ajatustenvaihtoa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Syysmyrskyn syleilyssä,pimeässä illassa,tuikkujen loisteessa istuskelen iltaa tässä saunan löylyjen jälkitunnelmassa.Ihanaa työpäivän jälkeen rentoutua ja nauttia tulevasta vapaasta viikonlopusta,keltaisten syksynlehtien lennellessä ympäriinsä terassilla istuen ja kuunnellen tuulen monisointuista ujeltelua.

Kommentit (7)

Vierailija

Hienoa,
sulla on kivat oltavat. Itse suunnittelen kaikenlaista remppapuuhaa, vaikka ei huvittaisi yhtään, kun käsi on paketissa ja muutenkin vähän harmittaa.
Onneksi jaat kivan olosi, niin eiköhän se tästä irtoa.
t.m

Vierailija

Niin on,että pitäisi tehdä jos mitä,kun syys myrsky ujeltaa.Valokuvien lajittelua,kaappien siivousta,vaatteiden järjestelyä..ym..mutta se "alotus" ja "huvitus" puuttuu.Antakaapa vinkkejä,miten saa reippautta niveliin??Tiedän tyypin joka laittaa hyvää musiikkia soimaan ja viiniä lasiin ,että siivous sujuu.Mutta ,onkos muita vinkkejä?

Vierailija

Mie oon lainannu kirjastosta niitä äänikirjoja, vai mikskä niitä sanotaan. Viimeks oli joku Kaari Utrion kirja jota kuuntelin siivotessa.
Sujuu vähän mukavammin =)

t: Lotta

Vierailija

siivousvinkkejä saa joskus yllättäviltäkin tahoilta... ;D

Oli viikolla tempaus että koululaiset kävivät auttelemassa kaupungin vanhuksia "taksvärkkinä"..
avun tahtojia oli niin paljon jotta jäin ilman,
mutta tyttärenpoika tuli nyt käymään ja kertoili, mitä oli taksvärkissään tehnyt...
Haravoinut lehtiä yms . pihatöitä joita moni vanhus ei enää jaksa itse...
Kivaa oli ollut.

Sitten Pappa kehui imurimme tehoa ja sanoi että on niin tehokas imuri ,että imee kaikki kissankarvatkin tuolista jossa Katti mielellään pyörähtää, kun silmä välttää...
Teini innostui väittämään, jotta hän saa "käsipelillä" plyysipäällysteisestä tuolista irtoamaan vielä imuroinnin jälkeenkin vaikka kuinka paljon moskaa....

No, vedonlyönniksi meni...
Pappa vaihtoi imuriin tyhjän pussin ja tarkisti että suodattimet on kanssa OK..tekniikkalaji...;D
sitten hän imuroi tuolin har-taas-ti ja moneen kertaan.....

No niin;mites "käsipelillä" otat vielä?
mattopiiskallako aioit tampata, kyseli pappa.....

Teini kertoi oppinnensa Taksvärkissä "uuden jutun",
kukkien sumutuspullolla ihan pikkuruinen sumutus tuolin ylle,
ja sitten ikkunankuivaimella
hiveli ...aikamoiset karvatukot.. irtosi vielä tuolista.. WAU !
Olin kyllä konstista joskus kuullut, mutten itse koskaan kokeillut....

Nyt Pappa jynssää lattiankuivaimella matoista irti valtavia karvatukkoja..kyllä, imuroinnin jäljiltä...heh....
tämä uusi, Miesten Keksintö toivottavasti jää Papan käyttöön..joka viikko ;D

Vierailija

ikkunalastaa oon kokeillu miekin sohvaan ja tuoleihin,on tosi tehokas,miulla oli monta kissaa ja koira joku aika sitten joten karvoja oli paljon ja lattian lakaisuun on lasta myös tehokkaanpi kuin harja,jos ei imuria aina halua huudattaa,mie en taho sietää imurin meteliä.

Vierailija

Sanotaan, ettei aikuinen ihminen enää ystävysty samalla tavalla kuin lapsi tai nuori, mutta kyllä tämä on eniten itsestä kiinni. Aidon ja syvän ystävyyden edellytys on rohkeus näyttäytyä toiselle sellaisena kuin on ja olettaa toisen hyväksyvän tämän.

-Tuulikki Saaristo, lääkäri ja psykoterapeutti -

Näinhän se asia on :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat