Ystävyys!

Vierailija

Minun mieleni on niin kummallinen
kuin meri kuutamolla.
En tahtois mä touhuun ihmisten
ja en tahtoisi yksin olla.

Minun mieleni on niin korkea kuin
taivahan tähtivyöhyt
sen alle mahtuvi maailma
ja yhdessä päivä ja yöhyt.

Eino Leinon hieno runo joka kuvaa hyvin minua.

Pyrin eheyteen,vahingoittumattomuuteen ja sisäiseen tyyneyteen.
Ja siihen pääsen oivalluksen ja tiedostamisen kautta. Se on oma sisäinen prosessi.
En tarvitse vakuuttaa muita omasta itsestäni,en tehdä vaikutusta enkä pakottaa itseäni mihinkään.
Annan muiden olla myös sellaisia kuin he ovat.
Olen odotuksista vapaa.Olen vapaa kulkemaan omaa tietäni ja tekemään sen mikä näyttää tarpeelliselta ja mihin minulla on kykyjä.
Olen myös valmis sietämään ettei minua oteta huomioon tai että tulen torjutuksi.
Siedän yksinäisyyttä vaikka joskus kärsinkin .

Tässä elämänohjeeni ja tähän pyrin.
Tiedostomalla omat tunteeni,ajatukseni,asenteeni odotukseni.
Tiedostamalla.

Meditaatio on tähän oiva keino.
Mutta elämällä normaalia elämää,ottamalla riskejä,ylittämällä välillä omia rajojani,tapaamalla ystäviä.
Pitämälä yhteyttä lapsiini ja sukulaisiin.
Siis elämällä tässä hetkessä. Kun meillä ei ole kuin tämä hetki.
Sen kun aina muistaisi.

Etsin siis todellista ystävää.

Me kuljemme kaikki kuin sumussa täällä
ja kuulemme ääniä kuutamo-yön,
me astumme hyllyvän sammalen päällä
ja illan on varjoa ihmisen syön.

Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaa
yön helmassa toistansa huhuilevaa
ja varjoa kaksi jos lempien kaulaa, -
se sentään, se sentään on ihanaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä myös pyrin tuohon, jos en miellytä toista tämmösenä kuin olen, ei voi mitään, näyttelemään ja teeskentelemään en ala. Joten tässä sitä ollaan, yksin.

Vierailija

Lainaus:

Minä myös pyrin tuohon, jos en miellytä toista tämmösenä kuin olen, ei voi mitään, näyttelemään ja teeskentelemään en ala. Joten tässä sitä ollaan, yksin.

Näinhän se menee - ja toimii! :))

Vierailija

Todella ihana viesti aloittajalla! Olen samanlainen romantikko! Elän yksin, tosin on minulla lemmikkejä, ja olen saanut et-palstan kautta ihanan samanlaisen ystävän. Tapaamme silloin tällöin ja nautimme vain toistemme seurasta. Elän tällä hetkellä rauhaisaa, seesteistä vaihetta ja odotan elämältä vain yhtä asiaa: että ystävän kanssa menisimme joskus, kun aika on valmis, yhteen. Toivon kaikille hyvää, antoisaa syksyä! Eläkää toivossa, eihän sitä tiedä, minkä nurkan takaa se ystävä kurkistaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat