Rohto-Aloe

Vierailija

Kumpi näistä on oikea rohto-aloe?

Kyselee Hm

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tuo alempi on minulla ja olen käyttänyt sen sisällä olevaa tahnaa palovammoihin.

Esim. sädehoidon polttamaan laitoin tahnaa iholle hoidon puolivälissä. (kelmu päälle ja tunnin kuluttua oli pakko pestä pois, kun alkoi poltella) Kestin hoidot loppuun saakka sen ansiosta.
Muuten en olisi kestänyt, kun oli niin polttanut ihoa.

Kyselyyni Aaloesta sädehoitolääkäri alkuun sanoi, että pelkkä perusvoide riittää, ei riittänyt. Lääkäri oli lopputarkastuksessa nolona, kun kerroin laittaneeni aaloeta ja vain siten olin kestänyt..

Vierailija

Alempaa olen perinyt edesmenneeltä äidiltäni , joka oli eräänlaisen parantajan maineessa ja olen itse lehden sisällä olevaa mehua käyttänyt esim. palovammoihin ja hoitanut sillä ystäväni vaikeaa ihottumaa hyvin tuloksin.

Vierailija

Jatkan vielä, siis alempi ei ole ainakaan mikään uusi versio, sillä se edesmennyt äitini olisi täyttänyt ensi vuonna 100 v ja oli ihan kuulemma nuoresta asit alempaa kasvia käyttänyt.
t.m

Vierailija

Lainaus:

Kumpi näistä on oikea rohto-aloe?

Kyselee Hm

Lähetin tämän kysymyksen myös Leenalle, mutta ei ole kuulunut vastausta.

Vierailija

Minusta tuo ylempi on kyllä Aloe se aito ja vanha.
Täti teki tuollaisesta Aloe-vodkaa pätki vodkapulloon pätkän siivuina otti lääkkeeksi ruokalusikallisen päivässä ja eli pitkälti yli yhdeksänkymmenen.

Vierailija

Laittakaapas kuva oikeasta aloesta , tai ees väärästä, kun minun kone ei siihen näköjään pysty?

Vierailija

Lainaus:

Hei!
Oletko käyttänyt aloeveraa? Mitä tuotteita? Piditkö? Ehkä tiettyyn vaivaan ja miten auttoi?
Etsin käyttökokemuksia ja kerään niitä yhteen niin niistä voi olla apua monelle muulle. Ota yhteyttä mindimandi@hotmail.com tai
http://aloeveraverkkokauppa.nettisivu.org/aloeveran-kayttajakokemuksia/

Nuo voiteet ja muut ovat täyttä humpuukia. Vain rahasampo siis.
Kasvilla on kyllä parantava vaikutus esim. haavoihin.

Vierailija

Lainaus:

Minusta tuo ylempi on kyllä Aloe se aito ja vanha.
Täti teki tuollaisesta Aloe-vodkaa pätki vodkapulloon pätkän siivuina otti lääkkeeksi ruokalusikallisen päivässä ja eli pitkälti yli yhdeksänkymmenen.

Uskollaan itsekukin tulee autuaaksi! Joku vodkalla, joku jollain muulla.
Useampi sukuni jäsen on elänyt yli 90-vuotiaaksi eivätkä eläissään ole juoneet vodkaa eivätkä aloeta tunteneet.

Vierailija

Taitavan kasvi-ihmisen mukaan alempi on rohtoaaloe. Hänen mukaansa rohtoaaloessa ei koskaan ole suorat "lehvät" kuten ylemmässä kasvissa näyttäisi olevan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat