ystavyys

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

miksi tarvitsemme ystavan tai kaksi? onkko elama ilman ystavia kivaa?millainen on hyva ystava.voiko ystavia olla myos kaukana olevat ystavat?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kyllä kai jokainen haluaisi, että olisi joku jonka kanssa vaikka voisi keskustella... joko ihan jokapäiväisitä jutuista tai sitten halutessaan vakavimmista/intiimeisimmistä asioistaan. Voihan sitä ystäviä olla nuoruuden kaveri, opiskelukaverit, työkaverit yms. Joskus sitten jostain ihmisestä tulee ystävä. Itsellänikin niitä on ollut ja kai ehkä ainakin yksi tälläkin hetkellä lukee minut ystäväkseen. Parastahan se olisi, jos se olisi tasapuolista, mutta minun kohdalla ei ainakaan niin ole käynyt. Minun kokemus "ystävistä" on se, että he haluavat minusta jotain, ja minä olen aina se antava osapuoli. Eli en tiedä onko parempi olla ilman ystäviä... kaipaan joskus kuitenkin heitä, mutta olen mieluumin ilman, jos en saa itse jotain irti suhteesta. Haluaisin ystäväkseni ihmisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut tasapuolisesti.

Vierailija
syystuuli59

miksi tarvitsemme ystavan tai kaksi? onkko elama ilman ystavia kivaa?millainen on hyva ystava.voiko ystavia olla myos kaukana olevat ystavat?

Ystävä voi olla myös kaukana, tässä linkissä keskustelua erilaisista ystävistä.
("Ystävä on vieras, jota et vielä tunne")
http://www.nettiet.fi/forum/ystavyys/1518/

Vierailija

Taivaan Isä on paras Ystäväni.
Hänelle voin jutella kaikki asiani....

Yhteys pelaa koko ajan, "kenttää" löytyy olinpaikasta huolimatta,
mihin vuorokaudenaikaan tahansa. :)

Vierailija

Minulla on muutama kirjeystävä, joiden kanssa olen jo vuosikausia lähetellyt postia, siis lähinnä tuota "etana"-postia, jolloin saa ihka "oikean" kirjeen luukusta aina silloin tällöin! :) Kirjeitä on jotenkin kivempi odottaa ja sitten saada käteensä ihan konkreettista postia, kuin nuo sähköpostit, joita toki myös jonkin verran lähettelen.
Kun on kauan kirjoitellut jonkun kanssa, hänestäkin tulee eräänlainen ystävä, vaikka ei koskaan kasvotusten näkisikään. Erästä heistä jopa tapaankin säännöllisesti. Kirjeetkin ovat siis eräs ystävyyden laji, josta ainakin minulle on aina ollut suuresti lohtua! :)

Vierailija

Ei kait kirjeet voi olla ystäviä. Eikös ne ystävät löydy kirjeiden kirjoittajista. Tolkutonta höpinää...

Vierailija

Mielestäni tosi ystävyys on tasapuolista.Soitellaan vuoronperään ja kysellään kuulumiset,ollaan aidosti kiinnostuneita toisesta ja mahdollisuuksien mukaan tavataanki,pitkän välimatkan takia se ei ole usein mahdollista.Mutta yhteys säilyy silti ja tietää että toinen ajattelee sinua ja minä häntä.Tämä on ystävyyttä

Vierailija

Lainaus:

Ei kait kirjeet voi olla ystäviä. Eikös ne ystävät löydy kirjeiden kirjoittajista. Tolkutonta höpinää...

No niinhän minä sanoinkin, älä ala halkomaan hiuksia... :(

Vierailija

Lainaus:
19.08. 13:57

Et kai tosissasi tuota kommenttia kirjoittanut? Sinä tiedät ja kaikki tiedämme, mistä
puhutaan, kun kerrotaan ystävistä, joiden kanssa ystävyyttä hoidetaan kirjeiden
välityksellä. Minullakin on vuosikausia ollut kirjeystäviä, joita en ole koskaan
tavannut. Asuvat kaukana maapallon toisella puolella ja silti olemme ystäviä ja
jaamme iloja ja suruja keskenämme :-)

Anonyymi klo 10:21
"Kun on kauan kirjoitellut jonkun kanssa, hänestäkin tulee eräänlainen ystävä, vaikka ei koskaan kasvotusten näkisikään. "

Juuri näin on asia :-)

Vierailija

Lainaus:

tämä reppana se tarttis ystävää... niin ihana ihminen, mutta ku ei osaa olla... suuri halipusu sinulle...
vai kirjoitellaanko taas... ai,niin mulla ei oo niitä tietoja...

Vierailija

Oottako työ kaikki seniilejä vahuksia ko ei mittää tolkkuu oo teijän vuoropuheissanne, jonninjoutavoo nokittelluu ko pikku lapsill, semmottis vaiheeseen ne vanhukset pikkuhiljoo männöö. Tommottis menoll teil aivot kutistuu ja suattaa herra altzheimer yllättee jollette älyllisempää keskustelluu sua akaiseksi.

Vierailija

Lainaus:

Oottako työ kaikki seniilejä vahuksia ko ei mittää tolkkuu oo teijän vuoropuheissanne, jonninjoutavoo nokittelluu ko pikku lapsill, semmottis vaiheeseen ne vanhukset pikkuhiljoo männöö. Tommottis menoll teil aivot kutistuu ja suattaa herra altzheimer yllättee jollette älyllisempää keskustelluu sua akaiseksi.

Elähän hättäile, outellaan, jos tämä tästä paranoo....
Lehessä oli että lukutaito alkaa mennä alaspäin aivan kuin lehmän häntä. Me kuitenki yritetään harjottaa sitä. Luetun ymmärtämisestä en sano mittään, tuleepahan kuitenki kirjaimet tutuiksi jos ei muuta <3.

Vierailija

Minä teällä kaennuun murtteella sanon jotta oma ukkohan se oesi parraen kaveri van kun salapulloesa kansa minnuo vähän vällie kiusovvaa.

Vierailija
syystuuli59

Nehän ne parhaimpia kaukana olevat on, niin kauan kun ei näe, mutta kun tutustuu jo alkaa kateus tai muuten toisen naama potuttamaan.

Vierailija

syystuuli59

Nehän ne parhaimpia kaukana olevat on, niin kauan kun ei näe, mutta kun tutustuu jo alkaa kateus tai muuten toisen naama potuttamaan.

Kun on kaukana niin pussaa ja kun lähellä niin puree!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat