ystävähaku turhaa touhua.

Vierailija

Tämän palstan kautta ei löydä ystävää,Joka siis olisi ystävä.Jonka kanssa voisi puuhaila kaikenlaista,tai vain olla.Ei mitään seurustelusuhdetta.Kyllä ystävät on etsittävä muualta kuin näiltä palstoilta.Puhun kokemuksesta,olen siis yrittänyt monta kertaa,tuloksetta.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Minäkin haen vain ihan ystäviä, ei mitään seurustelusuhdetta. täytyy katsoa mitä taphtuu en ole ennen kokeillut ystäviä tämän kautta.
Olisiko täällä Oulun kieppeillä ystävää kaipailevaa ihmisiä, joiden kanssa voisi tapailla lenkkeilyseurana, ihan vain jutellen tai jotain mukavaa harrastusta harrastaen...
Teen kolmivuorotyötä ja tahtoo olla joskus vaikeaa saada seuraa vaikkap lenkille...Olen jokin aika sitten eronnut parisuhteesta ja on ollut "opiskelua" asua yksin, kun lapsetkin asuvat omillaan jo...Ota rohkeasti yhteyttä!!!

Vierailija

Aloittaja anonyymille:

Minulla on toisenlaisia kokemuksia. En ole ystävähaun kautta koettanut etsiä
täältä ystäviä, vaan ihan palstakeskustelujen perusteella minuun on otettu yhteyttä.
Olen löytänytkin kaksi hyvää ystävää (naisia, niin kuin itsekin olen).
Olemme tavanneet useampaan kertaan ja olemme huomanneet olevamme
"samalla aaltopituudella". Olen heistä todella kiitollinen :-)

Vierailija

Sinulla on ollut onni myötä,kun näin on käynyt.Olen itsekin hyvän kirjoitelukaverin saanut,mutta en mitään sen konkreettisempaa.

Vierailija

Erittäin huohoja kokemuksia myös minulla ystävä palstan kautta koettuja.Tyhjän saa pyytämättäkin,olen todennut.Jos aluksi innoissaan joku kirjoitteleekin,niin pariin kertaan se jää ,vaikka itse olen siinäkin se aktiivinen osapuoli.Kyllä näm omat tuntosarvet täytyy töihin laittaa ja ihka livenä joku pongata:)

Vierailija

Tuntuu, että yksineläjät ovat monasti paitsi yksinäisiä niin myös pahasti passiivisia ihmisiä. Sillä asenteella kyllä jäädäänkin yksin. Ystävyys edellyttää aktiivista otetta molemmilta. Itselläkin oli yksi yritys, joka varsin surkea. Henkilö ei käyttänyt nettiä ja kirjeetkin jäi kahteen. Kun ei edes Hyvää Joulua toivottanut, totesin, ettei herätä luottamusta ja jäi omaan arvoonsa.
Sitähän ei tiedä koskaan tuntemattoman henkilön taustoja, elämäntilanteita, sairauksia jne. Tällaisten henkilöiden kanssa pitäisi varmaan ensin keskustella periaatteella kannattaako tietojaan enemmälti antaa. Eli varoen.

Vierailija

Kyllä onni suosii rohkeaa.

Huilailet vain sohvalla, ei kukaan tule hakemaan. Lähde harrastamaan. Syksyllä alkaa valtaisa määrä uusia kursseja.. eläkeläisille, työttömille. Mieti mikä itsellesi on mahdollista. Olen saanut hyviä ystäviä myös ystäväpalstojen kautta. Ei pidä yleistää, mikä sopii yhdelle, on myrkkyä toiselle.

Kun pystyt kunnioittamaan toista ihmistä, on melko varmaa, että ystävyytenne alkaa, jatkuu ja antaa iloa yksinäisiin hetkiin. Etsivä löytää, vaikkei kolkuttavalle avattaisikaan ;-)

Vierailija

Hei kaikille "yksinäisille"

Lisäisin vielä Jauhopeukalon viestiin että kun ensin kunnioitat itseäsi ja olet tyytyväinen itseesi, niin kyllä ystäviä löytyy jo aivan kulman takaa. Tosiaan nuo esim. Työväenopiston kurssit ovat oiva paikka löytä ystäviä. Itse huomasin muutettuani, että kävelylenkilläkin tapaa mukavia ihmisiä. Mitä sitten ikinä ystävyydellä tarkoitetaankin. Taidamme usein vaatia muilta aivan liikaa...

Kaikkea hyvää syksyn saapuessa teille palstalaisille

Vierailija

Lainaus:

Tämän palstan kautta ei löydä ystävää,Joka siis olisi ystävä.Jonka kanssa voisi puuhaila kaikenlaista,tai vain olla.Ei mitään seurustelusuhdetta.Kyllä ystävät on etsittävä muualta kuin näiltä palstoilta.Puhun kokemuksesta,olen siis yrittänyt monta kertaa,tuloksetta.

Niin se on . Kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Vaikka itsekkin päähänpistosta sorruin. Jotain muuta kautta suhteet on luotava. Kun katsoo tätä määrää, miten paljon täällä on onnen etsijöitä. Hyvää syksyä kaikille.

Vierailija

Niinpä on - turhaa touhua. Ärsyttää kun lehdessäkin mainostetaan tätä yst.hakupalstaa, annetaan niin epärealistinen kuva. . . . .kuten kaikista muistakin seuranhakupalstoista! PRKL!

Vierailija

Pirtsa ja toisetkin,
minua tökkäsi neula heinäsuovassa ja jo puolitoista vuotta on miehen kanssa postia vaihdettu,
oikein mukavaa vaihtelua arkeen.
Seurustelukumppanin löytyminen täältä on lähes mahdotonta, luulisin, itse tapasin sellaisen kesäteatterissa.
"tyttö"66v.

Vierailija

Hei, terkkuja vain kaikille! Liityin tänään tälle palstalle, olen siis "uuni tuore." Katselin ystäväluetteloa...meitä naisia näyttää olevan paljon. No, koskaan ei tiedä, verkot veteen ja positiivisena, elämän myönteisenä,tulosta odottamaan. Elämä on myös valintoja, kokemuksia ja muistoja, odotuksia ja unelmia. Ihanaa syksyä!

Vierailija

täytyy myöntää et on toisenlainen kokemus ystävän löytymisestä, yhden oon löytänyt on tavattu, soiteltu, viestailtu, pidetty yhteyttä puolin ja toisin, en etsinyt seurustelu suhdetta,kiva on saada uusia ystäviä.

Vierailija

Laitampa oman kauhani kans soppaan,Itse olen avoin asioissa,sain heikohkon käsityksen tästä,jos ollaan liian vaativaisia niin hiekkapankille mennään,(merimiestermi)ts.ei sellasta ihmistä tahdo löytyä.Kun kaikissa meissä on omat vikamme ja hyveemme,Niinkin kävi kun sain yhden vastauksen,soittaminen oli ykspuolista,jotain viestejä tuli puh.ja s-posti,se on sellasta etäystävyyttä,ei tapailla ollenka.Alkuun kyllä ollaan innokkaita.Helpompi aina kirjottaa mitä vaan,kun ei ole niin vastuussa puheistaan.Joten lopetin, ei ole mun juttuni sillä tavalla elää.Varmaan löytyy sellaisiakin palstalta,kuka ei ole niin nenä rypyssä vaikka tupakka haisee,silti voidaan ite litkiä jotain viiniä,toinen ei taas pidä siitä kun ei käytä itse alkon tuotteita.Näinkin kävi.Tulipa tämäkin kokeiltua.Ja onhan se niin tarvii se ihminen livenä tavata,jotta saa oikean käsityksen,kenen kans on tekemisissä.Että tällaista voi olla virtuaali ystävyys. Heippa kaikille. Yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija

olen hiljan eläkeelle päässyt mummo olisin matka kaveria vailla ja ystävää isollaiiiiiiilläasun maalla en omista autoa enkä korttiakaan maatka halut on kyllä asun kuortaneen kunnassa ottaisko joku kumppaniksi taipaleelle

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat