus:

Tottakai se on myös tärkeä asia minulle elämässä, mutta arvostan elämässä muitakin asiota sen edelle, kuten esim. uskollisuutta, rehellisyyttä, toista arvostavaa suhdetta. Tälläistä miestä minä kaipaan.Onko sellaisia vielä olemassa...epäilenpä !!????

On olemassa. :) Luulen kyllä että olet etsinyt vääristä paikoista. Nykyään tahtoo löytyä valitettavasti naisiakin, joilla ei arvot ole ihan kohdallaan. Kokemusta on.

Vierailija

Täällä pelkästään huonoja kokemuksia tuosta ystävä palstan vastaajista.Halutaan tosiaan heti tavata ja mieluusti täytys olla kaunis,hoikka ja valmis seksiin.

Vierailija

Ketään ei ole pakko tavata. Jokainen itse valitsee seuransa ja millä tavoin haluaa tuttavuuden edistyvän. Kaunista ihmistä katsoo mieluummin kuin naista joka ei ole huolehtinut itsestään ja on vielä lisäksi jonninjoutava nipottaja seksifobioineen.

Vierailija

Lainaus:

Täällä pelkästään huonoja kokemuksia tuosta ystävä palstan vastaajista.Halutaan tosiaan heti tavata ja mieluusti täytys olla kaunis,hoikka ja valmis seksiin.

Tapaaminen on tietysti helpoin tapa selvittää tuleeko henkilön kanssa miten toimeen. Kun etsii oikeasti ystävää tai elämänkumppania, ei miehelle tule seksi ensimmäisenä mieleen. Tämän voin ihan miehenä vahvistaa.

Kaunis voi olla niin monella tapaa, ja makuja on monia. On kuitenkin selvä, että joidenkin asioiden pitää naisessa miestä miellyttää, jos jotain vakavaa haluaa. Eikö se ole sama asia naisillakin miesten suhteen?

Tottakai harmittaa kun seksin vonkaajat vievät vastaukset myös fiksummin ajattelevilta miehiltä. Mutta kai sitä täytyy joka paikassa kokeilla kun himot ovat riittävät. Helpommin taitaa kuitenkin löytyä samanhenkistä naisseuraa seksipalstoilta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat