Sivut

Kommentit (80)

Muistuu mieleen myös sananlasku "oma kehu haisee" - ei kenellekään erityisesti osoitettu.
Sekin on tiedossa, että psyykkisissä häiriöissä ja sairauksissa usein potilas on kykenemätön
huolehtimaan henkilökohtaisesta hygieniastaan ja vaatteiden/hiusten puhtaudesta sekä kodin
siisteydestä. Laiskaksi ja huolimattomaksi tällaista ihmistä usein mainitaan, mutta syyt saattavat
olla moninaiset.
Terveisin:
Sipulinuttura

Tuskimpa on kysymys mistään "sairaudesta"johtuvaa ..sitä on liikkeellä.Miehet eritoten ovat tosiaankin huonoja huolehtimaan omasta hygieeniastaan,todettu on myös tään Kesän aikana.Ainkin hien haju joskus "karmivaa" helteellä.Voihan myös naisissakin olla samaa liikkeellä,mutta kas kummaa,rajan takaiset naiset ja miehet ovat asia erikseen,ei haise hiet eikä muut.Ovat viimosen päälle liipattuja on helle tai sade.Mitäs tähän sanotte??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

......mutta kas kummaa,rajan takaiset naiset ja miehet ovat asia erikseen,ei haise hiet eikä muut.Ovat viimosen päälle liipattuja on helle tai sade.Mitäs tähän sanotte??

Sanonpa vaan, että rajantakaisilla naisilla on kovin voimakkaan tuoksuisia hajuvesiä
ja myös runsain määrin sitä käyttävät. Eilenkin juuri satuin paikallisessa marketissa
samojen hylllyjen väliin yhden sellaisen kanssa ja olin vähällä läkähtyä ja pökertyä :(

Lainaus:

Lainaus:

Ymmärsit kyllä väärin. Luepas tarkemmin "kauhea valkonen kanahka hampaissa ja sitten se haju, yököttävää!!!"...."että pese suus ja tule sitten vasta juttuines takas" Siis luetun ymmärtämisessäsi on tosiaan vikaa.

Mites on oman suusi laita, huutamisestasi päätellen saippuaa tarttis..

Se on lainaus tekstistä tuo lihavointi. Etkö sitäkään hoksaa? Huutelet itse vaan joutavia fiksummille.

On sen verran tasoa, että löytyy parempaakin seuraa - ei tarvitse haisulien kanssa terasseilla istuskella. Jokainen voi valita vapaasti seuransa. Mikäli kestää haistella haisuleita, niin turha tänne on tulla naukumaan, jos ei älyä lähteä pöydästä kävelemään. Onkohan aika tehnyt tehtävänsä siihen yhteen tyyppiin, joka ei ymmärrä lukemaansa vaan vänkää täällä. Vanhuus ei tule yksin eikä dementiakaan!

Oi, voi, kun itse oon joskus ollut vastaavassa tilanteessa että joku lähellä haiskahtaa joltain epämiellyttävältä. Siirryn sivummalle enkä täällä valita, vaan annan kaikkien kukkien kukkia. Sivullinen ei voi tietää syitä kenenkään hajuhaittoihin. Kyllä maailmaan hajuja mahtuu. Turhanpäiväistä vatvomista.

Lainaus:

Oi, voi, kun itse oon joskus ollut vastaavassa tilanteessa että joku lähellä haiskahtaa joltain epämiellyttävältä. Siirryn sivummalle enkä täällä valita, vaan annan kaikkien kukkien kukkia. Sivullinen ei voi tietää syitä kenenkään hajuhaittoihin. Kyllä maailmaan hajuja mahtuu. Turhanpäiväistä vatvomista.

Miksi luet näitä kun niin kismittää? Eihän mikään ole niin inhottavaa kun jos vaikka omalla miehellä henki haisee. Niin tekikin avioliittomme alkuvuodet. Lopulta sain hänet suuhygienistille ja hampaanvälit olivat vain niin likaiset sieltä se haju tuli. On ollut eri mukava köllähtää ukon viereen sen jälkeen kun oppi putsaamaan hampaansa. Arvaappas vain.

Voi se haju tulla muualtakin kuin helposti hoidettavista hammasongelmista. Kellä hyvänsä voi olla toi varsin hankala ongelma. Monissa sairauksista voi olla haittana pahanhajuinen hengitys, eikä siihen aina apua edes löydy. Onneksi sun ukkos on nyt hajuvapaa.

Kuulemma valkosipulia vahvasti ja B vitamiini piikki karkottavat ötökät ja vaimonkin joten oma rauha palaa eikä tarvitse tuoksujaan selitellä.

Nyt kun on käsitelty hampaat ja hajut, voisin tuoda tämän keskustelun piiriin myös hiukset. Minun mielestäni on oikein hyvä asia kun siilitukka tai aivan klani on muotia. Naisilla harvemmin näkee oikein likaista tukkaa mutta miesten, varsinkin nuorten miesten ja aivan teinipoikien pitkät hiukset on usein niin rasvaiset ja likaiset, että ovat aivan suortuvissa. Se antaa henkilöstä kaikin puolin epäsiistin vaikutelman. Monet esiintyvät taiteilijat ovat tietysti heidän esikuviaan, mutta luulis että likaiset hiukset tuntuvat epämiellyttäviltä ettei mallia tarvitsisi ottaa. Tänä päivänä lämmintä vettä on kaikkien saatavilla milloin tahansa, ei tarvitse odottaa saunapäivää ja muuripataa.

Lainaus:

Aivan, siinä vasta järkevä mies, täyshäätö kätevästi.

Minä rakastan valkosipulin tuoksua ja sehän sitäpaitsi desinfioi suunkin. Lyödäänkö hyntteet yhteen?

Lainaus:

Nyt kun on käsitelty hampaat ja hajut, voisin tuoda tämän keskustelun piiriin myös hiukset. Minun mielestäni on oikein hyvä asia kun siilitukka tai aivan klani on muotia. Naisilla harvemmin näkee oikein likaista tukkaa mutta miesten, varsinkin nuorten miesten ja aivan teinipoikien pitkät hiukset on usein niin rasvaiset ja likaiset, että ovat aivan suortuvissa. Se antaa henkilöstä kaikin puolin epäsiistin vaikutelman. Monet esiintyvät taiteilijat ovat tietysti heidän esikuviaan, mutta luulis että likaiset hiukset tuntuvat epämiellyttäviltä ettei mallia tarvitsisi ottaa. Tänä päivänä lämmintä vettä on kaikkien saatavilla milloin tahansa, ei tarvitse odottaa saunapäivää ja muuripataa.

Älä sinä liioittele ja viisastele! Harvoin näkee nuorilla likaisia hiuksia. Nykyajan nuoret hoitavat hyvin hygieniansa ja pitkät hiukset on nätit myös nuorilla miehillä. Huomattu on ja ilo silmille.

Kun noihin hiuksiin on menty, täytyy sanoa, ettei ole mitään kamalampaa hirveämpää ja vastenmielisempää nakyä kuin kaljun yli kammatut pitkät suortuvat. En ymmärrä miksi miehet yrittävät peittää kaljua, kun se kuitenkin on toivotonta ja tekee koko tukkahökötyksestä naurettavan ja säälittävän. Mielestäni kalju on miehellä tyylikäs ja jopa seksikäs. Voisikohan joku urospuolinen kertoa, miksi tuollainen puistattava kikkailu.

Lainaus:

Kun noihin hiuksiin on menty, täytyy sanoa, ettei ole mitään kamalampaa hirveämpää ja vastenmielisempää nakyä kuin kaljun yli kammatut pitkät suortuvat. En ymmärrä miksi miehet yrittävät peittää kaljua, kun se kuitenkin on toivotonta ja tekee koko tukkahökötyksestä naurettavan ja säälittävän. Mielestäni kalju on miehellä tyylikäs ja jopa seksikäs. Voisikohan joku urospuolinen kertoa, miksi tuollainen puistattava kikkailu.

Hänellehän pitäis ehdottomasti asentaa tupee.

Oli niin tai näin, jokaisen pitäisi itse huolehtia omasta siisteydestään, oli kysymys, sitten hiuksista, hampaista, hien-ja lian hajusta, likaisista vaatteista. Ei ole mitään niin kamalaa kuin epäsiisti ihminen, joka suorastaan haisee kaikille lian eritteille. Kyllä näihin aina sillloin tällöin törmää jokainen, ja se on todella epämiellyttävää. Puistattaa ajatuskin haisuliinista, joka tulee vielä viereen istumaan, jossain julkisessa paikassa. Ja tässä asiassa ei liene kenelläkään mitään vastaansanomista.

Lainaus:

Oli niin tai näin, jokaisen pitäisi itse huolehtia omasta siisteydestään, oli kysymys, sitten hiuksista, hampaista, hien-ja lian hajusta, likaisista vaatteista. Ei ole mitään niin kamalaa kuin epäsiisti ihminen, joka suorastaan haisee kaikille lian eritteille. Kyllä näihin aina sillloin tällöin törmää jokainen, ja se on todella epämiellyttävää. Puistattaa ajatuskin haisuliinista, joka tulee vielä viereen istumaan, jossain julkisessa paikassa. Ja tässä asiassa ei liene kenelläkään mitään vastaansanomista.

Osalla meistähän se haisuliini asuu kotona, vääntäytyypä illalla vielä saman peiton allekin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat