Mitä mieltä olette?

Vierailija

Minulla on ystävätär joka on hiukan yli kuusikymppinen, hyvännäköinen nainen.
Hän on eronnut jo kauan sitten.
Viimeisten vuosien aikana hänellä on lisääntyvässä määrin tullut kaipaus miehestä, kumppanista rinnalleen.
Joitain yrityksen tapaisia oli alkuun, mutta loppuivat heti alkuunsa.

Seksin ja hellyyden kaipuu on ollut nyt jonkin aikaa se suurin tarve.
Hän käy enimmäkseen ravintoloissa, joissa hänen ikäisiään on vähän.
Pääosin nuorehkoja ja keski-ikää lähestyviä.

Kaikki viimeaikaiset miehet on noin nelikymppisiä ja ulkomaalaisia.
Seksiä saa kuulemma ja se on loistavan hyvää ja sitä sitten hän harrastaa viikonlopun.

Fyysinen puoli saa tyydytyksen, vaan mieli on tyhjä ja itseinhokin lyö päälle.

En voi ymmärtää mikä kiihko on niin voimakas, että pitää löytää parikymmentä vuotta nuorempi mies ja panee panemistaa ja nauraa suomalaiselle naiselle kun tarjoaa seksihurjasteua.

Itsekkin elän seksin puutteessa, mutta en suostuisi nuoren ulkomaalaisen naitavaksi.

Kommentit (10)

Vierailija

Anonyymi 12.09.2011 15:21

Älä puutu toisten elämään . Anna hänen nauttia , kun vielä voi.

Haluaisin ystävän , mutta ulkokuoriko on esteenä, kun ei kukaan huoli?

Vierailija

Pitäisikö olla jotain mieltä? Mahdollisesti samaa mieltä,kuin aloittaja,kenties.
Eiköhän se ole tämän ihmisen itsensä asia.Jos nuoremman kanssa tuntuu paremmalta,niin mikäs siinä.

Vierailija

Itsehän sinä kysyit ja vastasit - mielestäsi!
Tuota elämäntapaa voi kenties arvioida niin kuin sanomalla, että ketään se ei rakenna. Tuhoaa käyttäjän psyykeä ja jonkun mielestä myös moraalitonta - mutta kukapa sellaista tänä vapauden ja hyväksynnän aikakautena ajattelisi.
Minä ajattelen, enkä puutteessani toimisi niin. Siis olen ilman!
Minua aina ärsyttää se kun sanotaan, että kukin voi tehdä nii kuin haluaa, mitä se kellekään kuuluu. Ainakin lähipiirille kuuluu ja näkyy ja saastuttaa!
Seinäni takana asuu nainen jolle tulee joka yö joku mies. Siis kuuluu ja kärsin!

Vierailija

Seinäni takana asuu nainen jolle tulee joka yö joku mies. Siis kuuluu ja kärsin!

Jos naapuri tappelisi, niin siitäkö sinä nauttisit ja sekö olisi oikein. Jos rakastaa , se on pahaa ja syntistä elämää, niinkö?

Vierailija

Kuka meistä on niin hyvä ja puhtoinen itse, että voi heittää sen ensimmäisen kiven - siksipä en sano mitään "mielipidettä" ystävättärestäsi...!

Vierailija

Rakastelkoon, hyvä niin, mutta tahtoisin nukkua yöni. En kuunnella pakosti sängyn paukketta ja oih, voih!
Todennäköisesti joku sanoo, että muuta pois. Yes!

Vierailija

Lainaus:

Jokainen vastatkoon omasta elämästään ja tarpeistaan muita vahingoittamatta.

Juuri näin, itselläni oli vuosia sitten suhde ulkolaiseen, ihanaan mieheen. Hän sai minutkin tuntemaan itseni kauniiksi ja ihanaksi. Mitäpä pahaa siinä voisi olla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat