Missä kunnolliset miehet?

Vierailija

Missä niin ja miten liki kuusikymppinen hyvin koulutettu perinteisillä elämänarvoilla elävä nainen sellaisen löytää. Muutaman kerran olen ilmoitukseni jättänyt eri treffipalstoille mutta jos vastaus tulee niin asetellaan vaan kysymyksiä kysymysten jälkeen eikä itsestä kerrota mitään. Olen myös vastannut ilmoituksiin jos tuntuu esim. harrastukset menevän yksiin eikä vastausta siltikään kuulu. Tämän lehden ystävyyspalsta tuntuisi omalta mutta missä miehet? Onko tosiaan niin että miehet eivät hae suhdetta tositarkoituksella koska muilla palstoilla heitä tuntuu olevan ja osa ilmeisesti vuosikausia.

Sivut

Kommentit (307)

Vierailija

Lainaus:

Missä niin ja miten liki kuusikymppinen hyvin koulutettu perinteisillä elämänarvoilla elävä nainen sellaisen löytää. Muutaman kerran olen ilmoitukseni jättänyt eri treffipalstoille mutta jos vastaus tulee niin asetellaan vaan kysymyksiä kysymysten jälkeen eikä itsestä kerrota mitään. Olen myös vastannut ilmoituksiin jos tuntuu esim. harrastukset menevän yksiin eikä vastausta siltikään kuulu. Tämän lehden ystävyyspalsta tuntuisi omalta mutta missä miehet? Onko tosiaan niin että miehet eivät hae suhdetta tositarkoituksella koska muilla palstoilla heitä tuntuu olevan ja osa ilmeisesti vuosikausia.

Kyselet " Missä kunnolliset miehet" Voin kertoa sinulle että minulla on yksi mutta en sitä kenellekään luovuta :)

Vierailija

Kunnolliset ikäisemme ( hieman alle ja yli 6o v. ) ovat tietysti naimisissa ja perheidensä/kumppaneidensa luona.
Treffipalstoilla roikkuu luonnehäiriöisiä, alkoholisoituneita, ulos häädettyjä, reppanoita, sivistymättömiä, juntteja, seksihulluja. . . . . . . . . repikää siitä.

Vierailija

Sepä se, ne kunnolliset ovat jo varattuja. Samoin minä olen toivonut löytäväni ihan tavallisen, kunnollisen miehen ystäväksi, mutta kaikki joita olen tavannut tai viestitellyt muuten, ovat olleet jotain vailla, asuntoa, sänkyseuraa tai muuta, ei heitä kiinnosta ystävyys. Miksi on näin?

Taikavarpu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen pari ilmoitusta jättänyt ystävähakuun tässä vuoden sisällä. Yhtään vastausta ei tullut. Ei varmaan täältä kannata seuraa hakea. Eräälle toiselle treffipalstalle myös laitoin ilmoituksen, sieltä löytyi yksi, jonka kanssa tapailinkin, mutta en halunnut alkaa passaamaan häntä viikonloppuisin, joten se siitä. Tuntuu vähän siltä, ettei kannata enää yrittääkään...

Vierailija

Taitaa olla vähempi niitä kuusikymppisiä miehiä, ketä kiinnostaa kuusikymppinen nainen, nehän puhuu mummoista, ja itsehän he haluavat pari kymppisiä, kun hehän ovat korkeintaan harmaita panttereita, ei ainakaan mitään papparaisia. no minullakin ois kunnon mies, ollut jo neljäkymmetä vuotta, mutta melko varma olen että jos vaihtoon menisin, tuskin ikäiseni takia. empä kyllä minä uutta etsisi siinä tapauksessa,

Vierailija

Ne haluaa nuorempia naisia. 60-vuotias on jo "vanha akka".
Koetapa ilmoittaa iäksesi vaikka 35 v, ihan noin kokeilumielessä vaan, jos et muuten usko että ikä vaikuttaa.

Vierailija

Olen pikkuisen erimieltä kanssasi???
Kyllä ns kunnollisia miehiä on paljonkin jotka eivät kuitenkaan
jostain syystä kelpaa naisille sillä he rakastuvat mieluimmin
sanavalmiisiin retkuihin kuin aidon rakkauden tarjoavaan
kunnonmieheen! ?
Myös taloudelliset asiat ovat päälimmäisinä vaikka etsitäänkin
aitoa tunnetta?
Ei raha sitä tunnetta tuo.
Toivon että en loukannut ketään sanoillani
sillä se ei ole ollut tarkoitukseni
vain pelkkä kannanotto asiaan.

Vierailija

Luulisi miehiä löytyvän paljonkin. Pitää vain hieman joustaa omista vaatimuksistaan. Sitähän se parisuhde aina on, toisen huomioimista ja huolenpitoa. Enkä minä ainakaan lähde siitä, että kaikki harrastukset ja mieltymykset sattuu heti yhteen. Tylsäähän se olisi jos elämä toisen kanssa olisi aina samanlaista kuin itselläkin. Tiettyjä tärkeitä piirteitä tietenkin pitää löytyä että kiinnostus säilyy.

En osaa kommentoida tämän palstan toimivuutta, koska ei ole yhtään viestiä tullut. Liekö toimii koko yksityisviestipalvelu. :) Muualta on kuitenkin löytynyt naisia jotka olisivat muuten ihan mukavia, mutta jostain syystä kovin kylmiä tunnepuolella. Asia on minulle tärkeä koska olen hyvin tunnepitoinen ihminen mieheksi.

Hellyyttä ja hemmottelua haluan myös antaa ja ottaa vastaan lähes rajattomasti. Eihän se onnistu jos naiselle läheisyys käsittää lähinnä sängyssä makaamista kun minun pitäisi hoitaa päällä hommat. En halua yleistää, mutta Ikävä todeta, tällaisia naisia on paljon. Väärien miesten kanssa ovat selvästi opetelleet.

Taikavarpu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiva että saatiin tähän vähän miespuolistakin näkökantaa. Itse olen 56-vuotias, enkä koe itseäni vielä vanhaksi. Ja sitä paitsi...kaikki te nuoremmat tulette kyllä perässä...

Vierailija

Otampa miekii kantoo asjaa.

Tälläi palstala käyp selekeesti ilimi minkäppää tähe sito meikäläinennii suana olla keskennää. mie myönnän nottemmie viä ou kuuskymppine. enkä semmosta seuraksen kaipookkaa. van emmie huoli "alaikästäkkää" miusto sopivi ehokas oma ikä pois yhestä kuuteev vuotta. Van niinko tälläi palstala ja kaikila seurah halkupalstoila käyp selekeesti ilimi notta. pitäs olla itestää huolta pitävä. ei sua haluta seksii. pitäs olla antoo "miljuuna tunnisa tuhlattavaks". pitäs osata keskustela. pittää olla hyvä ammatti. pitäs näyttee tunteesa van ilimeisesti vua ne positiiviset sitei sais kait näyttee josko jokii asja ei miellytä. ei sua olla luurankoja kuapisa. entine elämä pittää olla unneutettu. ei sua oottoo notta. piäsis jollonnii valamii sapuska iäree muuvallai ko ravintelisa. pittää antoo oma elämä. pittää sittoutuu. tanssitaitonennii pittää olla. pittää olla autot talot kesämökit ja kaik.
Ihal loputo lista vuatimuksii. ja jonsei ykskii asja listasa totteuvu nii sittä hyö ouvat mielluummi keskennää. tämmöne tavalline ikkääntyvä suomalainem mies ei keleppoo kellee. tämmöne joka kaipois sitä mukavoo kottaraista sulostuttammaa elämeesä. semmosta joka välii hieros kippeitä hartioita ja selekee. hallois ja pussoissii. muusta puhumattai. ja laittas vällii ruokoohi nottei aina tarviis syyvvä valamispöperöitä tahikka esteks värkätä ite sitä sapuskoo enneko piäsöö syömää. van eihäs se käy. josko meinoisit pyytee hierommaa tahikka halloomaa nii sehä ois kuitennii vihjaus seksistä ja sehä ei nuile ilimotuste naisile käy. josko meinoisit suaha syyväkses nii värkkee eilleennii ite sapuskas tahikka syö entissee mallii valamispöperöitä. miljuunoo miullei ou antoo tunnisa tuhlata. ja vaikkoissii nii empä tuata het esalakuu kävis kehumaa. ni ei ainai tulis kellee tunnetta nottako rahhoi tähe vua miu matkaa kukkaa lähtis.
Mihim männöö tää nyky tilanne ko kaikile naisile pitäs löytyy se unelmii rinssi. se täyvelline jossei ois mittää vikkoo ja josta kaik ois kateellissii. ja ku suuri osa naisista haluvaa vua olla yksinnää ja samala valittaat ko ei löyvy seuroo. eihäs sitä löyvvy josko pistää mahottomat vuatinmukset ja sittäi ilimottaa olevasa mieluummi keskennää nottei vua tarviis alakoo millee meiä ukkoi kansa.

Ai kuullostaa katkeralta. empä ny sanos. pikemminnii älyttömmii vuatimuksii pettynneltä...

T.suapisti

Vierailija

Kysymyksesi on hyvä. Samaa asiaa olen usein itsekin miettinyt, tässäpä hieman kokemuksiani.
Minulla on hakuilmoitus suositulla deittisivustolla ja täällä ET-netissä. Mielestäni miehet etsivät nuorta, kaunista ja osa jopa varakasta, mutta eivät kaltaistani tavallista (tavallisen näköinen, kotona viihtyvä tehtaantyttö). Pinnallisuus on valttia tänään, vain ulkokuorella on merkitystä, ja minua se ei miellytä.
Olen testannut jokaisen minulle kirjoittaneen kertomalla karrikoidusti asioita itsestäni. Jokainen (poikkeuksetta!) on väistynyt takavasemmalle edes ilmoittamatta lopettamisesta (siis, ei etsimiäni herrasmiehiä).
Kaipaan kumppania, mutta en todellakaan pintaliitäjää. Toivon monen muun asian olevan miehellekin tärkeämpää kuin ulkonäkö, varallisuus tai asema. Ei ulkonäkö ole kaksikymppisellä yhtä siloinen kuin kuusikymppisellä, ei muuten miehilläkään! Tulen toimeen omillani, omistan kotini, ikäisekseni olen sutjakka ja suht' terve - muttamutta - enpä vaan kelpaa!

Taikavarpu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mulle kyllä riittäis semmoinen mukava, suurinpiirtein samanikäinen kuin minä. Voitais joskus vähän ulkoilla iltasella työpäivän jälkeen, käydä vähän viikonloppuna humppailemassa tai jotain. Ruuan voisin laittaa itekin, koska se on minusta ihan kivaa, tosin en mitään erikoisia kökkäile, vaan suomalaista perusruokaa useinmiten. Sen verran olen ns. vanhanaikainen, että jotkut asiat mun puolesta saa mies hoitaa...Ei nyt jatkuvasti tarttis olla johonkin suuntaan menossa, mutta en kyllä ihan "sohvaperunaakaan" huoli:)

Vierailija

Mie en ennää kaipaile kettää kaveriks, pysyn suosiol sinkkuna.. ;)
Miul o nii paljo vaivoi etten mie halluu jakkaa niit kenekää kans vaa piän kaik iha itelläin..

Hommasin kipukoukunkii jot saan hierottuu lihaskrampit pois hartioist ko kaiket päivät kökötä tiekkari ääres surhvailemas ;D
Juttukaverloit on par semmost mitkä netis miun kans jutteloot...
toki mie lasteni kans sillotällö haastan livenäkkii, ja lastelaste, mut heil o omat mänösä täs elämä vaihees,
en halluu olla riippana heil mitekää....

Par vuotta leskeks jäämise jälkee erehyin luulemaa et päivä paistas miunkii risukassaa, mut väärin,
uskottelin itellee et kaver ol oikial asial mut petturiks osoittautu...

Unelmien rinssi jäi miu kohalt siis näkemättä,
ei ollu miesvainaakaa sitä vaik vuoskymmenet yhes oltiikii,pahemmin tappelematta...

Kyl ne vilmit ja media sitä "rinssisunelmaa" pukkaa, mut en uso et oikias elämäs
ne totteutuu,
hyvä jos suht mukava kaveri itellee löytää..
Ennää ei semmost halluukkaa, kun o
tottunt elämää omie sääntöjesä mukkaa nii ei uusia halluukkaa opetella..?

Ellää sit tavalla vaa "Muistoissain"
http://youtu.be/wxIiZJcbGWk
Iha hyvä näinkii.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat